Nu stim inca de voi, insa atunci cand vine vorba de modelul Skyline de la Nissan... ei bine, primul lucru la care noi ne gandim este un R34 Coupe, albastru sau violet perlat, gata sa distruga fiecare obstacol ce-i sta in cale. Exact asa cum a facut Godzilla in remake-ul cu acelasi nume lansat in anul 1998.

Fireste, realitatea nu este la fel de dramatica precum imaginatia noastra, producatorul japonez de automobile folosind denumirea de Skyline si la alte modele de-ale sale. Modele mai mult sau mai putin incitante, precum un fastback, un station wagon si chiar un sedan. De ce ne-am oprit insa tocmai la versiunea in patru usi a legendarului autoturismului nipon? Ei bine, nimic nu e intamplator.

Asa cum ai aflat inca din titlu, povestea noastra de astazi are ca subiect principal un Nissan GT-R R34 sedan si tuningul prin care a fost trecut pentru a deveni o adevarata vedeta a internetului. Si nu numai. Modificari destul de limitate - nu de alta, dar nu prea se cuvine sa transformi un automobil cu patru usi intr-o monstruozitate sinonima cu o masina de curse (desi s-ar fi putut face o exceptie in cazul de fata), insa indeajuns de numeroase pentru a trage mii, zeci si chiar sute de mii de priviri curioase si pline de admiratie.

Sa nu o mai lungim insa cu vorba si sa aducem in discutie, pentru inceput, lista cu imbunatatiri exterioare. O lista cu imbunatatiri exterioare a carei atractie principala este reprezentata de designul partii frontale, inspirat pana la ultima picatura de ceea ce intalnim la R34 GT-R. De asemenea, tot iconicul R34 GT-R a jucat rolul de muza si atunci cand a venit vorba si de alegerea capotei motorului, respectiv a aripilor fata.

In ceea ce priveste aspectul partii posterioare, doza de agresivitate necesara oricarui automobil japonez este oferita in cazul de fata de spoilerului ce poarta semnatura specialistilor URAS, tot de la celebra companie nipona de tuning provenind si noile praguri laterale proaspat aparute in peisaj. Dar meniul exterior nu se incheie aici, Nissan-ul Skyline R34 in cauza primind si un set de ornamente proeminente pentru aripile spate, dar si doua eleroane remarcabile, dintre care unul a luat calea plafonului, iar celalalt pe cea a portbagajului.

Asadar, odata terminata instalarea bunatatilor exterioare, sedanul japonez a fost cufundat intr-o baie de Millenium Jade, nuanta folosita pentru prima oara de Nissan in urma cu mai bine de un deceniu, la "aromatizarea" faimoasei versiuni R34 GT-R Nür, ca mai apoi sa fie accesorizat cu un set de jante ADVAN GT pe 19 inci, oferit in compania unor pneuri de inalta performanta marca si modelul Nitto NT555.

Simplu si de efect, exact asa cum precizam si putin mai sus. Si daca tot veni vorba de expresia "simplu si de efect", tot aceasta reprezinta cea mai buna caracterizare si pentru aspectul interior. Un aspect interior ce iese acum in evidenta atat prin volanul Nardi, cu design in trei spite, cat si prin scaunele fata de la Bride, de tip bucket, respectiv unitatea double DIN ce ofera si navigatie prin satelit.

Acum, nu stim ce ganditi voi, insa noi nu avem nici o problema cu cele doua portiere aditionale. Iar daca imbunatatirile vizuale nu sunt suficiente pentru a te convinge sa iubesti aceasta creatie, atunci poate o vor face ingredientele tehnice. Care ingrediente tehnice? Pai, un motor RB25DET (2.5 turbo, mai pe romaneste) cuplat la o transmisie manuala (transmisie manuala care, apropo, a fost transplantata pentru a inlocui cutia automata oferita in standard de sedanul japonez) si inzestrat atat cu un nou intercooler, cat si un nou sistem de evacuare - un sistem de evacuare unicat, care se incheie cu o toba de la Kakimoto.

La toate acestea mai adaugam si o suspensie sport, compusa din elemente marca Trust, respectiv Swift, Ikeya Formula sau Yura Mode, tratamentul prin care a fost trecut acest Nissan Skyline R34 in patru usi incheindu-se cu sistemul de franare Brembo preluat tot de la un Nissan Skyline R34 - de la un Nissan Skyline GT-R R34, mai exact!

Sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate/...dan-21533.html