Muscle car-urile americane sunt rareori subiectul unui tuner european, dar germanii de la Schmidt Revolution's au demonstrat ca orice model poate fi imbunatatit, indiferent de calitatile sale.
Tunerul german a ales cel mai puternic model Camaro, modelul SS. Acesta este dotat in standard cu un propulsor V8 de 6.2 litri, propulsor capabil sa dezvolte o putere maxima de 400 CP atunci cand este dotat cu o transmisie automata si 422 CP cand este dotat cu o transmisie manuala.
Pentru a creste puterea propulsorului, cei de la Schmidt's Revolution's au modificat sistemul de compresie cu unul sportiv realizat de catre Speed Box si au schimbat sistemul de evacuare cu unul Borla. Pretului acestor imbunatatiri mecanice se ridica la 10.000 de euro, iar puterea totala rezultata este de 625 CP.
Tunerul ofera de asemenea si un nou sistem de suspensii sportive, un set de jante de 22 inch imbracate in anvelope de performanta si o vopsea mata inedita. Pretul acestor modificari se ridica la aproximativ 9.000 de euro.