316 din 2000 are euro 2 sau 3? eu zic ca are 3, dar m-am contrazis cu cineva si vruiam sa aflu sigur.
Printable View
316 din 2000 are euro 2 sau 3? eu zic ca are 3, dar m-am contrazis cu cineva si vruiam sa aflu sigur.
am aprox. 27.800 la octavia si cand pun contactul in locul kilometrajului imi apare service 1200 km , desi am facut ultima revizie in dec.
cum resetez cronometrul ala ??
stiu sa resetaz la VW probabil ca si skoda e pe aceeasi platforma....
vad zilnic cum nici salvarile nu reusesc sa-si faca loc.in 10 secunde maxim nu mai sunt in raza mea oricum,plus ca-n oras poti face stanga/dreapta oricand.
iar vento al lor abia sta pe roti,un v6 ar zbura inaintea ei.m-ar speria un 206 tunat(motor,roti) in oras.:)
pana se urca in masina,amandoi..,pornesc motorul(relativ cam rece),benzina/motorina de-a ieftina banuiesc,deja nu ma mai vad,asta daca stau la marginea drumului.
plus ca ei de obicei merg pe ultima banda,si asteapta din cand in cand ca sa li se faca loc,daca se baga de pe banda 1 pe 3 ca mine nu mai are efect sirena chiar le face rau.iar viteza de o prind ei pe ultima vanda asteptand sa li se faca loc e de oltcit:)
daca pe passaturi au motoare de ~200cp si tractiune integrala. daca e asa ar avea V6 de 2.8.
transporterurile au 2.5 TDI tractiune integrala nepermanenta.
loganurile au 1.4 MPI(asta daca nu e lupul imbracat in piele de oaie:))
vento: HABAR n-am
culdaunule, da tu ce masina conduci tati? sau ai imprumutat seatu de la ridiche? ala de 1.4 in care oriceine se simte ghost rider, sa macar vreun smecher.
Daca se reseteaza ca la Vw, il poti reseta astfel:
1. pui contactul
2. iti apare "service" pe displayul unde afiseaza kilometrajul
3. apesi butonul A - butonul din dreapta cum te uiti la bord
4. intorci butonul B spre dreapta-cel din stanga.
Cam astia sunt etapele la Vw, cred ca "merg" si la Skoda.
Vezi ca e totul explicat in cartea masinii:)
proaspat posesor al` unui motor v6 .... 170 cp stock !! ma interesa si pe mine cat mar ajunge sa motez 2 turbine pe motor... defapt toate piesele la cat mar ajunge ... (este vb despre o calibra)
doar turbine, sau intercoolere, interne, etc?
toata investitia in piese, in conditiile in care iei ceva mediu dpdv calitate/pret si fara montaj, sare de 3000 euro.
ok..am si eu urmatoarea problema....am un ford focus, din 2005, benzina, 1.6, in jur de 70 000 km.....problema e urmatoarea....cand iau viraj la dreapta, si sunt ceva denivelari pe drum imi trancane ceva in partea stanga fata, se aude un sunet gol (gen clanc, clanc)...viraj la stanga, tot pe denivelari, se aude sunetul ala infundat, normal de altfel....pe drum drept nu bate nimic, viraj la dreapta pe drum drept la fel, nimic......
precizez ca am fost la service, au verificat articulatiile, telescoape(vizual doar) arcuri, n-au gasit nimic.....mecanicii de acolo ziceau ca s-ar putea sa fie bieleta antiruliu, care cica prezinta o mica uzura, dar..au stat ceva pana sa ajunga la concluzia asta...erau vreo 5 in jurul masinii si se scarpinau toti in cap (chiar amuzanta imaginea :)) )
prima intrebare e daca are cineva idee cam despre ce ar putea fi vorba...
si a doua intrebare, unde gasesc un service bun pe partea de mecanica in craiova asta??
mergi in lapus pe undeva pe langa benzinaria moll..e si o sapalatorie auto ,serviceul este la casa...lucreaza super ok omu si bine ..daca nu te descurci da-mi pm ...
recent am avut problema asemanatoare, era bieleta antiruliu. dar nu facea numai in curbe, facea si la drum intins cu denivelari. la mine a durat 500 km pana sa devina clara treaba. daca ai putea-o urca pe o rampa sa tragi mai sanatos de bara antiruliu... s-ar simti la mana jocul.
bucşile de la bara stabilizatoare ar putea fi??? mie imi troncanea la denivelari din cauza lor...