Arata bine Golful dar am o intrebare: Deja i'au pus si remorca? Unde a postat @V.I.B pe site'ul autozone se vede o remorca prinsa de el
Arata bine Golful dar am o intrebare: Deja i'au pus si remorca? Unde a postat @V.I.B pe site'ul autozone se vede o remorca prinsa de el
Ma faceti sa imi para rau ca nu mi-am luat G4 si mi-am luat G5... sa fim seriosi... cum poti sa spui ca o masina conceptie `97 este mai buna si mai fiabila decat una conceptie `04? este o vorba cu vulpea care nu ajunge la struguri... Eu nu am avut probleme gen derapaj sau alte chestii si va rog sa ma credeti ca eu conduc chiar sportiv...
@cozmax: am vazut o gramada de pareri negative asupra G5 si stiti si voi ce zice vulpea.. ca sunt acrii !
nu generaliza. acum nu stiu daca o sa fii de acord cu mine, sau nu, dar priveste cazul cielo-ului. e din `96, si e cu mult peste (cel putin din pmdv) peste logan. o masina noua nu e neaparat mai buna decat una mai veche.
acum, nu stiu ce cauciuri ai tu pe golful tau, sau..ce golf ai dar mie chiar mi-e frica sa atac curbele in aceeasi maniera in care o fac cu c4-ul.
did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
Nu sunt adeptul loganului... dar sa fim seriosi hai sa vorbim depsre siguranata pe care ti-o ofera un logan si siguranta din cielo in caz de accident.. din cate stiu eu loganul are cel putin un airbag pe cand cielo `96 nici macar ca optional nu este.... si apropo strada este ca sa mergi pe ea iar daca vrei sa iti testezi limitele masini tale poti sa mergi intr-un poligon ceva fara sa ii pui si pe altii in pericol...
Edited by MOD - Semnatura. Forumul permite si crearea unei semnaturi care sa apara la sfarsitul mesajelor tale; aceasta ar trebui sa fie o fraza scurta, un citat celebru, eventual o gluma, dar care sa nu aiba dimensiuni prea mari. De asemenea nu sunt permise link-uri directe sau tag-uri catre: site-uri, anunturi de mica publicitate, publicitate de orice fel. Ne rezervam dreptul de a edita semnaturile ce incalca regulamentul forumului fara a avertiza utilizatorul;
scuze de off topic... dar m-am aprins!
da, ai dreptate.
eu vazusem modelul asta:
http://www.cwwcardesign.com/cars/pics/vw_golf_vI.jpg
http://www.renovarcarnet.com/noticia...olf_6_2008.jpg
http://www.3harts.nl/VWgolfVI/VWgolf-MK6-2c.jpg
http://www.3harts.nl/VWgolfVI/VWgolf-MK6-2c.jpg
daca sunteti atenti o sa observati anumite diferente dintre imagini pentru ca ele sunt, cum a spus IeD3vil, facute in photoshop dupa spy shoots
Edited by MOD - Semnatura. Forumul permite si crearea unei semnaturi care sa apara la sfarsitul mesajelor tale; aceasta ar trebui sa fie o fraza scurta, un citat celebru, eventual o gluma, dar care sa nu aiba dimensiuni prea mari. De asemenea nu sunt permise link-uri directe sau tag-uri catre: site-uri, anunturi de mica publicitate, publicitate de orice fel. Ne rezervam dreptul de a edita semnaturile ce incalca regulamentul forumului fara a avertiza utilizatorul;
Probabil ca e vreo remorca sau alt obiect de pe care au filmat, habar nu am, poate ca l-au testat si cu remorca ca sa vada cum se comporta, daca trage la panta... ca l-au filmat prin Alpi... cica
Parerea mea este ca o sa vedem niste faruri cu o forma mai dreapta, taiata, spre deosebire de cerculetele de acum,... sincer cred ca o sa arate mai bine decat G5, care oricum nu imi place... imi place mai mult G5 Plus, mai ales fata si spatele, mult mai solid, daca il lasau un pic mai jos arata prea bine.
Daca tot discutam despre Golf aici, apoi Golf sa fie, nu Logan, nu Cielo, ca alea sunt masini vechi de 11, respectiv 6 ani, care nu au mai adaugat nimic, decat niste optiuni in plus, un bou care alerga dupa o masina, si respectiv pe Andreea Banica si Balan, etc., pe langa ele
bai tata, invata ma sa conduci. e nush cum reusesti tu sa derapezi un golf 5. sincer. mie nu mi-a fugit curu la masina mea de 10 ani si cu suspensiile terminate si nu merg ca melcul. cine stie ce ai facut. oricum prea toti cu golf 4 critica golf5 si nu cred ca pe buna dreptate. sunt convins ca golf5 pune in cur orice concurent din clasa compacta la tinuta de drum(mai putin focus).
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
daca nu stiam sa conduc, te asigur ca nu ieseam cu masina din parcare. poate a fost nisip pe jos, poate am tras eu prea brusc de volan sa evit o groapa, si a derapat masina. nu sunt cine stie ce mare sofer, pur si simplu mi s-a intamplat, si atat
in legatura cu tinuta de drum, urca-te intr-un c4, dar ignora sunetele enervante facute de suspensie. compara doar tinuta de drum. poate o sa ai o revelatie. din pmdv, nici nu exista comparatie. prefer oricand, la orice ora din zi/noapte un c4.
did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
asta e diferenta de inaltime intre o bora si un golf V. tin sa precizez ca bora mai avea o prelungire gri de 8-9 cm, iar golful nu mai are absolut nimic. maxim 2 cm de fusta, dupa ce se termina partea rosie a spoilerului. asta doar garda de sol. cat despre inaltime..se poate vedea si cu ochiul liber
did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
Mai copii, voi comparati masinile dar nici nu stiti de ce le-au facut asa! Puteau foarte bine sa le faca toti cu tevi in loc de amortizoare si atunci nu se mai plangea nimeni ca nu ii sta masina pe curbe. Fiecare masina noua are un target, adica niste cumparatori tinta. In cazul nostru, oamenii din vestul si respectiv cei din estul Europei. Fiind mai vechi, Golf 4 nu a beneficiat de acest privilegiu si toate masinile sunt la fel, in schimb atunci cand cumperi un Golf 5 nou, de la reprezentanta, vei primi unul special facut pt estul Europei. Si pe langa niste straturi de vopsea si lac in minus, mai primesti si o suspensie mai moale, PENTRU CONFORT. Adica fabricantii au preferat sa ofere un oarecare confort sporit pasagerilor, in defavoarea stabilitatii, pentru ca, dupa cum zic ei, un om intreg la cap oricum nu merge foarte tare pe drumurile de pe aici.
In legatura cu Loganul, se legase cineva mai sus de el, acesta a fost SPECIAL CONCEPUT pentru drumuri proaste si nu a avut niciodata, nimeni pretentia de a fi stabil (cel putin nu fabricantul). Acum, faptul ca el a avut un real succes si in Europa de vest, l-a uimit chiar si pe fabricant.
Eu zic sa va bucurati de acest privilegiu, cei care aveti suspensia moale. Oricand, aceasta se poate intari (un kit de suspensie costa undeva intre 350 si 800 de euro, depinzand de marca masinii) dar de inmoit trebuie ani buni de mers prin gropi, si nu de alta, dar poate va plictisiti de dat in gura pe curbe si vreti confort...
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: