ia p ulei.. desi cele pe gaz au si ulei in ele.. pune-le noi si o sa vezi k o sa fie la fel ca cele ale prietenului tau:).. monroe, kyb chiar si sachs, nu parts mall de koreea :)
Versiune pentru imprimare
ia p ulei.. desi cele pe gaz au si ulei in ele.. pune-le noi si o sa vezi k o sa fie la fel ca cele ale prietenului tau:).. monroe, kyb chiar si sachs, nu parts mall de koreea :)
Sal,am si eu o intrebare pt toti care se pricep la tuning.Stie cineva un site cu piese tuning pt. Toyota MR2 GT din modelul anilor `90 , adica din 1990 - 1999? Ca eu am cautat o gramada si nu am gasit nimic. Daca se poate din RO,dar sunt bune si alea di "partea`ailalta" :) . Mercii
Studiez destul, dar ma indoiesc ca ce e afara, gasesti si la magazinele de pe dezrobirii :). Mersi
Am vazut si amortizoare pe ulei noi, diferenta tot este. Indeed, unii spun de kyb si sachs ca sunt foarte bune, in timp ce monroe nu are foarte multi fani, multi se plang ca le pica dupa putini km.
In alta ordine de idei, ale mele sunt toate scurse, o sa montez cu gaz doar pe spate, daca ma hotarasc. Daca nu, ceva calumea pe ulei si gata. :D
Mersi, alte sfaturi sunt in continuare binevenite.
garantat monroe vor tine mai mult decat cele de origine de cielo.. si din experienta propie spun ca sunt bune monroe... am folosit unele 4 ani pana au inceput sa curga, si am mai mers asa cu ele aprox 1 an. depinde de cum le nimeresti dar parerea mea este ca sunt best-buy.. raport calitate pret f bun :). cele pe gaz o sa fie mai tari si la cat de "moi" sunt plasticele in cielo o sa iti faca in cap in scumpa romanika :)
va salut!
masina ford focus 2 (2005) benzina, 1.6 74kw(100 cp si cand vrea ea 101)
am si eu o nedumerire...se pare ca am o problema cu o bobina de la cilindrul patru..urmeaza sa fie schimbata dar in timp ce verificam ce are sistemul de aprindere, pe tester mi-a sarit in occhi urmatoarea chestie: sunt doua sonde lambda (una inainte si una dupa catalizator) acum nu stiu in ce se masoara valorile alea de acolo dar ideea e ca la mine se intampla urmatorul fenomen: sonda de dupa catalizator are o valoare relativ constanta undeva in jurul a 750, iar cea de dinainte de catalizator are niste fluctuatii foarte mari adica de la valoarea asta de mai sus ( in jur de 750) scade si pana in jur de 80 pentru putin timp ce-i drept dar suficient cat sa se observe
intrebarea e daca e normal sa se intample asa
rog pe cineva care se pricepe sa-mi zica si mie o parere
Am si eu o nelamurire: detin o solenza pe care am luat-o de la unu' acum ceva timp ,doar ca de curand mi-a expirat i.t.p-ul.Problema e ca atunci cand am luat masina nu am facut decat un contract vanzare-cumparare,cartea de identitate ramanand la fostul proprietar.L-am cautat pe fostul proprietar unde stiam ca locuieste,insa a raspuns sotia de care s-a despartit de el intre timp si mi-a zis ca respectivul nu mai are casa si doarme prin baruri.Acum nu pot sa dau de el pt a lua cartea de identitate sa fac i.t.p-ul,si intrebarea mea e,unde pot face un i.t.p mai pe naspa,daca se poate...?ma gandeam in cele din urma sa merg la R.A.R sa declar cartea de identitate pierduta...
Nu poti face ITP fara CI.........Decit proprietarul din acte poate declara pierderea CI. Singura solutie legala este sa il dai in judecata pe fostul proprietar ,daca ai un contract legalizat cu el. In baza hotaririi judecatoresti(o sa il cistigi fara probleme) o sa poti inmatricula autoturismul pe numele tau. ATENTIE!!!! Detinatorul CI atesta dreptul de proprietate asupra vehiculului( citeste verso contract),nu trebuia sub nici o forma sa cumperi fara acest act si fara fisa fiscala!!!
asta nu cred ca ma avantajeaza,ca ma gandesc ca va dura destul de mult...alte solutii n-ar mai fi?
Acum cateva zile mi-a expirat ITP-ul. M-au prins "baietii" si l-au confiscat + amenda de rigoare.
Intrebare: pentru recuperarea acestuia trebuie sa fac inspectia tehnica numai la RAR?
1.nu trebuia sa spui ca n-ai permis, stie asta juma de forum, trebuia sa spui: tata are o problema. detine o solenza etc.
2. cata nu a inteles gresit, asa te-ai exprimat tu. singurul lucru pe care-l detii tu in momentul de fata este buletinul;)
te duci la r.a.r pt identificarea masinii si iti vor da alt civ insa o sa te duci cu ea pe platforma.
voi n-ati vazut dinainte ca expira itp-ul?:-/ nu stiati ca se va intampla asta?
am inteles,mersi mult,ba da am observat inainte ca o sa expire itp-ul ,insa nu era nici o graba stiindu-l pe fostul proprietar om de cuvant si la casa lui,insa cand am mers sa-l cautam nu a fost de gasit...
Omul spune destul de clar ca numai avea ITP-ul valabil si din acest motiv i-au luat certificatul(nu vad vreo legatura cu folia)..
@Petrol: la RAR te duci numai daca iti ia certificatul ptr. ca ai adus modificari(neomologate RAR, bineinteles ca in RRumania te duci si daca ai adus modificari omologate RAR - asta este alta problema) masiniii fata de cum era ea din fabrica...te duci la orice statie ITP cu dovada, buletinul propietarului si cartea de identitatea a masinii...sper sa nu se fi schimbat legislatia...:)
Am si eu nevoie de numarul de telefon al instructorului Doru, cel cu nubira albastra, DJ xx DIC, daca il are cineva.
Multumesc
din cauza asta la ora actuala abia ne intelegem cu astia pe la itp.prea multi oameni de vorbeste gura fara ei.
nu-i spuneti ma nimic,lasati-l sa faca tramvaie in fotosop.