CN Indemanare 2011 - etapa 3 Ploiesti - 31 iulie 2011


  1. #1
    linux freedom Bubu_021's Avatar Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Bubu_021 este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    30-09-2005
    Locaţie
    Bucuresti
    Varsta
    42
    Sex
    M
    Mesaje
    2,569
    Mesaje bazar
    91
    Putere Reputatie
    50
    Reputatie
    3116
    Puncte CF
    43.0
    Usergroups:

    CN Indemanare 2011 - etapa 3 Ploiesti - 31 iulie 2011

    Clubul organizator : Asociatia GT Auto Club Sportiv
    http://www.gtautoclub.ro/


    CAMPIONATUL NAŢIONAL de Indemanare AUTO 2011
    Etapa a III-a
    31 Iulie 2011
    Carrefour Ploiesti



    4. Automobile admise

    Sunt admise in competitie atat automobilele de serie cat si cele de competitie (turisme, exclus monoplas, biplas, automobile de formula, etc.) indiferent de tipul transmisiei. Nu sunt admise in competitie automobile construite artizanal, tricicluri sau cvadricicluri sau vehicule care prezinta un risc din punct de vedere tehnic/securitate.

    4.2. Se constituie urmatoarele clase:
    Clasa 1 : automobile cu cilindreea nominala pana la 1600 cmc
    Clasa 2 : automobile cu cilindreea nominala peste 1600 cmc


    4.2.1 Nu se va face echivalare de cilindree intre motoarele aspirate si cele supraalimentate (indiferent daca motorul este aspirat sau turbo).
    4.2.2. O clasă este constituită dacă au luat startul minim 5 automobile.

    4.3. Grupe si Clase

    Grupa debutanti (D)
    Clasa:
    D1 – piloti debutanti, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc
    D2 - piloti debutanti, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc

    Grupa avansati (A)
    Clasa:
    A1 – piloti avansati, participanti pe automobile din clasa 1 - automobile cu cilindree pana la 1600 cmc
    A2 - piloti avansati, participanti pe automobile din clasa 2 - automobile cu cilindree peste 1600 cmc

    Grupa Juniori (J)
    J – clasa unica rezervata pilotilor juniori, incadrati la aceasta categorie (persoanele cu varsta intre 14 ani si 18 ani), nu pot participa decat pe automobile cu cilindreea pana la 1600 cmc.

    5. PiloŢi admiŞi ÎN COMPETIŢIE. ECHIPE

    5.1 Debutanti. Orice persoana care se inscrie in primul an in CNIA are dreptul de a participa la categoria “debutanti
    5.2 Avansati. Sunt considerati “avansati” pilotii care au luat startul in anii precedenti in cadrul CNIA. Pentru 2011 pot fi admise in cadrul categoriei “avansati” persoanele care au participat in trecut la competitii de gen, instructori auto, piloti licentiati de la alte sporturi ale FRAS, etc.
    5.3 Juniori. Se incadreaza la categoria “juniori” persoanele cu varsta intre 14 ani (impliniti inainte de verificarile administrative ale unei etape) si 18 ani (inclusiv cei care implinesc 18 ani pe parcursul sezonului competitional).
    5.4. Juniorii nu pot participa in cadrul CNIA decat cu automobile de clasa 1 (cilindree sub 1600 cmc) si in baza licentei FRAS special dedicata acestei categorii.
    5.5. Oficialii sau organizatorii pot interzice juniorilor sa ia startul in cazul in care constata ca pozitia juniorului la postul de pilotaj, vizibilitatea ori accesul la comenzile automobilului sunt necorespunzatoare.
    5.6 Nelicentiati. Pot participa la etapele CNIA si concurenti nelicentiati, in afara competitiei oficiale (hors-concours). Acestia vor fi clasati in categoriile de mai sus, dar nu pot figura in clasamentele finale ale CNIA, rezervate pilotilor licentiati.
    5.7 Pilotilor licentiati li se va lua in calcul punctajul corespunzator pozitiei ocupate efectiv la etapa respectiva, nefiind posibil sa avanseze pe locurile ocupate de pilotii nelicentiati la acea etapa.
    5.8 Echipa este formată din minim 3 şi maxim 5 piloti licentiati. Pentru echipa se iau in calcul cele mai bune trei punctaje obtinute de componentii acesteia. Participarea ca echipa se poate face numai in baza licentei corespunzatoare emisa de FRAS prin completarea cererii tip, pe care se va mentiona componenta echipei. Pe parcursul unui an competitional, in baza aceleiasi licente de echipa, este admisa schimbarea a maximum doi piloti in componenta unei echipe
    5.9. Piloţii admişi în competiţie, echipele acestora, se supun reglementărilor legale antidopaj emise de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului prin Autoritatea Naţională pentru Tineret şi Sport, precum şi ANAD


    Regulamentul complet : http://www.gtautoclub.ro/*sID_3-stage_regulations
    Inscrieri : http://www.gtautoclub.ro/*sID_3-users_signup
    CN Indemanare 2011 - etapa 3 Ploiesti - 31 iulie 2011 Fisiere atasate traseu3.jpg   traseu2.jpg   traseu1.jpg  

Tags for this Thread

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: