Pagina 1 din 2 1 2 UltimaUltima

Cel mai bun motor nou al anului 2006


  1. #1
    Insane Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    05-10-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    8,384
    Mesaje bazar
    1970
    Putere Reputatie
    79
    Reputatie
    4244
    Puncte CF
    0.0

    Cel mai bun motor nou al anului 2006

    Un prim succes pentru tehnologia cu supraalimentare dubla - Cel mai bun motor nou al anului 2006 - propulsorul de pe Golf GT
    Noul concept de motor, dotat cu tehnologia de supraalimentare dubla, constand dintr-o turbina de supraalimentare si un turbocompresor, a impresionat expertii din intreaga lume. Noul motor de 1,4 litri, dezvoltand o putere de 170 CP, a obtinut doua premii la competitia "Premiile internationale cel mai bun motor al anului 2006".

    Constructorii de la Volkswagen au combinat conceptul inovator de dimensiuni reduse cu o turbina de supraalimentare, care functioneaza in gama de turatii mici a motorului, si un turbocompresor. Succesul poate fi constatat atat in ceea ce priveste puterea (170 CP), cat si consumul (7,2 litri/100 km). Motoul "putere maxima - consum minim" ilustreaza perfect avantajele conceptului TSI.

    "Aceasta directie de tip "hibrid" este conceptul ce va fi valabil in urmatorii 10 ani. Turbinele si compresoarele ofera largi oportunitati de explorare - acesta este un inceput exceptional iar, din punctul meu de vedere, este, de departe, cel mai bun concept nou" - Matt Davis, jurnalist independent, Italia.

    Productia propulsorului de 1,4 litri TSI a inceput pentru doua clase de performanta. Instalat in modelul sportiv Golf GT, motorul de 1,4 litri TSI cu o putere de 170 CP are nevoie de doar 7,2 litri de benzina Super plus la 100 de kilometri. Pe sosele din afara orasului, noul Twincharger consuma numai 5,9 litri. Volkswagen Golf GT este disponibil cu motorul TSI incepand de la 22.500 Euro.

    Pe modelul Touran, noul TSI dezvolta 140 CP si consuma 7,5 litri in trafic combinat si 6,2 litri in conditii extra urbane.

    "Inovatia de a combina un turbocompresor cu o turbina de supraalimentare pentru a oferi cele mai bune performante din lume dovedeste ca motorul cu ardere interna mai are inca multe de oferit" Frank Markus, Motor Trend

    sursa:www.auto-motor-si-sport.ro

  2. #2
    Member shyck's Avatar shyck reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    20-12-2005
    Varsta
    41
    Sex
    M
    Mesaje
    109
    Mesaje bazar
    578
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    9
    Puncte CF
    38.0
    Usergroups:
    si ce viata crezi ca va avea acest motor? crezi ca va bate cateva sute de mii bune?
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #3
    Insane Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    05-10-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    8,384
    Mesaje bazar
    1970
    Putere Reputatie
    79
    Reputatie
    4244
    Puncte CF
    0.0
    Citat Mesaj iniţiat de shyck Vezi mesajele
    si ce viata crezi ca va avea acest motor? crezi ca va bate cateva sute de mii bune?
    te bazezi pe cunostinte la afirmatia de mai sus sau carcoteai?

    io asha cred ca il poti folosii 200 mii km(10 ani x20 mii/an) sau vrei sa imbatranesti cu respectiva mashina?

  4. #4
    Member picolo's Avatar picolo va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Varsta
    39
    Sex
    M
    Mesaje
    247
    Mesaje bazar
    186
    Putere Reputatie
    39
    Reputatie
    50
    Puncte CF
    0.0
    ne, simplu sau bicharged tot cilindree de 1.4 este. diferenta sesizabila este ca la o putere relativ mare si performante pe masura ai un consum relativ scazut.
    >>>>>>>> .: Placheti frana, discuri, etriere TRW :. <<<<<<<<


  5. #5
    Insane Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    05-10-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    8,384
    Mesaje bazar
    1970
    Putere Reputatie
    79
    Reputatie
    4244
    Puncte CF
    0.0
    picolo: comentariul tau are legatura cu postul 2 shi 3? nu inteleg
    Citat Mesaj iniţiat de picolo Vezi mesajele
    ne, simplu sau bicharged tot cilindree de 1.4 este.
    interesat de dezvoltarea threadului cu argumente

  6. #6
    Member shyck's Avatar shyck reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    20-12-2005
    Varsta
    41
    Sex
    M
    Mesaje
    109
    Mesaje bazar
    578
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    9
    Puncte CF
    38.0
    Usergroups:
    Citat Mesaj iniţiat de Mondeo Vezi mesajele
    te bazezi pe cunostinte la afirmatia de mai sus sau carcoteai?

    io asha cred ca il poti folosii 200 mii km(10 ani x20 mii/an) sau vrei sa imbatranesti cu respectiva mashina?
    nu carcotesc, si aici nu e vb ca faci doar 20 de mii pe an

    ai vazut ca te duci sa iti iei masina din 2002 din germania si gasesti si cu 150.000 km (asta e exemplu)

    cine isi ia o masina cu 170 cp nu o ia sa mearga ca mosu, nu e nici cine stie ce bolid dar este ceva

    este de laudat ceea ce a facut VW, dar motorul asta mere la o presiune destul de ridicata

    din motorul asta s-au realizat chiar si 240 cp de nus ce tuner german, deci de putut se poate, doar ca asta e parerea mea ca nu va rezista ca un motor normal

    si la cat de specialisti sunt romanii de la service-urile VW il repara "cu oki inkisi"

  7. #7
    Insane Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    05-10-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    8,384
    Mesaje bazar
    1970
    Putere Reputatie
    79
    Reputatie
    4244
    Puncte CF
    0.0
    170 mii km au cele cu diselake benzinarele f rar

    oricum este un proiect f laudat - shi opel scoate mot de 1.6 cu 160cp (doar turbo)

  8. #8
    Member Silly_motorash's Avatar Silly_motorash reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    05-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    234
    Mesaje bazar
    73
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    1
    Puncte CF
    12.5
    cifrele alea de le dau ei acolo... greu de atins... doar daca mergi numa' la consum.... pun pariu ca daca o calci ajungi la 15% ..doar e o vorba ... cat o calci atata'tzi mananca

  9. #9
    Senior Member speed_buster's Avatar speed_buster va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    02-11-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    511
    Mesaje bazar
    219
    Putere Reputatie
    40
    Reputatie
    65
    Puncte CF
    14.5
    Cam asta vrea VW sa ne faca sa credem, ca TSIul este "Motorul anului". Realitatea este putin alta. 1.4 TSI a castigat la competitia "International Engine of the Year 2006" doua premii: "Cel mai bun motor aparut in 2006" si "Cel mai bun motor intre 1 litru si 1.4 litiri ", nicidecum premiul cel mare. Vedetele incontestabile ale competitiei au fost motoarele de la BMW. V10le de 5L 507cp de pe M5/M6 a castigat pt a doua oara (!!!) consecutiv premiul cel mare "International Engine of the Year 2006", eveniment fara precedent iar motorul de 3.2l 343cp strait-six care echipeaza M3 E46 a castigat pt a sasea oara consecutiva premiul (!!!) de cel mai performant motor intre 3 si 4 litri.

    Situatia completa a premiilor pe categorii arata cam asa:

    Cel mai bun motor aparut in 2006:
    Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf)

    Cel mai economic motor:
    Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (Prius)

    Cel mai performant motor:
    BMW 5-litre V10 (M5, M6)

    Cel mai bun motor sub 1 litru:

    Honda 1-litre IMA (Insight)

    Cel mai bun motor intre 1 litru si 1.4 litiri:

    Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf)

    Cel mai bun motor intre 1.4 si 1.8 litri:

    Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (Prius)

    Cel mai bun motor intre 1.8 si 2 litri:
    Volkswagen 2-litre Turbo (Golf, Audi A3, A6, SEAT Leon, Skoda Octavia)

    Cel mai bun motor intre 2 si 2.5 litri:
    Subaru 2.5-litre Turbo (Impreza, Forester, Saab 9-2X)

    Cel mai bun motor intre 2.5 si 3 litri:
    BMW 3-litre Twin-Turbo Diesel (535d)

    Cel mai bun motor intre 3 si 4 litri:
    BMW 3.2-litre (M3, Z4 M)

    Cel mai bun motor peste 4 litri:
    BMW 5-litre V10 (M5, M6)

    International Engine of the Year 2006:
    BMW 5-litre V10 (M5, M6)

  10. #10
    Coder IeD3vil's Avatar IeD3vil are ceva special... IeD3vil are ceva special...
    Data de inscriere
    04-11-2005
    Locaţie
    Behind the wheel o_o Sex: Daily
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    2,939
    Mesaje bazar
    1367
    Putere Reputatie
    52
    Reputatie
    148
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    Citat Mesaj iniţiat de Mondeo Vezi mesajele
    te bazezi pe cunostinte la afirmatia de mai sus sau carcoteai?

    io asha cred ca il poti folosii 200 mii km(10 ani x20 mii/an) sau vrei sa imbatranesti cu respectiva mashina?
    cred ca vrea sa zica ca uzura va fii mai mare, datorita presiunii... fapt discutat de mine cand incepusera testele pe motorul asta... sincer sa fiu cred ca va tine motorul, dar nu medie 500k km cam cat e la vw... va tine mai putin, cam 200-300 mii km... ceea ce e mai mult decat de ajuns pentru un home user... chiar si pentru reselling.

    All in all, e o inovatie buna cu timpul, vom vedea ce va mai aparea
    BadAss Programmer :-))

  11. #11
    Senior Member speed_buster's Avatar speed_buster va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    02-11-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    511
    Mesaje bazar
    219
    Putere Reputatie
    40
    Reputatie
    65
    Puncte CF
    14.5
    Nu stiu pe ce te bazezi cand spui rulajele alea 500k km, 200-300k km. Daca ai surse spune-ne si noua ca eu unul nu stiu nici macar o masina cu un rulaj de 500.000km. Oricum pt mine daca tine 100.000km e arhisuficient .

    La motorul asta este vorba de inovatie dobandita prin multe ore de creieri incinsi la maxim ca sa se ajunga la rezultatul acesta, nu de compromis. Asta este progresul. Crezi ca motoarele BMW (M in special) sau VTEC-urile Honda care au puteri litrice ametitoare obtinute la 7000-8000rpm sunt nefiabile? Din contra sunt chiar printre cele mai fiabile din lume pt ca performantele sunt scoase dintr-o conceptie gandita catre perfectiune nu din compromisuri. Eu cred ca TSI-ul va fi la fel de fiabil ca si orice alt motor VW.

  12. #12
    Coder IeD3vil's Avatar IeD3vil are ceva special... IeD3vil are ceva special...
    Data de inscriere
    04-11-2005
    Locaţie
    Behind the wheel o_o Sex: Daily
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    2,939
    Mesaje bazar
    1367
    Putere Reputatie
    52
    Reputatie
    148
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    Citat Mesaj iniţiat de speed_buster Vezi mesajele
    Nu stiu pe ce te bazezi cand spui rulajele alea 500k km, 200-300k km. Daca ai surse spune-ne si noua ca eu unul nu stiu nici macar o masina cu un rulaj de 500.000km. Oricum pt mine daca tine 100.000km e arhisuficient .

    La motorul asta este vorba de inovatie dobandita prin multe ore de creieri incinsi la maxim ca sa se ajunga la rezultatul acesta, nu de compromis. Asta este progresul. Crezi ca motoarele BMW (M in special) sau VTEC-urile Honda care au puteri litrice ametitoare obtinute la 7000-8000rpm sunt nefiabile? Din contra sunt chiar printre cele mai fiabile din lume pt ca performantele sunt scoase dintr-o conceptie gandita catre perfectiune nu din compromisuri. Eu cred ca TSI-ul va fi la fel de fiabil ca si orice alt motor VW.
    nu am zis ca nu va fi fiabil, chiar mi-as cumpara unul

    Rulajele acelea sunt de obicei rulajele cand motorul necesita o revizie mai... sanatoasa.

    100 000 km ar fi de ajuns, si pentru mine si pentru multi, dupa 100 000 km deja cred ca o sa cumperi altceva... :\ si 100 000 km nu prea e mult cand cumpari SH :-) desi e de preferat sub 60 000/ 70 000.

    Sa zicem ca am facut un mic sondaj de opinie
    BadAss Programmer :-))

  13. #13
    Senior Member speed_buster's Avatar speed_buster va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    02-11-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    511
    Mesaje bazar
    219
    Putere Reputatie
    40
    Reputatie
    65
    Puncte CF
    14.5
    Drept dovada ca nu este impins deja la maxim: cu un remap (de la tcm turbo de ex, in varianta standard) urca de la 170cp la 200cp iar cuplul de la 240Nm la 300Nm, ca aproape orice alt motor turbo.

    Pana acum ceva vreme mi se parea datorita pretului (versiunea de 170cp ,echipare GT, este cu aprox. 1500 euro cip mai ieftin decat GTI) un motor inutil. Dar acum incepe sa imi faca cu ochiul datorita taxelor, impozitelor, RCA-ului, consumului etc. care la 1.4 sunt sensibil mai mici decat la TFSI-ul de 2L.

  14. #14
    Oldtimer *Bigger, Longer & Uncut*'s Avatar *Bigger, Longer & Uncut* va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    in the weak and the wounded
    Sex
    M
    Mesaje
    1,068
    Mesaje bazar
    650
    Putere Reputatie
    43
    Reputatie
    57
    Puncte CF
    40.0
    Personal as fi acordat premiul de motorul anului noului v8 de la AMG http://www.ae-plus.com/Technology%20...AMG%206.3l.htm
    Aspirat normal, 510 manji, cuplu maxim de 630 Nm din care 500 disponibil de la 2000 rpm. Motor spartan in comparatie cu rivalul sau direct de la bmw (design state of the art, dar parca mai putine computere decat "serverul" de la bimmer)
    Well, I'm the best there is. Plain and simple, when I wake up in the morning I piss excellence.


