E pe naiba... Doar nu o consuma un 2.0TFSI in afara peste 12.
PS: Sa ai putina rabdare sa se lase motorul pt ca un prieten cu 2.0FSI era disperat in primii 20.000km ca ii consuma in draci. Acum e mai mult decat rezonabil.
E pe naiba... Doar nu o consuma un 2.0TFSI in afara peste 12.
PS: Sa ai putina rabdare sa se lase motorul pt ca un prieten cu 2.0FSI era disperat in primii 20.000km ca ii consuma in draci. Acum e mai mult decat rezonabil.
2.0 fsi e ala fara turbina si cu 150 cai. e alta treaba.
NOT a Zgonea fan.
mie 1.9 tdi de la vag nu mi s-a parut lenes de nici o culoare... nici chiar cel de 101 cp.. nu stiu cu ce le comparatzi voi dar in nici un caz cu un oltcit.. nu??
Nu cred ca trebuie sa fie si seriile de pe motor identice sa faci o paralela vis a vis de evolutia consumului in timp. Eu ii ziceam lui picolo ca o sa ii scada dramatic consumul cand motorul se va lasa dupa 10-20 de mii de km cu s-a intamplat si in cazul fsi-ului prietenului meu.
daca si-a luat gti nu cred ca l-a luat pt consum oricum
ideea e ca exista diferente mai mari intre 2.0 fsi si tfsi decat pur si simplu turbina adaugata. e alt management, alte alea. daca te gandesti, 2.0 tfsi in diverse editii il gasesti inclusiv la ħ270cai (audi s3).
NOT a Zgonea fan.
Ma rog.. nu la asta ma refeream.
daca stai sa te gandesti, in 95% din cazurile de comparari din astea ad-hoc facute pe internet, se compara de catre oameni care conduc dacii sau alte masini si nu au condus mult alte tipuri de motoare, si habar n-au in majoritatea cazurilor. ex : compara diesel turbo cu benzina aspirat. Din diesel se scoate aproape tot ce poate cu turbina, nu mai ai ce sa ii faci sa traga mai bine... iar la benzina daca ii pui turbo, jos palaria. de-aia exclus tdi, sorry daca nu ai inteles.
BadAss Programmer :-))
subaru bineinteles
romanu' n-are noroc, dar se pricepe la tot
Visul romanesc, cosmarul europei
te gandesti la subaru legacy ?
no shit ? provii din mediul dacia turbo ?
nu stiam ca la dieseluri nu le mai poti creste performantele, nu stiam ca tdi-ul de la vag e lenes, plm. multumesc pentru lectia de mecanica. ce alte chesti mai stii? ai idee, ca sa nu te ia radaru ce e mai bine sa agati de retrovizoare, traxdata sau memorex?
Last edited by se7en; 19-12-2007 at 05:41. Motiv: Automerged Doublepost
nu am zis ca nu se mai poate scoate. se poate dar nu mult. compara tu 2.0 tdi si 2.0 benzina cu turbo (vezi subaru si evo de acum 2-3 ani) si dupa mai vorbim. Nu provin din mediul dacia turbo, nici nu am avut dacia nici nu o sa am... am benzina aspirat si diesel turbo, si am condus destule masini sa imi dau seama de diferente. de retrovizoare e bine sa agati no-name ca sunt mai ieftine, cel mai bine iesi cu ele second.
BadAss Programmer :-))
parerea mea...
-vrei masina sa iti faci treaba cu ea ia'ti tdi pt ca e cel mai lejer mai ales intr'o depasire unde stii ca nu te lasa la greu intr'a 4'a la 2000 de ture
-vrei masina de curse .. benzinar de preferat turbo..
aud multe persoane pacia ca tdi'u lenes .. este adevarat ca din benzina se scot mai multi cai/cilindree dar e aiurea sa auzi asta de la persoane vorbesc din auzite si nici macar nu s'au urcat intr'un tdi da pai sa'l mai si conduca.
o alta parere de'a mea este ca din benzina s'a scos cam tot ce se putea pe cand la diesel pe zi ce trece motoarele sunt imbunatatite.. ex celebrele motoare audi si mai nou peugeot
ps: nu iau apararea nici dieselului nici benzinei am condus si benzina , conduc si hdi si cu toate astea urmatoarea mea masina probabil va fi pe benzina
cel mai bun e un evo (turbo benzina) tunat rau si cu gpl
de vreo 400 si ceva de cai ai mai vb cu dan, face treaba cu instalatia aia smechera?
THE POWER OF DREAMS
Am auzit ca fac un Ferrari Fiorano editie speciala pentru romania diesel, deja m-am inscris pe lista de astepare.
De cand a castigat un diesel le mans tre sa fii retard sa zici de diesel ca nu sunt performante sau ca nu promit sa fie si mai rele.
320D 150 CP( AM CONDUS RUPE PAMANTU)
Edited by MOD - Semnatura. Forumul permite si crearea unei semnaturi care sa apara la sfarsitul mesajelor tale; aceasta ar trebui sa fie o fraza scurta, un citat celebru, eventual o gluma, dar care sa nu aiba dimensiuni prea mari; Deasemenea nu sunt permise link-uri directe sau tag-uri catre: site-uri, anunturi de mica publicitate, publicitate de orice fel; Ne rezervam dreptul de a edita semnaturile ce incalca regulamentul forumului fara a avertiza utilizatorul;
dieselu e lenes, are cuplu la turatie mica, la turatie mai mare moare. daca tragi de el se simte ca e chinuit... eh, la benzina e alta senzatie. nu zic ca diesel e prost, dar chiar daca te baga in scaun la 2000 rpm si moare la 4000, tot mai frumoasa e senzatia la benzina, cand dupa 3000 incepe sa te bage in scaun... repet : amandoua sunt bune, dar pt chestii diferite. diesel pt mers de zi de zi, benzina pt fun & show.
BadAss Programmer :-))
de acord cu se7en ...si apropo este un model mai nou de s2000 de 184kw....cel cu face-lift....si inca o kestie....ce intrebare este aceea? ceva de genu preferi un turbo de 2L si 200 cp sau un 2L aspirat de 140/150...etc....normal ca turbo este pentru performante....cine vrea aspirat vrea motor mic gen 1/1,4L....pt sportivitate zic turbo benzina....pt consum si putina adrenalina merge si un diesel turbo si sincer ai facut o comparatie acolo....de nu se putea mai bine
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: