Volkswagen Passat, un succes demonstrat de mai multe decade, stă la baza primului coupe cu patru uşi creat de producătorul german de autovehicule. Volkswagen Passat CC este dotat cu cele mai noi tehnologii, precum motoarele cu injecţie directă de combustibil (având puteri cuprinse între 160 şi 300 CP).
Passat CC va fi disponibil in trei versiuni de motorizare pe benzina - 1.8 TSI / 160 cp, 2.0 TFSI / 200 CP (acesta dupa lansarea europeana, care va avea loc in al doilea trimestru din 2008, si pentru pietele americane, in al patrulea trimestru) si varful de gama V6 3.6 FSI / 300 CP -si doua diesel-uri - 2.0 TDI / 140 CP si 2.0 TDI / 170 CP.
Puterea este transmisa catre rotile din fata - optional tuturor celor patru roti - prin intermediul unei cutii de viteze DSG cu sapte trepte.
Noul Passat CC este dotat cu o serie de sisteme tehnologice avansate, precum ACC Automatic Distance Control, Front Assist sau Park Assist. Cand este activat, sistemul de control al distantei franeaza sau, dupa caz, accelereaza fara interventia celui de la volan, pentru a asigura un rulaj optim, in functie de distanta fata de celelalte automobile aflate in trafic. Front Assist este un sistem menit sa evite coliziunile frontale, gratie unui radar care monitorizeaza automobilele din fata. Sistemul de asistenta la parcare poate fi activat, la randul sau, prin simpla apasare a unui buton. Noul Passat CC este primul automobil din lume care utilizeaza sistemul Lane Assist, pentru pastrarea traiectoriei pe sosea, in functie de linia de demarcatie a benzilor. In fine, mai dispune si de un nou sistem de control electronic al stabilitatii, Dynamic Drive Control.
Principalele pieţe unde noul Volkswagen Passat CC va fi comercializat sunt cele Nord Americane, Europa de Vest şi Japonia. Passat CC, construit la uzina din Emden, Germania, va fi lansat iniţial în Europa în cel de-a doua jumătatea a anului 2008, urmând apoi SUA şi Canada, iar mai târziu Japonia.
Eu zic ac este frumusel chiar este unul negru un craiova dj 24 pat
voi ce pareri aveti?