buna,am si eu un scuter si vreau sa ii schimb carburatoru cu unu mai mare(21),ala standard e mult mai mic,se poate sa creasca puterea?astept parerile voastre.multumesc
buna,am si eu un scuter si vreau sa ii schimb carburatoru cu unu mai mare(21),ala standard e mult mai mic,se poate sa creasca puterea?astept parerile voastre.multumesc
nu,nu poti decat sa ineci motorul in benzina cu un carburator mai mare,trebuie pe la pistoane/piston umblat daca vrei putere mai mare,si apoi sa incerci sa pui alt carburator.
Am auzit ca pt a schimba carburatoru trebuie schimbat si setu si toba pt a elimina mai multe gaze,NOSKILL ce ar trebui sa ii fac la piston?
Cer sfatul vostru celor care stiti mai bine pt ca nu vreau sa raman fara set.
Multumesc,ast raspuns.
au dreptate baietii de sus ce zik dar io am pus si era puterea un pik mai mare
Nu o sa creasca ,nici o putere,..carburatorul este calculat de proiectant la o anumita putere de suctie in timpul 1 de functionare,..marindu-i diametrul de tubaj,,reduci presiunea de absorbtie a amestecului in camera de amestec,..,...iar daca ii maresti cilindreea motorului ,ii poti creste puterea instantanee,...dar de fugit ,tot cam asa o sa fuga,..numai demarajul se mareste,..,..daca el a fost calculat penrtu anumite performante,,e dificil sa le maresti cu artificii,..dupa ureche,..e destul de mult de explicat,..ma rog,..
Merci Guliano,dar...teoretic...marind debitul de combustibil care merge la motor rezulta o explozie mai mare in cilindru......aia cand l-au facut stiu ce au facut,deci inteleg ca e cam greu de modificat.iti multumesc.
Nu e greu de modificat .. la al meu i-am pus o toba sport si un carburator de 17,5 si are demaraj mai puternic si viteza este mai mare.21 mm e cam mult pentru un scuter stock ori ii pui o toba sport ori un set mai mare ori amandoua.Un reglaj bun si vei avea si demaraj si viteza maxima marita.
Some of us need to be close to death to feel alive!
o toba sport ce consecinte ar avea?care e diferenta dintre una sport si una stok?
aia sport elimina gazele mai rpd..si e ideala pt un set mai mare .. care depaseste 49 cmc
si la un set de 49 m-ar avantaja cu ceva?ar creste viteza si puterea?unde ar trebui sa lucru ca sa creasca puterea?
am mentionat la inceptu ca am de 21 mm,o sa imi iau set si vedem dupa aia cum merge,din cate zic baietii de mai sus nu pot pune de 21 la set de 49,ziceau ca se ineaca.merci
21 p un motor d 49 stok ? e o nebunie nu poti sa faci o modificare ca asta ...cine are dreptate si stie ce spune e giuliano
toba sport ? toba la motoarele in 2 timpi are rolul sa tina sub "presiune motoru" ..si sti bine ce zic ...app sa imi aduci cheia d 13 k imi trebuie
i-ai explicat mai mult decat trebuie .... poti pune dar nu vei face mare chestie ..decat un consum marit si motoru care o sa mearga inecat
Last edited by Ovi_zd3; 15-11-2009 at 17:12. Motiv: Automerged Doublepost
Mersi,OVI,..cine stie,cunoaste,..a! si mai e un aspect ,deloc de neglijat,..odata cu marirea cilindreei,..in PMS(adica punctul mort superior ,cind se produce schimbarea de sens,a pistonului)se mareste si momentul fortei de impact asupra ansamblului pistonului-bolt-rulment bolt-biela-ambielaj,..si cea mai fragila este biela si rulmenti,..de aceea producatori de kitturi de marire a cilindreei,.recomanda si ,schimbarea bielei cu una ranforsata sa reziste la eforturi mai mari,..altfel s-ar putea sa aveti surpizaa ca in citeva sute de km,depinde aici si de modul de exploatare,.(dar va stiu eu )sa inceapa sa prina bataie la ambielaj,sau si mai grav sa sparga pistonul sau sa rupa biela,..asa ca.. uniii.. Stiu ce fac!Altii?Fac ce stiu!..
decat sa faci atatea modificari si sa bagi multi bani in el aiurea si dupa sa ai neplacuta surpriza sa nu mearaga mai mult d 2-300 de km, mai bine vindel si cumparati unu de 100cmc si esti mai fericit
multi dintre prieteni mei au seturi de 80..100..si nu au patit nimic la ambielaj,
ma gandeam sa tuninghez un scuter si vroiam sa cresc si puterea,permis nu am ca sa imi iau ceva mai mare,deci asta e singura posibilatate.....apropo..GIULIANO vreau un id de-al tau ca sa vb,va sa mai astept cu sfaturi...merci.
100cm3 ? pe ce scuter ? sunt curios sa aflu ..cel mai mare cilindru care se poate pune pe un carter facut pt 49cm3 e 85cm3,la care se adauga o alta aprindere , pacu lamelar(muzicuta in termen popular) carburator, toba ... in afara de prostia aia de piaggio vespa care poti sa ii pui si 150 pe carteru original daca nu ma insel
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: