si ce te face pe tine sa crezi ca eu cersesc la mama si la tata pt un suc?Mesaj iniţiat de nonick
si ce te face pe tine sa crezi ca eu cersesc la mama si la tata pt un suc?Mesaj iniţiat de nonick
In fine. Vad ca nu ma intelegetzi asa ca ma abtin in comentarii. 1. Sfatul meu era: sa iti ei mai intai carnetul si dupa sa te gandesti la masina care ti sar potrivi. 2. Nu am chef de polemici la ora asta . 3. sa ma scotzi la o tura cand ai masina si permisu si 6 luni de experientza , cy`a
no problem frate dak vrei pot sa te scot si acum la o tura eu cel putin cred ca sunt in stare de asta... si oricum ms pt sfat...
lool am zis eu de tine ca cersesti la mama si la tata? am zis despre mine ca tot ce am facut erau din banii mei personali ,nu am cerut la ai mei pt. masini , tel , suc........ IN FINeMesaj iniţiat de pufoshenie
cam greu de crezut ca u la varsta mea faceai atatea mii de euro dar asta e nimik nu e imposibil..
Mesaj iniţiat de pufoshenie
inca ceva , si eu inainte de a avea carnet ma simteam in state..dar cand ai sa iesi in trafic tu singur cu masina ai sa vezi ca nu mai e ca mersul cu scoala sau pe aeroport.
acum putem reveni la suubiect please!!!
ink am ceva nelamuriri.... de exemplu cam ce modificari as putea face la ea si cam cat m-ar costa....
Si inca ceva, o masina cu 150 + cai putere te scoate din mai multe rahaturi decat una cu 60, orice ai zice, o masina straina e mai stabila, mai fiabila, mai buna, mai puternica, mai evoluata per total decat ceva romanesc.Si nu cred ca este vreo diferenta in a iesi fie cu calibra fie cu oltcitu' prin oras, poate decat de lungimeMesaj iniţiat de nonick
Pufosenie, calibra e o masina superba cu unul dintre cele mai mici Cx-uri din istoria automobilismului, a fost 10 ani cea mai aerodinamica masina din lume, parerea mea e sa o lasi de serie si un set de jante mai mari "infundate" cu "buza" si o suspensie sport care ti-ar cobora masina si ti-ar stabiliza-o ar fi de ajuns. Si cu putin noroc ce am zis eu mai sus te costa sub 1000 euro ...cu mult, posibil 500
ar mai fi o diferenta cu o calibra eu cred ca te-ai descurca ceva mai bine in trafic pt ca e mult mai performanta...
ar fi ideal sa fie atat de ieftin ... dar ceva imi spune ca o sa ma coste ceva mai mult ce as face eu la ea...Mesaj iniţiat de Cirozel
Last edited by pufoshenie; 02-06-2006 at 18:46. Motiv: Automerged Doublepost
Si apropo de calibra ...vei baga multzi bani in ea,o vei tunnari , o vei popotona , sau cum vrei u sa o faci..dar nu o sa ai conditzii ,calibra este o masina veche si mananca ca un mic HAMMER adik putin mai mult ca un oltcit . La banii pe care vrei sa ii bagi in calibra iti poti lua ceva mult mai nou, mai economic , mai estetic , cu ceva mai multe obtiuni dar cu cai putere in minus...acum u decizi. Diferenta intre oltcit si calibra este desing ul si caii putere asta pt. Cirozel . Si inca ceva " Parerea Mea "
mah fratele meu de cate ori este nevoie sa iti spun ca nu am nevoie de parerile tale stupide .... dak eu vreau calibra nu conteaza cat consuma sau cat de confortabil stau in ea... deci dak nu ai un sfat poti doar sa te uiti din partea mea... si pe cirozel te rog lasa-l in pace ca el macar a avut bunul simt sa dea un sfat care ma ajuta nu ca tine sa faca off topic de pomana dak nu ai nimik de zis in legatura cu subiectul threadului te rog nu te mai baga...Mesaj iniţiat de nonick
aaa.... si apropo sa stii si u ca nici o data nu o sa poti sa stai la fel de confortabil intr-o masina sport ca intr-o limusina... asa ca nu iti mai da cu parerea dak nu ai idee despre ce este vb aici...
Mi se pare aiurea sa spui despre calibra CA COnsuma mult, avand in vedere ca este pe injectie si de genratie relativ noua. Pe calibra au fost motoarele
Nu cred ca poti vorbi de consum mare decat la ultimele 2, turbo respectiv V6-le, in rest.....
- 2.0 L I4- 115 CP (85 kW) (1990 -1997)
- 2.0 L 16-valve I4 - 150 CP (110 kW) (1990-1995)
- 2.0 L 16-valve Ecotec I4 - 136 CP (100 kW) (1995-1997)
- 2.0 L 16-valve turbocharged I4 - 204 CP (150 kW) (1992-1997)
- 2.5 L 24-valve Ecotec V6 - 170 CP (125 kW) (1994-1997)
Pufosenie daca mai vrei sa citesti cate ceva despre calibra: http://en.wikipedia.org/wiki/Calibra
Si inca ceva, daca printr-un nororc fabulos dai de versiunea turbo 4x4 la un pret pe care ti-l permiti si masina e intr-o stare buna.... cat mai rapid mana la buzunar , poate dupa cateva mii de km cu ea o sa vrei sa o imbunatatesti, si peste 300 de cai din motorul ala se scot relativ usor
ms pt site m-a ajutat destul de mult.... dar tot nu am ajuns la subiectul threadului .....
dak imi iau un calibra stock , cat ma costa sa il fac "frumusel" si sa ii umblu un pik la motor... si cam ce bani imi trebuiesc pt asta....
