Aspectul plăcut al planşei de bord anunţă atât o calitate foarte bună, cât şi materiale de mare clasă. Este uşor de observat că multe componente au fost preluate de la modelele din grup, însă stilul este sobru şi se potriveşte foarte bine maşinii din estul Europei, care ameninţă să concureze foarte îndeaproape VW Passat. Interesant că, faţă de prima generaţie, ampatamentul a scăzut cu 42 mm, fiind acum de 2.761 mm, în timp ce lungimea a crescut cu 3,5 cm (ajungând la 4.838 mm), iar lăţimea cu 1,8 cm (fiind acum de 1.783 mm). Capacitatea portbagajului variază între 565 (mai mult cu 100 de litri faţă de generaţia precedentă) şi 1.670 litri.
La nivelul motorizărilor pe benzină, varianta de top este un 3,6 V6 FSI de 260 CP, care va beneficia şi de tracţiune integrală şi va atinge 250 km/h. Celelalte două benzinare în patru cilindri beneficiază de tehnologia turbo: 1,8 TSI cu 160 CP şi 1,4 TSI cu 125 CP.
Oferta în domeniul diesel arată foarte bine: există două TDI-uri cu tehnologia pompe-duse (cunoscutele 1,9 TDI de 105 CP şi 2,0 TDI de 140 CP), dar şi un common-rail de 2,0 litri, care atinge 170 CP, în condiţiile unui consum mediu de numai 6,0 litri/100 km.
Lansarea modelului va avea loc la începutul lunii martie în cadrul Salonului de la Geneva.