Surpriză totală în Serie A. La partida de duminică seara din etapa a 17-a din Serie A, dintre Ac Milan şi Udinese, friulianii au apărut cu un nou sponsor pe piept: Dacia. Deşi e criză acută în industria auto din întreaga lume, şefii de la Renault nu au uitat de promovare. Au semnat un parteneriat cu Udinese, una dintre echipele puternice din Serie A
Udinese şi-a inaugurat duminică seara noul echipament, chiar pe "San Siro", la partida cu AC Milan. Mai precis, echipa lui Pasquale Marino s-a afişat cu noul sponsor principal, unul cu adevărat surpinzător: Dacia. Numele Dacia, brandul low cost al celor de la Renault, va apărea de astăzi pe cele trei rânduri de tricouri ale lui Udinese, pe echipamentul de antrenament şi pe panourile publicitare de pe stadionul "Friuli".
"Această sponsorizare reprezintă o oportunitate importantă pentru noi, aceea de a avea o zonă de expunere mare, reprezentată de un campionat de fotbal foarte puternic. E o ocazie de a creşte notorietatea brandului Dacia pe piaţa italiană, de a face cunoscută o marcă tânără care a înregistrat succese comerciale importante", a declarat Andrea Baracco, directorul de comunicare al Renault - Italia, pentru site-ul oficial al lui Udinese.
Leonardo Pietro, director general la Udinese, s-a declarat încântat de alăturarea celor două branduri, Udinese şi Dacia: "Ne dă o mare satisfacţie alăturarea imaginii noastre de cea a unui tânăr şi dinamic brand, care se diferenţiază în peisajul automobilistic prin strategia preţului redus. În fotbal, Udinese a fost ani buni un model de a căutare de noi potenţiale talente pentru a spori şi a construi o echipă solidă".
Nu a fost făcută publică însă valoarea acordului de sponsorizare încheiat între Renault şi clubul italian Udinese, sau durata colaborării.
Din păcate, "Dacia" nu le-a purtat noroc celor de la Udinese, cel puţin în primul meci. Au fost zdrobiţi de AC Milan, scor 5-1!.
În primele nouă luni ale anului vânzările Dacia în Europa au urcat cu 38,1%, susţinute atât de modelul Logan MCV, cât şi de modelul Sandero, pe o piaţă auto europeană în scădere cu 4,4%. Totuşi, în ultima perioadă criza mondială a afectat puternic segmentul auto, iar guvernele din multe ţări ale UE, dar şi cel american, au hotărât acordarea de sprijin financiar acestei ramuri a industriei. În România, cabinetul Tăriceanu a aprobat, în şedinţa de miercuri, o notă prin care Executivul va vira în contul uzinelor de la Mioveni 15,4 milioane de euro - sub formă de ajutor de stat.
Udinese ocupă poziţia a 12-a în Serie A şi este calificată în 16-imile Cupei UEFA, unde va juca cu echipa poloneză Lech Poznan.
Dacia este sponsor şi al echipei de fotbal a României.
Sursa: http://www.realitatea.net/dacia--spo...ai_419521.html