  15. #15
    Spammer Boditza's Avatar Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    2,454
    Mesaje bazar
    1544
    Putere Reputatie
    50
    Reputatie
    1722
    Puncte CF
    0.5
    Citat Mesaj iniţiat de *Bigger, Longer & Uncut* Vezi mesajele
    Personal as fi acordat premiul de motorul anului noului v8 de la AMG http://www.ae-plus.com/Technology%20...AMG%206.3l.htm
    Aspirat normal, 510 manji, cuplu maxim de 630 Nm din care 500 disponibil de la 2000 rpm. Motor spartan in comparatie cu rivalul sau direct de la bmw (design state of the art, dar parca mai putine computere decat "serverul" de la bimmer)
    Dar probabil k se uita si la consum sau mai stiu io la ce

  16. #16
    Banned DJ35GAB's Avatar DJ35GAB reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    07-10-2006
    Locaţie
    IN FRONT OV U
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    409
    Mesaje bazar
    94
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    cred ca daca ai simti sub tine cei 507 cai ai v10'ului de la bmw....nu ai mai fi asa de incantat de motorul amg....in afara de asta uita'te in istoricul mercedes....ei chiar nu stiu sa realizeze cutii de viteze performante...de aici pierd....vw'ul are dsg'ul...bmw'ul smg'ul....iar alte marci de renume apeleaza la gethrag....asa ca poate sa scoata amg'u inca 1000 de motoare daca transmisia nu e ok....

    referitor la polo gti....este un alt jeg de masina cu motor prea mare pentru troaca ei...hai sa zicem ca problema franelor s'ar putea rezolva....dar mai lunga si mai lata nu ai cum sa o faci...asa ca e o masina in caree te distrzi doar pe linie dreapta....
    Last edited by DJ35GAB; 09-01-2007 at 13:18. Motiv: Automerged Doublepost

  17. #17
    Oldtimer *Bigger, Longer & Uncut*'s Avatar *Bigger, Longer & Uncut* va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    in the weak and the wounded
    Sex
    M
    Mesaje
    1,068
    Mesaje bazar
    650
    Putere Reputatie
    43
    Reputatie
    57
    Puncte CF
    40.0
    Gab aici vorbim de motoare nu de masini, iar amg-ul a reusit sa faca un motor impresionant. Mai rar vezi in ziua de azi asa cuplu de la motoare aspirate normal; Jos palaria.
    Well, I'm the best there is. Plain and simple, when I wake up in the morning I piss excellence.


  18. #18
    Spammer Boditza's Avatar Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    2,454
    Mesaje bazar
    1544
    Putere Reputatie
    50
    Reputatie
    1722
    Puncte CF
    0.5
    Citat Mesaj iniţiat de DJ35GAB Vezi mesajele
    cred ca daca ai simti sub tine cei 507 cai ai v10'ului de la bmw....nu ai mai fi asa de incantat de motorul amg....in afara de asta uita'te in istoricul mercedes....ei chiar nu stiu sa realizeze cutii de viteze performante...de aici pierd....vw'ul are dsg'ul...bmw'ul smg'ul....iar alte marci de renume apeleaza la gethrag....asa ca poate sa scoata amg'u inca 1000 de motoare daca transmisia nu e ok....

    referitor la polo gti....este un alt jeg de masina cu motor prea mare pentru troaca ei...hai sa zicem ca problema franelor s'ar putea rezolva....dar mai lunga si mai lata nu ai cum sa o faci...asa ca e o masina in caree te distrzi doar pe linie dreapta....
    P langa faptul k se vorbeste de motoare de 7 G-Tronic de la mertzedes ai auzit?? Mai are si 7 trepte

  19. #19
    Banned DJ35GAB's Avatar DJ35GAB reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    07-10-2006
    Locaţie
    IN FRONT OV U
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    409
    Mesaje bazar
    94
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    SI TU AI AUZIT VREODATA DE O COMPARATIE INTRE SMG SI 7G TRONIC?IA CITESTE....SI DUPA AIA FA AFIRMATII!!!!

  20. #20
    Addicted! Demin2609 este o comoara de om Demin2609 este o comoara de om Demin2609 este o comoara de om Demin2609 este o comoara de om
    Data de inscriere
    03-12-2005
    Locaţie
    CRAIOVA
    Sex
    M
    Mesaje
    1,532
    Mesaje bazar
    360
    Putere Reputatie
    45
    Reputatie
    321
    Puncte CF
    50.0
    Usergroups:
    sa vedem cat de mult pot sa intinda coarda.... la cat se vor ajunge cele mai economice motoare... un fiesta cu motor 1.4 normal consuma in exterior cu 4 persoane la bord aprox 4.2 litrii/100 km... iar ccifrele tind sa scada... va exista o limita?
    101% essence
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Pagina 1 din 2 1 2 UltimaUltima
Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: