Acceleratie 23 mai 2009 - Aeroportul M. Kogalniceanu (CT)


  1. #1
    linux freedom Bubu_021's Avatar Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    30-09-2005
    Locaţie
    Bucuresti
    Varsta
    42
    Sex
    M
    Mesaje
    2,569
    Mesaje bazar
    91
    Putere Reputatie
    50
    Reputatie
    3116
    Puncte CF
    43.0
    Usergroups:

    Acceleratie 23 mai 2009 - Aeroportul M. Kogalniceanu (CT)

    “GXG” CHELANGE I
    23.MAI.2009
    - Aeroportul International MIHAIL KOGALNICEANU –
    CONSTANTA
    · INTRODUCERE
    · PROGRAMUL DE DESFASURARE
    · ORGANIZATOR
    · GRUPE DE PARTICIPARE
    · CONCURENTI
    · VERIFICAREA TEHNICA A AUTOMOBILELOR
    · PUBLIC
    · RESPONSABILITATI

    INTRODUCERE:
    Concursul cu profil automobilistic “GXG” CHALANGE I se organizeaza si se desfasoara in conformitate cu :
    Prezentu.Regulament.Particular 2. Extrase din Anexele Regulamentului de Baza (FRAS) – Federatia Romana de Automobilism Sportiv, in vigoare pana la data desfasurarii Competitiei “GXG”CHALANGE I
    Prin inscrierea in competitie, participantii accepta Regulamentul in vigoare, iar eventualele modificari in prezentul Regulament ca si publicarea/comunicarea acestora, sunt de competenta organizatorului – “ TEAM RACING CLUB” – CONSTANTA.
    Organizatorul desemnat pentru relatia cu concurentii are obligatia de a aduce la cunostinta eventualele modificari.

    PROGRAMUL DE DESFASURARE:
    ORAR:

    07:00 – 09:00 – Amenajarea traseului

    09:00 – 11:00 – Inscrerea concurentilor si inspectia tehnica

    11:00 – 12:00 – Pregatirea grupelor si accesul in zona de concurs

    12:00 – 17:00 – Desfasurarea evenimentului

    17:00 – 17:30 – Festivitatea de premiere a concurentilor

    17:00 – 19:00 – Curatarea intregii zone de desfasurare a evenimentului.

    ORGANIZATOR:
    Clubul Sportiv Team Racing Club Constanta
    Constanta, B-dul 1 Mai, Nr. 108, Jud. Constanta
    Tel : 0723.209.178
    E-mail: XTEAMRACINGCLUB@GMAIL.COM
    Persoane de Contact:
    Topor Alexandr – 0723.345.604
    Nicolae Silviu - 0723.209.178
    Ganta Bogdan - 0723.040.672

    Web site : www.4tunig.ro/forum/cluburi/x-team

    GRUPE DE PARTICIPARE: MODEL LEGAL RACING

    - Grupa A1: Automobile cu o putere pana la 75 cp
    - Grupa A : Automobile cu o putere intre 76 cp - 100 cp
    - Grupa B : Automobile cu o putere intre 101 cp - 130 cp
    - Grupa C : Automobile cu o putere intre 131 cp – 165 cp
    - Grupa D : Automobile cu o putere intre 166 cp – 200 cp
    - Grupa E : Automobile cu o putere intre 201 cp – 250 cp
    - Grupa F : Automobile cu o putere intre 251 cp – 300 cp
    - Grupa G : Automobile cu o putere intre 301 cp – 350 cp
    - Grupa H : Automobile cu o putere de peste 350 cp

    Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.
    Exemple de mod de calcul :
    Pt montare suplimentara de turbo
    (puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
    Pt compresor
    (puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
    Pentru nitro, nos
    (puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
    Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
    Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
    Pentru schimbat chiulasa
    Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
    Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.
    Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.
    Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)

    Tractiune spate 1,00
    Tractiune fata 0,95
    Motor central 1,10
    Tractiune 4x4 1,15

    puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
    GRUPELE SUNT DUPA MODELUL LEGAL RACING
    CONCURENTI:

    ** Concurenti admisi sunt cei care poseda permis de conducere categoria <B> si o vechime mai mare de 1 an.
    ** Fiecare concurrent ce va lua parte la acest concurs, sub incidenta acestui Regulament, va participa pe propria raspundere, si isi asuma intreaga responsabilitate, atat juridic cat si material.
    ** Reclamatiile sau revendicarile fata de posibilile pagube produse automobilului de concurs, sau unor terte personae ies din atributiile organizatorului
    ** Pe toata suprafata alocata evenimentului , viteza maxima admisa este de 10 km/h, cu exceptia zonei active a pistei de concurs.
    ** Accesul participantiilor in zona de desfasurare a evenimentului se va efectua dinspre poarta principala de intrare in zona de concurs, in functie de grupa aferenta puterii autoturismului pe un traseu bine delimitat, insotiti de catre unul din organizatori.
    ** Deplasarea catre zona de start a concurentilor va fi indrumata de catre unul din organizatori, cat si de la sosire spre zona de parcare.
    ** Se interzice efectuarea de cerculete sau burn-out in oricare alta parte a suprafetei evenimentului, in caz contrar se vor aplica sanctiuni prin eliminarea din perimetrul aeroportului.
    ** Plecarea concurentilor la terminarea evenimentului se va face in mod organizat pe spatial special delimitat insotiti de unul din organizatori
    VERIFICAREA TEHNICA A AUTOMOBILELOR:

    ** Verificarea administrative si tehnica a automobilelor va avea loc in zona de parcare a aeroportului, pe baza regulamentului de concurs.
    ** Dupa verificarea tehnica este interzisa efectuarea altor modificari la automobile, decat schimbul anvelopelor sau reprogramarea calculatorului, in caz contrar, concurentul trebuie sa se prezinte din nou la o verificare tehnica chiar daca este vorba de remedierea unor defectiuni prin schimbarea unor piese. Neprezentarea la o noua verificare duce la descalificarea concurentului.
    ** La verificarea tehnica si dupa aceea automobilul trebuie sa poarte numarul de concurs in permanenta in geamul din dreapta sus. Startul fara numarul de concurs duce la descalificare. Pierderea numarului de concurs trebuie raportata organizatorilor imediat.
    ** Automobilele care nu corespund din punct de vedere tehnic nu sunt aceptate in concurs.
    PUBLIC:
    ** Pista va fi separate de publicul spectator, prin garduri metalice, in fata carora se vor afla agenti de paza.
    ** Orice persoana din public ce prezinta un comportament neadecvat, nu respecta indicatiile oficialilor cursei sau alte personae desemnate pentru a asigura securitatea cursei, forteaza gardurile sau se pozitioneaza in afara zonei special amenajatenpentru public, vor fi escortate in afara aeroportului “MIHAIL KOGALNICEANU”, fara a li se returna tariful pentru intrare.
    ** Accesul publicului se va efectua printr-un spatiu bine delimitat, catre zona special amenajata acestora.
    ** Personalul firmei de paza va fi desemnat pentru controlul spectatorilor in vederea posesiei de arme albe, arme de foc, obiecte contondente, torte, petarde sau bauturi alcolice.
    ** Parcarea autoturismelor spectatorilor se va efectua in parcarea aeroportului in functie de numarul de locuri disponibile. In cazul in care nu vor mai fi locuri disponibile in parcare, automobilele vor fi parcate pe prima banda, atat pe sensul de intrare cat sip e sensul de iesire din aeroport, lasand libera cate o banda pentru fiecare sens.
    ** Accesul automobilelor dinspre DN22 catre zona de parcare a aeroportului va fi supravegheata in permanenta de catre personalul de paza insotit de doua personae din staful de organizatori, ce vor avea in dotare doau atu-uri, pentru a preveni stationarea si parcarea pe spatial verde din zona de acces.
    ** Nerespectarea conditiilor organizatorice, duce la escortarea din zona aeroportului.
    RESPONSABILITATI:
    ** Organiazatorul, oficialii evenimentului, angajatii si reprezentantii lor sunt absolviti de orice raspundere pentru daunele materiale sau injurile produse de catre concurenti tertelor parti, individual sau in grup. Organizatorul nu raspunde de evenimente sau de obiecte lasate nesupravegheate in parcare.
    ** Organizatorul interzice amplasarea oricaror reclame pe teritoriul parcarii sau a pistei de concurs. Exceptie fac reclamele afisate pe automobilele concurentilor sau mecanicilor. Daca organizatorul observa reclame interzise, va lua masuri pentru indepartarea acestora. Exista posibilitatea afisarii materialelor de publicitate printr-un accord cu organizatorului.
    ** Toti participantii la eveniment prticipa pe propria raspundere.
    ** Concurentii ce pot trimite inscris sugestii legate de Regulament pe care organizatorul le poate accepta sau refuza pana la urmatorul eveniment. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modofica si comunica/publica Regulamentul.
    ** Acrosarea echipamentelor zonei de concurs, in masura in care nu a fost cauzata de probleme tehnice, duce la descalificarea imediata si la suportarea tuturor pagubelor cauzate organizatorului, acesta fiind la randul lui asigurat printr-o polita de asigurare aferenta concursului.
    ** Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu accepta un anume participant, automobile, spectator sau grup de spectatori fara a da explicatii suplimentare.
    Am decis si taxa pentru a incerca sa fie cat mai bine pentru toti in limita posibilitatilor am reusit sa facem taxa care am sustinut-o de atatia ani , speram sa va bucurati de ea.
    TAXA INSCRIERE PARTICIPANT 5O RON ( INCLUDE SOFERUL
    TAXA PUBLIC/PERSOANA 20 RON)

    Mentionam ca vom avea si un concert cu detalii mai multe in curand , DJ din tara si trupa Flavour.
    HARTA LOCATIE este atasata mai jos!
    [b]A.C.S. X-Team Racing Club
    Acceleratie 23 mai 2009 - Aeroportul M. Kogalniceanu (CT) Fisiere atasate cursa_ct_23_mai_2009_222.jpg   cerere_inscriere.jpg  

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: