ce s-ar potrivi mai bine pentru un cielo? RYKEN vs NANKANG
http://www.mytyres.co.uk/cgi-bin//rs...0__R-204642__X
http://www.nankang-tyre.com/home.php...=1&lv2=7&no=10
imi trebuie pentru fata o pereche de 195/50 r15 cu 7j
Versiune pentru imprimare
ce s-ar potrivi mai bine pentru un cielo? RYKEN vs NANKANG
http://www.mytyres.co.uk/cgi-bin//rs...0__R-204642__X
http://www.nankang-tyre.com/home.php...=1&lv2=7&no=10
imi trebuie pentru fata o pereche de 195/50 r15 cu 7j
Unde se depun actele pentru calcularea timbrului de mediu? La taxe si impozite in piata mare sau la anaf pe Str. Mitropolit Firmilian?
Daca se poate o recomandare pentru mecanic/service cu osciloscop, pentru testare sonda lambda. Multumesc!
Baieti am auzit ca s-a mutat Mita de la Aeroport, care se pricepe la masinile din grupul VAG . Aveti vreun numar, eventual locatia unde s-a mutat? Va multumesc!
Este plecat o perioadă.
Imi recomandati si mie un service de AC-uri unde sa gasesc oameni competenti care sa stie si altceva pe langa umplut instalatii cu freon? Sau nu exista asa ceva in Craiova?
Recomandari pentru un polish total auto, de calitate ? Si preturi ?
O firma, nu baieti care fac in fata blocului.
unde pot verifica o masina de italia sa vad daca are asiguarea si itp pe bune ?
Service-ul nostru autorizat RAR va ofera urmatoarele servicii de lucrari mecanice :
-revizii generale
-schimb distributie
-schimb ulei si filtre
- reparatii motor si alte lucrari de mantenanta a autoturismelor
Prestam sevicii de mecanica de calitate superioara si PRETURI ANTICRIZA !!!
Piesele se pot aduce de client sau se pot achizitiona de la noi (cereti oferta de pret )
Pentru detalii si informatii contactati-ne la nr de tel :0767662226
sau va asteptam la sediul nostru din :
Bariera Valcii , Aleea I Bariera Valcii (Aleea 1 a Depoului ) Nr 10 , Hala 1
https://www.facebook.com/GarageCraiova?fref=ts e 3 mil un polish si e foarte bun baiatu' din ce am vazut. isi da silinta :) o sa ajung si eu cred saptamana viitoare, mistreku' deja l-a testat si e thumbs up
e vreun electronist auto sa imi puna si mie un player pe masina maine, sambata? dureaza 3 minute daca stie ce face, e in and out, tre doar scos unu bagat altu.
Am facut eu la https://www.facebook.com/pages/Ateli...299482?fref=ts, 4 mil la un A4: decontaminat, polishat, sealant.
Si de ce ai nevoie de electronist? :D
pentru echilibrare roti/unghi de fuga unde este mai bine in craiova?
Ascet, treci de Serpico ( VW ) 500m pe dreapta :up:
arata cam primitiv pe dinafara Ascet..mi s-a recomandat tot in zona aceea dar pe partea cealalta, unii noi unde ar lucra cineva de la fostii "km 9" .
Unde se poate face in Craiova un test la amorizoare ? Si un pret ?
In principiu, cred ca la orice statie itp.
La Ascet mergeam si eu de cativa ani, pana am cedat psihic. La echilibrat este full la absolut orice ora te duci si se cam grabesc. La unghiul de fuga e ok (chit ca odata mi-au ciupit pielea de pe volan cu rahatul ala de blocaj), dar iarasi, mereu sunt minim 2 masini in fata. Pt echilibrat ma duc acum la Ion Service, cum treci de Marlorex imediat pe dreapta: https://www.google.ro/maps/@44.35333...!6m1!1e1?hl=en
Pozele sunt cam vechi, au renovat intre timp :D pt dejantat/echilibrat/montat la loc m-a costat 76lei la 17". Daca faci si unghiul de fuga, costa doar 20 lei in plus. Mi-a placut la ei ca au fost foarte atenti cu prezoanele sa nu imi zgarie jantele.
Daca vrei doar unghi de fuga, multi amici mi-au recomandat peste drum de stadion la Top Autofast. Costa 70 lei si mi-a iesit super, plus ca, fiind patit cu volanul, am fost atent cum monteaza scula de blocat volanul si am vazut ca pun o carpa intre ea si volan: https://www.google.ro/maps/@44.31219...!6m1!1e1?hl=en
Am fost eu la Dr. Freon. Foarte profesionisti baietii. Sunt pe Rocada, pe unde era Regia de Tutun. La semafoarele cu Brazda lui Novac(Complexul Vechi), se vede acolo o pancarta, urmaresti semnul si ii gasesti.
Am fost la ei, mi-au bagat freon, si desi intra 1l de freon in instalatia mea, m-au taxat la fel ca pe toti ceilalati. Mi-au verificat instalatia, au introdus ulei, am pus chiar si testerul pe masina si mi-au sters erorile din instalatia de climatizare, si mi-au luat 110 lei. Foarte profesionisti baietii. Am avut o problema la instalatie din cauza unui senzor, m-au dus iarasi la ei, ca au zis sa merg asa cateva zile cu clima pornita sa vedem daca isi da drumul senzorul, dupa mi-au golit instalatiam au introdus freon, iar verificare tot, si nu mi-au luat niciun banut. Si au si rezolvat problema. Foarte de treaba baietii, recomand cu cea mai mare incredere.
---------- Post added 06-07-2015 at 17:02 ----------
Salut baieti, haideti sa va spun eu un caz real.
Am avut un accident, mi-a fost lovita masina. Audi A4 2002.
Am schimbat farurile, le-am comandat dupa codul farului. Am constat cu stupoare ca farul bate fix in pomi, desi mecanicii garantau ca e far bun pentru noi si nu e de Anglia, ba chiar mi-au aratat codul de pe el si era fix acel cod in baza caruia am comandat farul.
Am luat masina dar tot nu eram multumit absolut deloc de lumina pe care mi-o dadea, batea aiurea si nu era o lumina concentrata.
Intr-un week-end am desfacut farul sa ma uit si eu la el. I-am scos protectia din spate de, si am observat acolo un obturator. M-am documentat pe internet si am aflat ca acel obturator daca se misca dintr-o parte in alta se regleaza caderea luminii pe asfalt astfel incat sa se regleze manual pentru condusul pe partea stanga sau dreapta. Am facut modificarea cu un imbus, vreau sa va spun ca s-a mutat singur aproape, parca avea un mecanism. Dupa am inteles ca unele masini(o mare majoritate) vin asa din fabrica si se pot modifica manual fara inlocuirea farului, pentru condusul pe partea dreapta sau stanga.
Alt caz, un prieten de al meu, a schimbat farurile, le-a luat de la dezmembrari(Opel Astra H), la fel, au jurat cei de la care le-a luat, ca sunt pentru circulatia noastra, dar ele in schimb erau de englezoaica. La fel am facut si la el, doar ca la el a durat mai mult pentru ca este farul putin mai complicat. Nu am folosit imbus ci un patent, si a trebuit sa dam farurile jos de pe masina. Ideea este ca sunt din fabrica setate sa le poti adapta tu. Vreau sa va spun ca acum bat perfect farurile, au fix liniile alea pe care le creaza ele unde se intalnesc.
Drumuri bune tuturor!
in legatura cu farurile, norocul tau este ca farurile de B6 (A4-2002) au lupele construite in asa fel incat poti intoarce clapetele si se schimba spranceana de pe stanga pe dreapta. La foarte putine masini este posibila miscarea asta...ca sa nu mai spun ca la cele cu faruri fara lupa, este imposibil ( la iesirea din UK si alte tari LHD, se lipeste un abtibild pe far sa nu deranjeze)