Echilibrare jante


  1. #1
    Newcomer aurelian1966's Avatar aurelian1966 este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    26-12-2011
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    57
    Sex
    M
    Mesaje
    11
    Mesaje bazar
    25
    Putere Reputatie
    26
    Reputatie
    39
    Puncte CF
    10.0

    Question Echilibrare jante

    Salut,

    Am si eu urmatoarea problema: nu reusesc sa obtin o echilibrare corespunzatoare a jantelor din aliaj. Cred ca toata problema este totusi din echilibrare. De fiecare data cand schimb jantele din aliaj cu cele de tabla, totul este perfect. Evident, problema cu care ma confrunt este vibratia volanului in intervalul 110-130 km/h si numai cu jantele din aliaj !! Credeti ca ar putea sa fie alta cauza decat o echilibrare corecta? Am verificat si inelele de centrare ale jantelor din aliaj si par a fi in regula, adica fara joc pe butuc. Am echilibrat de 2 ori in locuri diferite si totul a fost in regula initial doar pt. cateva sute de km, dupa care vibratiile au reaparut in volan. Pare incredibil si inexplicabil pt. mine. Ce parere aveti??? Dati-mi, va rog, un sfat! Sunt sigur ca masina este perfecta(bucse, rulmenti, pivoti etc.) atata timp cat de fiecare data cu jantele de tabla volanul este "beton", fara nici cea mai mica vibratie indiferent de viteza cu care rulez.


    Aurelian Marcu
    29.12.2011

  2. #2
    Member myky999's Avatar myky999 este o comoara de om myky999 este o comoara de om myky999 este o comoara de om myky999 este o comoara de om myky999 este o comoara de om
    Data de inscriere
    03-06-2011
    Sex
    M
    Mesaje
    129
    Mesaje bazar
    124
    Putere Reputatie
    27
    Reputatie
    492
    Puncte CF
    4.5
    Citat Mesaj iniţiat de aurelian1966 Vezi mesajele
    Salut,

    Am si eu urmatoarea problema: nu reusesc sa obtin o echilibrare corespunzatoare a jantelor din aliaj. Cred ca toata problema este totusi din echilibrare. De fiecare data cand schimb jantele din aliaj cu cele de tabla, totul este perfect. Evident, problema cu care ma confrunt este vibratia volanului in intervalul 110-130 km/h si numai cu jantele din aliaj !! Credeti ca ar putea sa fie alta cauza decat o echilibrare corecta? Am verificat si inelele de centrare ale jantelor din aliaj si par a fi in regula, adica fara joc pe butuc. Am echilibrat de 2 ori in locuri diferite si totul a fost in regula initial doar pt. cateva sute de km, dupa care vibratiile au reaparut in volan. Pare incredibil si inexplicabil pt. mine. Ce parere aveti??? Dati-mi, va rog, un sfat! Sunt sigur ca masina este perfecta(bucse, rulmenti, pivoti etc.) atata timp cat de fiecare data cu jantele de tabla volanul este "beton", fara nici cea mai mica vibratie indiferent de viteza cu care rulez.


    Aurelian Marcu
    29.12.2011
    incearca sa te duci cu ele la KM9 ASCET....sau la clinica de roti ........cam asa se manifesta niste jante strambe.... la drumurile noastre o verificare anula este un must have...
    office@freaktuning.ro
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #3
    Newcomer aurelian1966's Avatar aurelian1966 este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    26-12-2011
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    57
    Sex
    M
    Mesaje
    11
    Mesaje bazar
    25
    Putere Reputatie
    26
    Reputatie
    39
    Puncte CF
    10.0
    Salut myky999,

    Iti multumesc pt. raspuns dar trebuie sa te dezamagesc spunandu-ti ca exact in cele doua locuri am fost pt. echilibrare si resultatul mi s-a parut...... f.f.slab !!
    Jantele de aliaj le-am cumparat ca noi, de fiecare data le studiez si cand le dau jos si cand le pun la loc in primavara si sunt perfecte ! Cel putin vizual nu se poate constata nicio deformatie ! Apropo, crezi ca s-ar putea oare determina daca sunt sau nu deformate cu vreun aparat de la vulcanizare ? Oricum iti m utumesc pt. sfat si daca mai ai ceva de adaugat la acest subiect , esti binevenit !
    La multi ani !
    Aurelian,
    31.12.2011

  4. #4
    Banned Gyovannyxxl's Avatar Gyovannyxxl va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    10-05-2007
    Varsta
    40
    Sex
    M
    Mesaje
    224
    Mesaje bazar
    2404
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    67
    Puncte CF
    0.5
    posibil sa fie si din cauciucuri eu am avut cordul rupt(ata din el) la un cauciuc si la 70 la ora ziceai ca jantele s patrate la fel am patit ca si tine pana cand un nene a zis schimba cauciucul si a fost ok dupa

  5. #5
    Member myky999's Avatar myky999 este o comoara de om myky999 este o comoara de om myky999 este o comoara de om myky999 este o comoara de om myky999 este o comoara de om
    Data de inscriere
    03-06-2011
    Sex
    M
    Mesaje
    129
    Mesaje bazar
    124
    Putere Reputatie
    27
    Reputatie
    492
    Puncte CF
    4.5
    Citat Mesaj iniţiat de aurelian1966 Vezi mesajele
    Salut myky999,

    Iti multumesc pt. raspuns dar trebuie sa te dezamagesc spunandu-ti ca exact in cele doua locuri am fost pt. echilibrare si resultatul mi s-a parut...... f.f.slab !!
    Jantele de aliaj le-am cumparat ca noi, de fiecare data le studiez si cand le dau jos si cand le pun la loc in primavara si sunt perfecte ! Cel putin vizual nu se poate constata nicio deformatie ! Apropo, crezi ca s-ar putea oare determina daca sunt sau nu deformate cu vreun aparat de la vulcanizare ? Oricum iti m utumesc pt. sfat si daca mai ai ceva de adaugat la acest subiect , esti binevenit !
    La multi ani !
    Aurelian,
    31.12.2011
    da...chiar asta se face....exista un aparat..le invarte..si determina unde sunt indoite/strambe si dupa se indrepta..nu se face "dupa ochi" ....anumite indoituri nu sunt vizibile cu ochiu...dar masinaria le vede......
    eu personal ma duc la clinica de roti ..... chiar mi s-au parut foarte foarte ok.......la mine e si aiurea datorita talonului mic la cauciucuri (35 maxim 40) si sunt predispuse la indoituri mereu ..... eu personal am fost multumit de serviciile lor.
    la multi ani si tie ..si toate cele bune!
    office@freaktuning.ro

  6. #6
    Newcomer maverick.blue reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    12-10-2011
    Sex
    M
    Mesaje
    48
    Mesaje bazar
    27
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    7
    Puncte CF
    30.0
    Esti sigur ca plumbii aplicati,sunt tot la locul lor dupa ce rulezi sutele alea de km si totul e ok?Nu de alta,dar nu odata mi-au sarit plumbii aplicati prin lipire si mai rar din cei aplicati cu agrafa pe talon.Bafta!

  7. #7
    Newcomer aurelian1966's Avatar aurelian1966 este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    26-12-2011
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    57
    Sex
    M
    Mesaje
    11
    Mesaje bazar
    25
    Putere Reputatie
    26
    Reputatie
    39
    Puncte CF
    10.0
    Citat Mesaj iniţiat de maverick.blue Vezi mesajele
    Esti sigur ca plumbii aplicati,sunt tot la locul lor dupa ce rulezi sutele alea de km si totul e ok?Nu de alta,dar nu odata mi-au sarit plumbii aplicati prin lipire si mai rar din cei aplicati cu agrafa pe talon.Bafta!
    Multumesc maverik.blue pt. sfat . Si eu banuiesc acest lucru, ca in timp, se mai deslipesc din contragreutatile pe care mi le aplica "boschetarii"de la vulcanizare, dar mi-au spus de fiecare data ca modelul meu de janta nu permite aplicarea plumbilor cu agrafa pe talon !
    Oricum , pana acum , nu am avut norocul decat de imbecili care decat au incercat sa echilibreze dar sunt sigur ca nu a reusit niciunul o echilibrare corecta . Se dau toti oameni de stiinta in fata masinii de echilibrat dar nu reusesc de nicio culoare sa dea jos janta de pe aparat care sa arate in final 0:0, adica echilibru perfect ! M-au disperat cu stilul lor superficial si repezit cu care zic ei ca fac o echilibrare ! Apropo, imi poti recomanda o vulcanizare care ti-a facut o impresie mai buna ? Te astept cu un ultim sfat ! Multumesc !

  8. #8
    Banned maru199's Avatar maru199 a avut ceva conflicte in trecut
    Data de inscriere
    07-02-2010
    Varsta
    39
    Sex
    M
    Mesaje
    43
    Mesaje bazar
    277
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    -4
    Puncte CF
    10.0
    puneti plumbi care se lipesc pe geanta

  9. #9
    Banned mbogdangabriel este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    10-11-2011
    Varsta
    45
    Sex
    M
    Mesaje
    24
    Mesaje bazar
    45
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    24
    Puncte CF
    0.0
    Citat Mesaj iniţiat de aurelian1966 Vezi mesajele
    Salut,

    Am si eu urmatoarea problema: nu reusesc sa obtin o echilibrare corespunzatoare a jantelor din aliaj. Cred ca toata problema este totusi din echilibrare. De fiecare data cand schimb jantele din aliaj cu cele de tabla, totul este perfect. Evident, problema cu care ma confrunt este vibratia volanului in intervalul 110-130 km/h si numai cu jantele din aliaj !! Credeti ca ar putea sa fie alta cauza decat o echilibrare corecta? Am verificat si inelele de centrare ale jantelor din aliaj si par a fi in regula, adica fara joc pe butuc. Am echilibrat de 2 ori in locuri diferite si totul a fost in regula initial doar pt. cateva sute de km, dupa care vibratiile au reaparut in volan. Pare incredibil si inexplicabil pt. mine. Ce parere aveti??? Dati-mi, va rog, un sfat! Sunt sigur ca masina este perfecta(bucse, rulmenti, pivoti etc.) atata timp cat de fiecare data cu jantele de tabla volanul este "beton", fara nici cea mai mica vibratie indiferent de viteza cu care rulez.


    Aurelian Marcu
    29.12.2011
    prietene daca ai plumbu la locul lui iti trebuie bucsile de ghidare
    se pun intre janta si butuc sa stea janta fixa
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Tags for this Thread

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: