Nu mai putin de cinci culori - asta daca luam in calcul si nuantele de alb, respectiv negru, au fost folosite la decorarea acestui Porsche 997 Carrera Cabriolet, magia tuningului facandu-si simtita prezenta, de asemenea, si la nivelul motorizarii de 3.6 litri ascunse sub capota.

Chiar daca s-a implinit recent un deceniu de la momentul primei sale aparitii in public, generatia anterioara (997) a legendarului Porsche 911 Carrera pare sa se descurce mai mult decat onorabil in lupta pe care o duce impotriva urmelor lasate de trecerea timpului. In plus, situatia se poate imbunatati radical in cazul in care specialistii din domeniul tuningului isi pun ingeniozitatea la lucru si croiesc un pachet de accesorii care sa scoata in evidenta liniile si formele supercarului german, devenite acum clasice.

Nu stim cat de mult se potriveste aceasta descriere si in cazul de fata, insa putem sustine clar si raspicat ca explozia de culori la care a fost supusa Porsche-le 911 Carrera cu pricina se bucura de mai toate caracteristicile necesare pentru a atrage toate privirile asupra sa. Intr-o alta ordine de idei, secretul care transforma supercarul german intr-o vedeta a strazilor si autostrazilor planetei consta intr-o combinatie contrastanta de albastru si auriu ce acopera intreaga caroserie, la care se mai adauga si o pereche de jante OZ Ultraleggera, pe 20 inci, finisate in acelasi auriu remarcabil si livrate in compania unor etriere de culoare rosie.

Tot la nivel de exterior avem de precizat si prelungirea spoilerului fata imprumutata de la un exemplar 997 GT3, in timp ce pragurile laterale poarta semnatura germanilor de la TechArt. In ceea ce priveste aspectul interior, lista cu modificari operate aici include numeroase insertii de piele si accente de alcantara, atractia principala fiind insa reprezentata de departe de contrastul rezultat in urma combinarii non-culorilor alb si negru.

Explozia de la nivel vizual nu continua, din pacate, si pe plan tehnic, singurele imbunatatiri regasite in cadrul acestui departament constand in optimizarea unitatii de control, operatiune care - servita alaturi de o noua pereche de serpisori si un sistem de evacuare cu valve controlabile, creste puterea maxima a propulsorului de 3.6 litri ascuns sub capota cu 25 CP, de la 355 pana la un total de 380 de cai putere - exact atat cu cat se poate lauda si un Porsche 997 Carrera S.

Sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate/...era-22505.html