cum se regleaza un carburator 2T-aer


  1. #1
    Newcomer cristi busu's Avatar cristi busu reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    18-03-2010
    Sex
    M
    Posts
    26
    Posts bazar
    74
    Rep Power
    20
    Reputation
    10
    Puncte CF
    20.0

    cum se regleaza un carburator 2T-aer

    Salutare !
    Poate ma ajutati si pe mine , am schimbat pistonul si chiulasa la motor (Yamaha ovetto49cmc),am curatat carburatorul si acum porneste foarte greu si se ineaca foarte repede, citeodata nu porneste de loc .Carburatorul are 2 reglaje , un surub exterior cu arc si unul interior tot cu arc. Cum ar trebui pozitionate ca sa porneasca mai usor si dupa aia le mai invirtesc eu ...l . Va multumesc anticipat pentru sfaturi !!!!

  2. #2
    0-day Member ChopFactory's Avatar ChopFactory reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    07-11-2009
    Location
    Bucuresti
    Age
    49
    Sex
    M
    Posts
    17
    Posts bazar
    137
    Rep Power
    21
    Reputation
    18
    Puncte CF
    17.0
    cel exterior cu arc este relantiul iar cel interior este amestecul de aer- desurubezi si ai mai mult aer, strangi ai mai putin.
    Pornirea greoaie si inecatul sigur nu este de la cele 2 suruburi mentionate,
    sigur ai alte probleme


    mai multe detalii
    Last edited by ChopFactory; 17-08-2010 at 09:13. Reason: .
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #3
    Junior Dj ChRysS's Avatar Dj ChRysS este cel mai nesuferit user de pe acest forum Dj ChRysS este cel mai nesuferit user de pe acest forum
    Join Date
    12-04-2010
    Location
    segarcea
    Age
    30
    Sex
    M
    Posts
    51
    Posts bazar
    344
    Rep Power
    0
    Reputation
    -116
    Puncte CF
    12.0
    Usergroups:

    sall

    un skimb nu te-ar interesa cu un piaggio nrg mc2 tot de 49 porneste la sfert nui mai trebuie reglaj !! DRAGUTZU_CRYCTY id or 0761689709

  4. #4
    Newcomer cristi busu's Avatar cristi busu reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    18-03-2010
    Sex
    M
    Posts
    26
    Posts bazar
    74
    Rep Power
    20
    Reputation
    10
    Puncte CF
    20.0

    reglajul - bata-l vina !!

    Quote Originally Posted by ChopFactory View Post
    cel exterior cu arc este relantiul iar cel interior este amestecul de aer- desurubezi si ai mai mult aer, strangi ai mai putin.
    Pornirea greoaie si inecatul sigur nu este de la cele 2 suruburi mentionate,
    sigur ai alte probleme


    mai multe detalii
    Salut! Merci pentru raspuns !
    Dupa ce am schimbat chiulasa si pistonul a dat sa porneasca si dupa ce am strins relantiul la maxim si surubul exterior l-am desfacut aproape la max a pornit foarte usor , in schimb trebuia sa accelerez usor si treptat ca sa se ambaleze altfel "murea"...A mers ceva timp rotund , am facut si citeva ture usoare ,pt rodaj si dupa am lasat-o sa mearga in gol , pe cric.La un timp s-a oprit , am pornit-o iarasi si dupa aceea nu prea a mai vrut , se uda imediat bujia ...
    Cam astea au fost simptomele !?

    Quote Originally Posted by Dj ChRysS View Post
    un skimb nu te-ar interesa cu un piaggio nrg mc2 tot de 49 porneste la sfert nui mai trebuie reglaj !! DRAGUTZU_CRYCTY id or 0761689709
    Nu ma intereseaza un schimb !
    Last edited by cristi busu; 17-08-2010 at 13:31. Reason: Automerged Doublepost

  5. #5
    Senior Member bear_king's Avatar bear_king este o comoara de om bear_king este o comoara de om bear_king este o comoara de om bear_king este o comoara de om bear_king este o comoara de om
    Join Date
    21-06-2010
    Location
    Stuttgart / Craiova
    Age
    28
    Sex
    M
    Posts
    963
    Posts bazar
    253
    Rep Power
    24
    Reputation
    427
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    Pentru reglajul aerului:inchide surubul de tot,si dupa deschidel 2 ture jumatate.Poate te ajuta cu ceva

  6. #6
    Newcomer cristi busu's Avatar cristi busu reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    18-03-2010
    Sex
    M
    Posts
    26
    Posts bazar
    74
    Rep Power
    20
    Reputation
    10
    Puncte CF
    20.0
    Quote Originally Posted by bear_king View Post
    Pentru reglajul aerului:inchide surubul de tot,si dupa deschidel 2 ture jumatate.Poate te ajuta cu ceva
    Merci de sfat , o sa incerc !

  7. #7
    0-day Member cipmax reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    18-11-2011
    Age
    30
    Sex
    M
    Posts
    1
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    Salut!
    Aici am vazut ca e foarte multa lume care se pricepe,am si eu cam aceiasi problema . Am un scuter Aprilia Scarabeo , la care am descoperit ca acel vacum de benzina nu lucra adica nu oprea benzina curgea din plin in caburator acm ast sa vina intre timp ce am facut! am alimentat scuterul din o seringa si lam pornit asa si am umblat ca prostul la reglaje si lam zapacit si acm cand incerc sal pornesc ori se ineaca ori cand porneste foarte greu nu tine relantiu.
    nu stiu ce sa mai fac sant disperat nu am nici bani nici nu stiu ce sai fac va roc frumos care ma poate ajuta si pe mn cu sfaturi utile.
    Multumesc anticipat pentru sfaturile dumneavoastra

  8. #8
    0-day Member b3rg reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    19-05-2015
    Sex
    M
    Posts
    1
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0

    reglaj carburator

    salut,

    am luat recent un scuter in 2t de 50 cc, Peugeot Vivacity din 2006.Are cateva modificari facute de fostul proprietar pentru a fugi mai tare.
    ce ma supara pe mine la el este carburatorul ca nu stiu cum sa il reglez ...stiu ca are 2 suruburi unul de amestec iar celalalt de aer(cel cu arc)...dar nu stiu exact cum si cate ture trebuie date fiecare...nu reusesc nicicum sa il fac....de exemplu il pornesc si sta la relanti ..apoi sa zicem ca merg cativa km cu el...opresc la un semafor sau trecere de pietoni si daca nu il turez nu ramane la relanti ci moare motorul. sau il pornesc si il turez un pic,apoi dau drumul la acceleratie si in loc sa stea la realnti moare ..daca se pricepe cineva si ma poatea ajuta cu un sfat ceva..multumesc. pe carburator scrie PHBG 19

  9. #9
    Member iordache sergiu's Avatar iordache sergiu nu prea este agreeat de catre ceilalti utilizatori
    Join Date
    20-12-2012
    Age
    24
    Sex
    M
    Posts
    127
    Posts bazar
    355
    Rep Power
    0
    Reputation
    -42
    Puncte CF
    0.0
    puteti suna la 0757674443 pers fizica si va ajut foarte eftin ms

  10. #10
    0-day Member BbsBennet reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    25-08-2016
    Sex
    M
    Posts
    1
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    Buna , am o honda bali 49 cmc... într.o zi am pornit de pe loc cu motorul cald dintr.o intersecție, Si s,a turat apoi a murit, iar de atunci... nimic. Am schimbat tot ce tine parte electrica magnetou, bobina inductie, bujie, cdi, Si nimic.... bujie se udă, scânteie are, arde benzina dar nu pornește, am schimbat Si benzina din rezervor.. deci nu Stiu ce sa.i mai fac ??? Dacă stie cineva ce ar putea avea , mulțumesc nu rămân dator.
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: