prea lunga,oglinzi prea mari,alte greseli nu vad
e doar unghiul, masina se incadreaza perfect in blueprint-uri, deci e facuta la scara, iar oglinzile...sunt exact la dimensiuni, aceasi reactiie am avuto si eu cand am vazut un alt murcielago in 3d, dar sa sti ca asa sunt, cauta niste poze pe net, si o sa te convingi(oglinzile tot in blueprint-uri se incadreaza)
true.......
marfa
foarte tare
poze
We have a very simple policy here: arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
cum l-ai facut
i make juice happen.
merci pt aprecieri.
Vezi ca am precizat softul in titlul thread-ului, metoda de lucru e poli modeling, dpornind de la planuri(la mjoritatea componentelor masinii), in rest...cut, chamfer, extrde, insert...si cred ca deja te-am bagat in ceata, cel mai bine, daca vrei sa vezi cum se modeleaza ceva..cauta un tutorial de modelare in Max.
e super facut, bravo
Great Job!!! Numai o singura problema la prima poza sunt umbrele putin mai ne la locul lor.
Her: I wish I were creative.
Him: You are. You're great at creating difficult situations.
quick tip. cea mai buna metoda de a-ti evalua munca... te chinui putin si faci un sistem de camere (3-5) in care modelul tau sa fie prezentat in acelasi unghi si distanta cu o poza reala. See what you get.
nice work
perspectiva si unghiul sunt oarecum derutante si nu se observa bine geometria masinii, ai putea sa bagi un render din unghi de 45 cu mai putina perspectiva?
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: