- EUR
- 4,9764
-
Fire Starter: Audi TT by Cristi
Vara se numara si masinile bronzate, nu doar domnisoarele de la plaja. Si unde altundeva am putea gasi o masina cu adevarat apetisanta daca nu pe litoral? Ei bine, am gasit-o la Constanta, dar nu chiar la plaja, ci in garajul lui Cristian. Provine din familia Audi TT, iar astazi este aici sa dezvaluite o reteta de tuning ca la carte.
Mai intai de toate, ai nevoie de o baza solida de lucru. In cazul de fata, Cristi a achizitionat TT-ul cu un motor de 1.8T si 180 CP 2WD. Asta se intampla acum cativa ani, cand Cristi lucra la reprezentanta Audi din Constanta. Intre timp, si-a infiintat propria firma de tuning - Racing Cris, si .. a inceput lucrul. La propria masina, pentru inceput.
Mai intai, sa trecem la partea tehnica a retetei. Cristi a optat pentru un kit furtune silicon Turbo Forge Motorsport, furtun de admisie Forge Motorsport, un kit de furtune silicon apa Ths Performance si blow off HKS. La acestea se adauga downpipe-ul, Decat THS Performance si cat back 76mm, plus suspensia reglabila Weitec Hicon Gt.
De asemenea, masina a mai primit un intercooler Forge Motorsport, un Oil catch tank, short shifter Forge 5, filtru de ulei si filtru de aer (ambele K&N), ambreiaj Sachz Performance, gauge Liquid TT si, pentru a incununa succesul, TT-ul a primit in plus si un tratament SPA, concretizat intr-o sesiune de Chip tuning REVO Stage 2.
Pe principiul "Mens sana in corpore sano", Cristi s-a ocupat pe-ndelete si de exteriorul TT-ului furios. Dintre toate posibilitati disponibile, a ales un bodykit Regula Tuning, plus un set de pleoape si carcase de oglinzi carbon OSIR. Mai apoi si-au facut aparitia un rollcage Wiechers Sport, scaune omologate FIA Sparco Sprint si un set de centuri cu prindere in trei puncte Schroth. Vopseaua este custom, iar restul accesoriilor de interior provin tot de la Sparco.
Asadar, reteta a fost dusa la bun sfarsit. Rezultatul? Un proprietar mai mult decat fericit - Cristi, o masina care face curioasa pana si un necunoscator intr-ale tuningului - Audi TT, si un proiect inceput cu dreptul - propriul atelier de tuning!
Daca ar fi sa o ia de la zero, Cristi s-ar orienta catre ceva mai agresiv. " As alege o masina cu o forma ceva mai agresiva si in mod categoric ceva japonez, un model mai extravagant si totodata un proiect mai ambitios.", explica el. Cu proiectul de fata a atins 230+ CP, dar suntem tare curiosi ce mai urmeaza. Felicitari, Cristi!
sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate-...isti-6146.html
-