se pare ca asa e Gabule, din surse sigure, conducerea FRAS, motivul principal:
"Dl. Chirca ne-a anuntat ca nu are banii pentru plata arbitrilor doar saptamana viitoare, dupa RallySprint si arbitri nu au vrut sa vina in aceste conditii.
Vineri chiar am primit si aprobarea de la IGPR-Directia Politiei Rutiere."
THE POWER OF DREAMS
Topic inchis!!
Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
nene crapule nu ai citit atent.
io stiu cine e ono, chiar am spus ca participa la vtm, recte viteza in coasta(noua denumire).tocmai aici e problema.
pt a participa la orice raliu trebuie respectat regulamentu,trebuie licenta de pilot.ori nenea ono fortiuan nu detine asa ceva decat pe blat.
daca la licenta de viteza in coasta s-au gasit tertipurile necesare facilitarii licentei onoriului,la raliu regulamentu nu a fost inca terfelit de catre fras,dupa cate stiu io
ultimul Regulament din 2006 sau 2005 parca,e foarte clar desi nu neaparat just;pt obtinerea licentei de pilot de raliu e necesara obtinerea prealabila a licentei de pilot debutant la raliu,licenta care trebuie precedata de obtinerea licentei de pilot vtm....evident,pt care e obligatoriu obtinerea licentei de pilot debutant in vtm....in cazul lui ono41,federatia a gasit o portita,portita numai de ei stiuta....portita inseamna licentierea ca pilot a numitului daniel onoriu fara indeplinirea conditiilor impuse,respectiv participarea ca pilot debutant pt min un an in camp de vit in coasta....nu ar fi fost belea dar ono a vrut doar sa se dea mare cu mitsu evo al lui alaturi de victor baldescu,horatiu ionescu cristea,lucien hora,paul andronic si din cand in cand titi aur,tempesta...daca era debutant era mult mai greu pt "talentatul" ono pt ca la debutanti masinile nu pot beneficia de aportul turbinei;motoarele de peste 180 cp nu primesc licenta la debutanti..
deci,stiu cine e ono,ono41,daniel onoriu.ok?
dar porcisteanu nu e senzatie.pana si ono ar fi de senzatie in cazu in care si-ar aduce porsche-le care am inteles ca are spre 1000 cp
dar cum el nu poseda licenta de pilot de raliu nu vad cum poate sa participe la raliu.cat despre performantele lu ono41.....performante la vit in coasta reprezinta mai degraba terminarea cursei dupa o parcurgere la limita decat obtinerea de timpi buni in linii drepte pt ca beneficiezi de un bolid superpower...ono sa ramana la motorete....in concluzie,ono nu prea are ce cauta la raliuri decat in cazu,foarte posibil evident pt ca precedentu il constituie tot el,in care fras i-a "oferit" licenta de pilot cu celebra dispensa de cazuri speciale...
nu trebe sa ma certati,stiu si io ca s-a amanat "raliu" asta.scriu in ghilimele pt ca eram sigur ca organizarea este de fapt pseudo-organizare,si nu vreau sa se simta ofensati cei in cauza pt ca stiu ca e f greu sa organizezi un raliu,dar ei au inceput promovarea inainte de a se asigura ca au ce promova...
spermacar sa avem parte pe viitor de un raliu bine organizat,cu un traseu bine ales si cu piloti talentati(titi,marisca,gigi galli )
frate dar cam ai capsa pusa pe omu'asta din cate vad eu...nu este singurul in cazul caruia s'au gasit portitze pentru obtinerea licentei....daca iti aduci tu aminte acum cativa ani se dadeau licentele pe banda doar daca ai avut clasari in campionatele judetzene si tot asa...ce'i drept sub cpetenia FRAK....deocamdata omu vine in spate cu un titlu de campion national la karting+un titlu de campion la grupa 600 cc...la motociclism viteza...rezultate de care s'a tinut cont la acordarea licentei....si acum daca stai sa il judeci pe el pentru materialul de concurs...ar cam trebui sa judeci cam 1 sfert din campionat....ideea e ca la vtm omu chiar merge....pentru ca il tine nu are nevoie de dictare si merge cum crede el mai bine....baldescu daca are masina trebuie certat ca nu se da cu saxo?sant multi pe la campionat care chiar sant aiurea in tramvai.....gen catalin cismaru...care a fost cea mai oaie neagra pentru bkp reusind sa faca praf cateva masini pe acolo....dar de asa a vrut tati....pe el ai putea sa il certzi...nu pe onoriu care iintr'adevar a venit cu ceva bani de acasa dar a si avut rezultate...nu contest calitatile de pilot ale lui porcisteanu...dar de....atat poate el acum dpdv financiar...poate in ceva timp o sa ajunga la evo 9....si va fi revelatia campionatului.... deocamdata onoriu a primit sprijinul lui baldescu....ci nu vali...asa ca probabil puiu rusu....si acum daca te pricepi la curse o sa iti dai seama ce vb...a vazut in onoriu un pilot de perspectiva.....asa ca el a primit pontul cel mare.....mai putem scrie paginii....insa un lucru e sigur.....pentru onoriu cursele nu sant un moft parerea mea....cum pentru multi altii sant....ca el are mai multzi bani sa se tzina acolo asta e acum...io l'as considera motiv de ambitionnare nu de invidie.....mai vb....c'yaaaaaaaaaaa
fratele meu,fratzica,acum cativa ani era alt Regulament.atunci era deajuns sa ai ceva performante la competitiile organizate de ACR,la raliele judetene etc etc.oricum acolo e gradinita.frate-mio il cunoaste pe un copil care a fost vazut la un raliu de asta local si a fost cooptat intr-o echipa de raliu.se numeste claudiu ciuca si e lideru clasamentului la debutanti fiind "alergator" al UCM Resita rally team pe un golf I...omu ala chiar se pricepe,as zice mai bine decat ono,pt ca la experienta lui e ceva sa fii primu.
ono patrushunu are 29 de ani si desi o experienta foarte bogata,evaluata in ore in sha pe pista si ore la volan, liniutze etc el a reusit la clasa super-bike o clasare pe locu 4 ca cel mai bun rezultat si e de 3 ori vicecampion national la karting,nicidecum un titlu la 600cmc moto, si unul la karting.ce am scris io aici poti verifica si pe autorally la cv "stimabilului" ca tre sa scrie si acolo.judecand dupa experienta lui, prezenta lui ar fi nejustificata daca ar mai merge si ca o baba(io nu spun ca e fricos sau ca nu merge tare,am auzit ca el chiar o calca spre deosebire de altii).totusi nu inteleg de ce spui ca merge cum crede el mai bine,nu are nevoie de dictare...pai la coasta in masina e doar scaunu pilotului.navigatoru nu are ce cauta...si ca veni vorba de navigator,aici e buba!!! nenea ono nu e in stare sa mearga la dictare,ceea ce e o hiba in raliul de performanta.daca nu esti atent la dictare(dictare pe care u o redactezi la parcurgerea de recunoastere,deci tre sa stii cum sa dictezi) e foarte posibil ca la o curba de treapta 3 sa intri cu 5 si sa tai,rezultatu sa fie decojirea plopului din decor.deci atunci,cand va pilota la raliu, ne vom edifica asupra veleitatilor maestrului onoriu.atunci vom vedea daca sunt indreptatit sa pun capsa pe el sau daca sunt doar prea acid in privinta sa.
relativ la baldescu stiu ca are cel mai puternic motor dintre concurenti.are vreo 6-700cp parca.baldescu e un fel de ono la scara mai mare (are cateva zeci de mil de dolares),deci pt el raliu si coasta sunt un hobby la fel cum era automobilismu in anii pionieratului.din cate am auzit,desi se poate sa ai u dreptate,horatiu ionescu cristea l-a luat sub aripa..nush sigur,ce stiu io e ca la campu lung l-a cam pupat in cur h.i cristea asta: "bravo ono!! le-ai aratat la toti fraierii!!" sau ceva in genu,nu retin,ceea ce m-a surprins pe mine,tocmai ionescu cristea sa fie atat de pupincurist,el care merge pe porsche sa se destinda...si inca ceva,io nu sunt invidios pe el.nu pot invidia ceva ce, sa spunem,dispretuiesc.daca citesti ce scriu copiii pe forumurile unde e si ono ai sa ma intelegi;toti il pupa in cur de parca ar fi vedeta automobilismului si motociclismului romanesc.in fapt e bagat in seama pt ca putini piloti,moto sau auto,intra pe forumuri in discutii cu forumistii...
vad ca estipe problema.....stau si io pe autorally zilnic si vad anumite lucruri...am aruncat niste greseli intentionat si vad ca le'ai sesizat....well done....dar daca tu crezi ca poti sa faci curse fara nebunie....te inseli...acel viraj de 3 abordat in treapta 5 poate fi secunda ce te desparte de locul 2....sau poate fi ultimu abordat in cariera....eu nu il ridic in slavi pe onoriu...eu doar zic ca pe om il tine.....sincer eu pe baiatu ala de la ucm resitza l'am cronometat continuu pe unde l'am prins pe la vtm....si sincer sant extrem de impresionat...inssa masina este o productie lucien hora asa ca nu e vreo puturoasa...sincer merge baiatu de ramai masca...a batut pe timpi pilotzi precum ciufrila....pe una din ronometrarile mmele ma rog pe potiunea unde stateam la campulung chiar si pe baldescu ceea ce zic eu ca e ruhinos....eu iti spun o chestie curse fara bani nu poti sa faci....de ce sta acasa edu stan care ar merge mai tare ca 80 % din campionat?si multi multi alti.....io vorbeam de puiu rusu mai sus care dupa parerea mmea este doxa de tehnica...lucru pe care nu il regasesti prea des intre pilotii de pe la noi....eu unul nu il ridic pe onoriu in slavi...sincer mai mult de salut salut nu il cunosc asa ca motive sa fac asta nu am...eu recunosc valoarea...care uneori consta in nebunia de a ataca un viraj mai tare decat ceilalti...asta recunosc eu la el...si sincer imi place asta...imi place stilul kamikatze mie mai mult asa sant io....sincer imi place enorm si cum merge baiatu'de la reshitza...chiar l'am laudat la fiecare masa la care s'a discutat despre coasta...oricum....ma bucur ca vad pe forum oameni care se pricep cu adevarat la curse...poate ne mai intanlim pe la curse mai schimbam pareri....c'yaaaaa
sorinaccio daca vrei putem discuta discutia pe un alt topic ,aici suntem offtopic
PS chiar live daca vrei
OLTCIT POWER
Mise Parte misto din pozele acelea ....
My Signature
ForzzA Craiova
da, a fost chiar misto
NOT a Zgonea fan.
De unde rasar astia ....
-- No OnE LiVeS FoReVeR !!!
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: