cum se regleaza un carburator 2T-aer
Salutare !
Poate ma ajutati si pe mine , am schimbat pistonul si chiulasa la motor (Yamaha ovetto49cmc),am curatat carburatorul si acum porneste foarte greu si se ineaca foarte repede, citeodata nu porneste de loc .Carburatorul are 2 reglaje , un surub exterior cu arc si unul interior tot cu arc. Cum ar trebui pozitionate ca sa porneasca mai usor si dupa aia le mai invirtesc eu ...l:doh: . Va multumesc anticipat pentru sfaturi !!!!:):)
reglajul - bata-l vina !!
Citat:
Mesaj iniţiat de
ChopFactory
cel exterior cu arc este relantiul iar cel interior este amestecul de aer- desurubezi si ai mai mult aer, strangi ai mai putin.
Pornirea greoaie si inecatul sigur nu este de la cele 2 suruburi mentionate,
sigur ai alte probleme :cool:
mai multe detalii :)
Salut! Merci pentru raspuns !
Dupa ce am schimbat chiulasa si pistonul a dat sa porneasca si dupa ce am strins relantiul la maxim si surubul exterior l-am desfacut aproape la max a pornit foarte usor , in schimb trebuia sa accelerez usor si treptat ca sa se ambaleze altfel "murea"...A mers ceva timp rotund , am facut si citeva ture usoare ,pt rodaj si dupa am lasat-o sa mearga in gol , pe cric.La un timp s-a oprit , am pornit-o iarasi si dupa aceea nu prea a mai vrut , se uda imediat bujia ...
Cam astea au fost simptomele !?:)
Citat:
Mesaj iniţiat de
Dj ChRysS
un skimb nu te-ar interesa cu un piaggio nrg mc2 tot de 49 porneste la sfert nui mai trebuie reglaj !! DRAGUTZU_CRYCTY id or 0761689709:woot:
Nu ma intereseaza un schimb !