Aici depinde foarte mult de banii pe care ii dispui. Eu ti-am zis cam ce stiu in legatura cu suspensia si jantele care in opinia mea ar costa sub 1000 euro si dupa mine ar trebui sa ramana singura modificare la calibra. Motor, bodykit si alte cele poate sa-ti spuna radu_lkv care poate cand va vedea ce am scris eu aici iti va da cateva sfaturi , pentru ca el a avut o calibra cu kit rieger original si motor dus undeva peste 300 de cai daca nu ma inselMesaj iniţiat de pufoshenie
nu vreau sa supar pe nimeni cu parerea mea, dar am citit si mai sus si cineva zicea incepator + viteza= ?. aici are dreptate, dar sunt multe conditzii de luat in seama. in majoritatea cazurilor incepatori e imposibil sa nu loveasca ei masina cel putzin macar o data( sunt si incepator care nu le-au lovit inca ) dar majoritatea daca stam sa ne gandim macar un zgariat in parcare si tot le-au facut ceva! asa ca ia inchipuietzi ce insemna macar un spoiler spart la o calibra sau ceva de genul asta lucruri minuscule! daca ai bani sfatul meu e sa iti iei sunt masini destul de bune cu performantze de invidiat! dar avand in vedere faza cu viteza+incepator=? am si eu o intrebare de genul asta pentru cel ce recomanda o masina mai ieftina... dacie + incepator=? si sa mai dea si tirul in tine! nu iti dai sema cate sanse ai sa scapi la un accident facut cu dacia! deci daca ai bani si iti permitzi o calibra iatzi dar ai grije cum mergi! si sa nu imi spunetzi voi mie ca nu bagatzi piciorul in ea ca nu va cred! stai in calibra la trecerea de pietoni si trece unu cu dacia pe langa tine ``in vant``... care are curaj sa imi zica mie ca sta si se uita dupa dacie cum fuge . on topic am vazut o calibra rsie prin oras dj-..-zum cu gentzi si bodykitt ``cat de cat`` frumusel! am un prieten care il cunoaste pe proprietar " daca mai e ala care il stiam eu" si stiu ca e o masinutza cat de cat nervoasa o calibra 16 v turbo, integrala, am vazut-o si pe aeroport si sa stii ca nu prea se tzineau multzi de ea... poate un wrx sti ceva dn cate imi aduc aminte! oricum calibra masina scumpa si de intretint la fel! pentru preturi dai un search pe googel si garantez ca o sa gasesti discutzii pe alte forumuri legate de asta! ms only ...t cat am scris!
1) Esti pe net
2) Esti pe craiovaforum
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi
8) Daca ai zambit doar, acum sigur razi
ms mut pt sfat si e adevarat..... dak e sa faci un accident cu dacia sau cu olcitu te faci mult mai "praf" decat cu o calibra....
ms mult!!Mesaj iniţiat de Cirozel
o sa astept postul lui radu_lkv...
Last edited by pufoshenie; 05-06-2006 at 00:36. Motiv: Automerged Doublepost
va multumesc mult pentru sfaturi si idei .... mi-ati fost de mare ajutor...
da acum cum inchid threadu?
Dupa cativa ani petrecuti prin site-uri si forumuri de genul asta cu masini pot spune asa:
roti (ma refer la un 17'' cu tot cu cauciucuri pe la 1000E max
suspensie pe la 700 E
un kit exterior pe la 1000 E cu tot cu vopsit sa zicem asta neincluzand eleron ca ala poate varia mult depinde de gusturi
la interior iar asa depinde de cat vrei :
ceasuri personalizate pe la 200 de euro
alte 3 ceasuri autogauges de ex pe la vreo inca 200
scaune sport daca nu iti plac astea sunt cam pe la 5 sau 600 E depinde si de imbracatura si de firma si mai sunt multe care le poti face alte oglinzi geamuri cu folie omologata kit xenon triple clear pedale schimbator volan si frana de mana la set sport de aluminiu
Lista se poate continua depinde de buget iar la motor :
depinde ce motor daca e turbo merge un cip pe la 300 E un filtru de aer cu tot cu traseu undeva pe la 200-300 de E si cred ca ajunge ca pana la urma bagi in ea mai mult decat ai dat la inceput.
Daca maresti puterea motorului si pui suspensie si roti diferite merge si un kit de discuri sport etrieri si placute sport dar costa mult ,poti modifica undeva pe la 1000E si tot traseul de tobe pt sound si o crestere de putere.
Bafta si daca poti iti doresc sa realizezi ce vrei si sa nu ai incidente cu ea avand in vedere varsta
:mori:
uitati fratilor aici cineva documentat calumea....Mesaj iniţiat de gabriel
ms mult... nu numai pt informatii dar si pt ca ai scris atat...
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: