Ce buget alocati pentru cumparaturile de Black Friday?
- Pana in 300 lei
- Intre 300 si 500 lei
- Intre 500 si 800 lei
- Intre 800 si 1300 lei
- Intre 1300 si 1800 lei
- Intre 1800 si 2500 lei
- Intre 2500 si 3500 lei
- Peste 3500 lei
- Nu am alocat buget pentru Black Friday
"Black Friday 2018. Adevărul despre reducerile de la eMag
Cel mai mare retailer online din România, eMag, își propune ca de Black Friday 2018 să ajungă la vânzări de peste 400 de milioane de lei, în creștere față de anul trecut. Va scoate peste 3 milioane de produse la promoții și estimează că va vinde peste un milion dintre ele. Cifrele au fost furnizate de CEO-ul eMag, Iulian Stanciu, într-un interviu la Digi24.
Iulian Stanciu, CEO eMag, a răspuns și acuzațiilor formulate uneori de unii cumpărători potrivit cărora reducerile de Black Friday nu ar fi „pe bune” și că ele vin, de fapt, după ce cu o săptămână înainte sunt „umflate” prețurile la produsele ce intră apoi în promoții. Antreprenorul a explicat cum se procedează atunci când sunt băgate produse la reducerile de Black Friday, dar și de ce, în opinia sa, acest eveniment special în vânzări nu ar trebui să dureze mai mult de o zi.
Anul trecut, vânzările de Black Friday la eMag s-au ridicat la circa 360 de milioane de lei. Cel mai mult, clienții au cumpărat produse electronice, în special televizoare, dar și electrocasnice, fiind căutate cele cu consum redus, și, evident, telefoane. Smartphone-urile merg în continuare bine, dar cei de la eMag au remarcat în ultima vreme o creștere spectaculoasă a cererilor pentru produse de fashion, casă și grădină, dar și a articolelor sportive, așa că se așteaptă să aibă vânzări consistente în aceste domenii și de Black Friday 2018, care va fi anul acesta în 16 noiembrie.
Iată ce a declarat Iulian Stanciu, CEO eMag, pe tema Black Friday 2018 în interviul de la Digi24:(...)"