pasiunea poate dauna grav sanatatii
http://sport.hotnews.ro/stiri-motor-...cident-ps8.htm
pasiunea poate dauna grav sanatatii
http://sport.hotnews.ro/stiri-motor-...cident-ps8.htm
simplicity is the ultimate sophistication
Lucian Garbacea concura sambata in cea de-a opta proba speciala a Raliului Iasiului. La un moment dat, pe o portiune dreapta, de 300 de metri, a pierdut controlul volanului si a iesit in decor.
Masina s-a lovit lateral, pe partea pilotului, de singurul copac de pe marginea drumului, iar in urma impactului acesta a murit pe loc. Pana la linia de sosire mai erau doar 2 kilometri. Copilotul Tudor Marza a scapat miraculos, doar cu niste vanatai usoare. El a povestit ca inaintea accidentului masina avea 140 de kilometri pe ora.
Colegii celor doi cred ca a fost vorba despre un ghinion rar intalnit, dar si despre o greseala a pilotului, care nu trebuia sa ridice piciorul de pe acceleratie. Manevra a destabilizat masina de curse si a expus-o cu partea laterala, mai putin intarita.
Medicii spun ca se poate ca soferul sa fi facut un stop cardiac. Au incercat aproape o ora sa-l resusciteze, inainte sa se recunoasca invinsi.
Lucian Garbacea era legitimat ca pilot de doi ani, iar in 2008 a devenit campion national la rally sprint.
Ultimele doua etape ale raliului au fost anulate. Sambata seara, echipele din Raliul Iasiului nu au mai primit premii si nici nu au mai sarbatorit. In urma accidentului, organizatorii de raliuri se gandesc ca pe viitor sa scurteze lungimea etapelor si sa sporeasca numarul punctelor de prim ajutor.
preluare PRO TV
din pacate, stirea asta a intristat lumea motorsportului de la noi. vb exclusiv de cei carora le pasa de acest sport.
Inca nu se stie exact cum s-a intamplat, dar am vazut masina in cateva filmulete si pilotul a avut ghinionul sa loveasca cu partea lui copacul ala.
pe linia aia dreapta probabil avea mai mult de 140, cum s-a auzit pana acum.
e curat ghinion, si-mi aduce aminte de accidentul lui Marko Martin din Anglia unde a lovit cu partea laterala un copac, tot la viteza mare, si din pacate , in urma accidentului a murit Michael Park- copilotul.
mi se pare dubios ca si Garbacea senior cat si Laurentiu Moldovan, au murit in masini de curse Renault Clio. or avea probleme din punctul asta de vedere? mi se pare cel putin dubios.asta in conditiile in care masinile aveau rollbar, si vreo 5 stele la impact, dupa cum isi lauda francezii masinile lor din plastic ieftin.
Bineinteles ca nimeni nu o sa fie vinovat, doar pilotul. Organizatorul nu e vinovat ca n-a avut salvari suficiente pe proba, echipajul Smurd dormea pe undeva prin Iasi, iar federatia nici ea nu e vinovata ca a permis sa se desfasoare raliul fara aceste masuri de siguranta.
Traim in Romania....
proba are 29 de km ... in Regulament din cate stiu eu la fiecare 20 de km trebuie 3 ambulante ...una la inceput ..mijloc.. si finish...
aici erau doar 2 ....
din ce am citit despre asta mai ales ce au spus oamenii care au fost acolo timp de 12 min organizatorii nu au stiut de eveniment.un pilot care a luat startu in urma lui Lucian Garbacea a trecut pe langa si a mers pana la capat ca sa anunte evenimentu
dupa care au inceput sa dea din colt in colt...cand sa plece salvarea de la start su descoperit ca cea de la finis e mai aproape.....
dupa ce a ajuns ambulanta au dat prin statie ca le trebuie descarcerarea sa il scoata pe pilot din masina si ca copilotu e ok
asa ca cuvintele sunt de prisos ...
RIP Lucian Garbacea
daca la un rally de genu asta se poate intampla asa ceva...ma gandesc ce se intampla la aeroport daca doamne fereste se sparge un cauciuc ceva?
astia au zis ca niciodata nu au fost incidente pe portiunea aia de traseu in care s-a intamplat dezastrul. Pana la urma daca e sa mori, mori si pe bicicleta...RIP
Odihneasca-se in pace Lucian Garbacea!
Dincolo de tragicul eveniment, sa remarcam victoria la grupa A a craioveanului nostru Nistor Duval! Felicitari!
THE POWER OF DREAMS
Odihneasca-se in pace.
RIP , a fost intradevar cineva
R.I.P
Odihneasca-se in pace
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: