Nu am uitat de Celica lui Couzin. Pasiune franceza, spirit romanesc si istorie japoneza. O masina completa, cu modificari la toate capitolele importante. Acum masina a mai primit ceva bonus: pe langa niste modificari subtile pe partea de styling exterior, si o domnisoara parca scoasa dintr-un film clasic, ce are actiunea pe Riviera Franceza. Sau pe fete nu le trecem la tuning?
Originar din Rm. Valcea, Couzin locuieste acum in sudul Frantei, la Avignon. Tot acolo, la 800 km departare, a avut loc cea mai importanta intalnire din viata sa. Vorbim de cea cu Toyota Celica T23 1,8 VVT-i 16V de 150 CP. Iar acest fapt nu ne surprinde deloc.
Dintotdeauna a avut o afinitate pentru Toyota, deci cand a fost sa vada T23-ul pus la vanzare in Paris a stiut din prima clipa ca nu va pleca acasa fara ea. Lucru care s-a si intamplat, de altfel. Iar asta nu e totul - din acea clipa, Couzin nu doar a ingrijit-o cat a putut de bine, dar a si inceput sa investeasca in tuning - "Toyota este o masina foarte solida si puternica, ofera senzatii tari cand o conduci. Sunetul si puterea motorului sunt parca rupte din alta lume", explica lucrurile mai bine Couzin.
Asadar, Couzin a dotat masina cu discuri de frana gaurite, doua bari de torsiune OMP din carbon (fata si spate), evacuare Raggezon, un kit de admisie, plus un kit complet de amortizoare Koni reglabile pe duritate. Modificarile la capitolul performanta au continuat si cu montarea unui RHP System in motor - la RHP Franta s-a desfasurat totul, care a redus drastic consumul de combustibil.
Cat priveste exteriorul, Couzin a optat pentru faruri Angel Eyes pe fond negru, xenoane de 8000k si benzi cu LED-uri pe faruri si sub bara fata, iar in spate stopuri Lexus pe fond negru.
De asemenea, geamurile au fost infoliate, au fost montate praguri si o prelungire pentru spoilerul fata Toyota Racing Development. Pentru o finisare perfecta, masina a mai primit si un set de jante Axial si anvelope Hankook.
La interior troneaza un DVD Panasonic cu camera in bara spate (pentru marsarier), plus un al doilea ecran in parasolarul din dreapta. Subwooferul Pioneer 450W RMS intregeste peisajul sub a carui invaluire ... amutim.
Couzin a castigat cu a sa Toyota mai multe concursuri organizate la intalnirile pasionatilor de tuning din Franta - Top 1 estetica votat de public si de juriu, Top 1 pentru sunetul evacuarii, etc, insa acest fapt nu il impedica sa se gandeasca la viitor. Planurile lui Couzin includ o prelungire spoiler spate TRD discret si LSD-uri. Deloc rau, am putea adauga. In loc de incheiere, Felicitations!
UPDATE! Iata ca Couzin nu s-a oprit din modificat masina. Ultimele schimbari pe care le-a suferit aceasta Celica sunt de natura estetica. Micuta japoneza a primit o vopsea completa noua si o bara spate putin mai agresiva, cu un difuzor mai conturat, de la TRD. Asteptam cu drag si etapele urmatoare, pentru ca o masina tunata nu poate ramane prea mult timp la fel, nu? Si bonus, o domnisoara care ne duce cu gandul la Riviera Franceza, soare si clatite parfumate!
sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate-...uzin-5796.html