Dupa ce-au luat la modificat cam tot ce era de modificat, de la C63 si pana la SLS AMG Roasdster, germanii de la Vath si-au indreptat in cele din urma atentia si catre cel mai mic membru al familiei de modele din Affalterbach. Rezultatul? Ei bine, in urma tratamentului suferit, noul A45 AMG - caci despre el este vorba - se poate lauda cu un total deloc neglijabil, de peste 400 cai putere.

360 CP si 450 Nm in dreptul valorilor maxime, 4.5 secunde pentru intervalul 0 - 100 km/h, plus un pachet tehnic ce include, printre altele, si o cutie automata cu dublu ambreiaj, respectiv un sistem de tractiune integrala. Indiferent de unghiul din care este privit, noul Mercedes A45 AMG poate fi catalogat cu mare usurinta drept unul dintre cele mai impresionante modele de clasa compacta din istoria omenirii.

Si totusi, ce se intampla atunci cand visezi la un plus de performanta? Din fericire pentru proprietarii sai, hot-hatch-ul producatorului de automobile din Stuttgart reprezinta o alegere destul de populara printre marile companii de tuning ale planetei, chiar si germanii de la Brabus sau Vath aratandu-se interesati de potentialul acestuia.

Daca despre oferta celor din Bottrop am vorbit deja, astazi ne concentram pe propunerea specialistilor din Hosbach, care si-au inceput numarul de magie cu o optimizare a unitatii de control. Astfel, in urma tratamentului suferit, motorizarea turbo in patru cilindri si cu capacitate de doi litri se poate lauda acum cu un total de 425 cai putere si 515 Newton-Metri, cei 65 CP si 65 Nm aparuti peste noapte fiind asteptati sa influenteze in mod pozitiv inclusiv viteza maxima de 250 de kilometri pe ora.
Tutorial de folosire a BMW-ului din dotare

Mai mult de-atat, cei care au pus mana pe un exemplar al noului Mercedes A45 AMG mai pot apela la germanii de la Vath si pentru o serie de imbunatatiri aerodinamice - prelungire pentru spoilerul fata, difuzor de aer pentru spoilerul spate si eleron pentru plafon, pentru o suspensie de tip coilover mai joasa cu pana la 65 de milimetri si, nu in ultimul rand, pentru jante forjate pe 20 inch, ce ascund discuri de franare de dimensiuni generoase.

Sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate/...ati-23241.html