Salut ! As vrea sa imi spuneti si mie avantajele si deazavantajele unui filtru de aer sport. Si daca sunt bune si la masinile pe GPL...Afecteaza sau nu cu ceva ?
Salut ! As vrea sa imi spuneti si mie avantajele si deazavantajele unui filtru de aer sport. Si daca sunt bune si la masinile pe GPL...Afecteaza sau nu cu ceva ?
avantaje: sunet usor sportiv, nu il mai schimbi, doar il cureti, crestere de putere ~0 .
dezavantaje: iti intra mai mult praf & gunoaie in admisie, iar daca il montezi gresit.. chiar o pierdere de putere.
Frate eu am filtru aer sport pe cielo cu Gpl si trage foarte bine........acum urmeaza sa imi pun toba sport sa fie treaba completa
filtrele de aer sport pur si simplu inlocuiesc filtrele originale de hartie/carton cu tot cu montura cu altele din material cu rezistenta indelungata (care pot fi spalate, scuturate sau suflate pt curatare) si cu pori mai mari pentru a lasa aerul sa intre mai usor in motor.
avantaj : cost unic la achizitionare, o crestere de putere de cele mai multe ori nesemnificativa, esti mai C00L - deoarece filtrul de aer sport si toba de esapament sport reprezinta capitolul 1.01 din Tuning .
dezavantaje : prin porii mai mari intra gunoaie mai mari si mai multe in motor, se inlocuieste carcasa filtrului de aer original cu o adaptare pt noul filtru sport, montarea gresita poate lasa orificii prin care sa intre gunoaie mari (boabe de nisip) in motor si sa cauzeze o uzura prematura a motorului.
schimba admisia , nu doar filtrul ... si o sa simti ceva ! ce glume si in capul tau andrei.andrei , dar totusi ... cata08 era usor sa te prinzi de ironie.
Alaturi de covorasele sport si husele sport typeR + dvd-urile cu liveurile maestrului guta pe Donington care au si functie anti radar, filtrul de aer K&N orijinal fabricat pe un vapor parcat ilegal in intersectie intr-un port obscur din Taiwan reprezinta ochestie obligatorie pentru orice racer urban pe gpl/diesel.
Cand treci la capitolul doi, ciriptuning, da-mi un PM sa te indrum la cei mai buni tuneri de pe inteneti.
---------- Post added 24-03-2012 at 03:48 ----------
Ai pretentii fabuloase la oameni de teapa aluia sa priceapa ironii, este ca si cand i-ai predica lui Basescu despre consumul excesiv de alcool . Admisia de ///iem, da, face minuni, am uitat sa mentionez.
Last edited by g0d; 24-03-2012 at 03:52.
Ai totusi un Cielo si mai e si GPL, ce vrei sa scoti din el? nu fac misto.
Pune-i un filtru KN in carcasa originala, eventual bujii bune, verifica fisele si schimba-le daca e nevoie, lasa filtrele "sport" ca nu sunt pt praful de la noi.
blacker than the blackest black. TIMES INFINITY
sfatul meu e sa nu te apuci sa pui filtru sport conic sau alte prostii care doar arata bine si in loc sa iti creasca puterea iti maresc consumu si fac masina sa mearga mai prost..pastreaza neaparat carcasa originala si ia un filtru K&N sa se adapteze exact in locul celui vechi..
nu vreau sa par rautacios dar n-ai remarcat nici un paradox?
filtru de aer SPORT si GPL
p.s. stim de hurricane, nu aduceti in discutie, ne doare-n p***
The M3 engine does not develop its power...it is simply present in an overwhelming quantity at any time.
hai sa legam totul logic , nu are treaba filtrul de AER sport cu cel stock cand e vorba de GAZ !! e logic , plamanul GPL se regleaza in functie de aerul care-ti intra deci nu obtii nimic daca pui filtru sport pe o masina echipata cu gpl !! bafta
daca iti pui o toba sport pe cielo ,masina poate sa aiba un consum mai mare ?
Nu este posibil o crestere de combustibil prin modificarea finalei a evacuarii, motorul iti face consumul pana-n toba intermediara si asta pt cele care au sonda lambda... , ce este dupa toba intermediara (cea din mijloc) numai conteaza.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: