Tuning Mitsubishi Lancer EVO X


  1. #1
    Moderator valyy08's Avatar valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie
    Data de inscriere
    18-12-2008
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    31
    Sex
    M
    Mesaje
    11,534
    Mesaje bazar
    1492
    Putere Reputatie
    89
    Reputatie
    25699
    Puncte CF
    119.5
    Usergroups:

    Tuning Mitsubishi Lancer EVO X

    Cine isi cumpara de obicei un EVO, asa cum ar face si cu un Subaru WRX, o face in principal pentru performantele masinii in viraje si pentru tinuta de drum impecabila. La fel si cei care apreciaza aceste sedan-uri de familie cu veleitati sportive: le apreciaza pentru ceea ce pot. Iata insa ca mai exista si cativa care fac complet altceva cu aceste masini 4x4.

    Cei de la Stancenation au mai dat publicitatii o masina extrem de interesanta. Nu prin felul in care a fost modificata, ci prin faptul ca este o masina extrem de rar intalnita in astfel de styling-uri extreme. Michael Henry din Statele Unite, orasul Chicago, s-a gandit sa nu ia aceeasi directie ca restul iubitorilor de Stance si sa isi modifice propria masina care era menita pentru total altceva. S-a decis sa-si culce pe burta EVO-ul de ultima generatie.

    Totul incepe cu o suspensie pneumatica. Si ne explica chiar proprietarul de ce a ales sa faca tranzitia de la supensia clasica pe amortizoare si arcuri, la una pe aer: "Curentul Stance perfect inseamna aliniera rotilor cu elementele inferioare ale caroseriei, dar dupa ce am crapat barele, prelungirile si buzele, m-am convins ca nu se poate Stance adevarat cu o suspensie statica. Asa ca am montat o suspensie pe aer, care la nevoie imi ridica masina ca sa nu produc nicio paguba" spune Michael.

    Dar ce fel de suspensie are montata pe masina? Chiar daca puristii marcii japoneze care vine din fabrica cu o suspensie foarte performanta, care se regleaza in functie de suprafata pe care rulezi, vor spune ca masina este compromisa cu perne pe aer, noua ne place. Ne place pentru ca posesorul ei si-a facut masina dupa bunul plac, pentru el, nu pentru altcineva. Si pentru ca nu existau aftermarket kituri de suspensie pneumatica pentru acest model de masina, Michael si-a facut propria suspensie cu ajutorul celor de la Touge Factory.

    Suspensia are perne Airlift Performance, combinate cu amortizoare si bare de stabilizare de la Megan Racing. In rest, cei de la Touge Factory au instalat compresorul de aer si rezervorul acestuia, dar si un computer care sa controleze toata operatiunea. In final, a rezultat primul EVO 10 culcat pe burta de-a dreptul, si putem spune ca arata grozav. In plus, masina se comporta impecabil si in mers, cand suspensia este reglata pe inaltimea standard. Asa ca putem spune ca proprietarul ei se bucura de doua masini intr-una singura.

    Dar suspensia era numai inceputul. Pentru a obtine un Stance perfect, e nevoie si de niste jante potrivite, de dimensiunile care trebuie: atat diametru, cat si offset. Jantele alese sunt Work Meisters model S1R pe 18 inch, latime 10.5 cu offset 4 in toate colturile, incaltate cu pneuri 245/35/18. Performanta si aspect reusit la pachet, dar si aliniere perfecta cu restul caroseriei lasate, datorita buzelor polisate ale jantelor. In plus, buzele se aliniaza perfect cu aripile masinii cand aceasta este lasata pe burta.

    La polul opus, cand masina este ridicata din suspensiile pneumatice la inaltimea de croaziera, proprietarul afirma cu mana pe inima ca Lancer-ul sau se comporta la fel ca un EVO obisnuit. Ii place foarte mult puterea masinii data de motorul turbo si tractiunea integrala. Pentru ca, pana la urma EVO are un "pedigree" in WRC si este o masina de strada excelenta. Insa puterea din fabrica nu i-a fost de ajuns lui Michael asa ca a instalat cateva accesorii simple dar eficiente, incat masina are acum 370 cp. Probabil e vorba de un intercooler mai mare, blow-off, filtru sport si un management al computerului mai agresiv.

    Dupa ce am iesit de sub masina unde am vazut supensiile, si am inchis capota motorului, ne uitam nitel la exterior. In linii mari, masina este pastrata curata, fara multe modificari agresive care sa-ti ia ochii. Buza fata Voltex, un difuzor spate Mastergrade si praguri laterale custom sunt singurele modificari aerodinamice. In habitaclu avem doar lumini noi cu LED si ceasuri AEM ce arata parametrii motorului.

    Pe final, se pare ca aceasta este toata lista de modificari pe care o va vedea acest Mitsubishi. Urmatoarea masina a lui Michael va fi un BMW 335i, model 2013. O masina pe care, evident, o va cobori la fel de mult fata de asfalt. Poate ca in viitorul apropiat il vom prezenta si pe el aici, de ce nu?
    Sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate/...ael-19329.html


























    God Forgives, I Don't...

  2. #2
    Spammer Pirvu Cosmin's Avatar Pirvu Cosmin este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. Pirvu Cosmin este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. Pirvu Cosmin este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. Pirvu Cosmin este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. Pirvu Cosmin este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. Pirvu Cosmin este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. Pirvu Cosmin este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. Pirvu Cosmin este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. Pirvu Cosmin este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. Pirvu Cosmin este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. Pirvu Cosmin este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist.
    Data de inscriere
    02-05-2013
    Locaţie
    1n 743 Fu7ur3
    Varsta
    35
    Sex
    M
    Mesaje
    2,859
    Mesaje bazar
    171
    Putere Reputatie
    37
    Reputatie
    5080
    Puncte CF
    83.5
    Usergroups:
    Prea tare,frumos tuning.








    „Nu-ți fie teama să înaintezi prea încet.Teme-te dacă te oprești!” SUN TZU.
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #3
    Hater Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare
    Data de inscriere
    20-01-2006
    Locaţie
    Miserupia
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    7,969
    Mesaje bazar
    1057
    Putere Reputatie
    77
    Reputatie
    22211
    Puncte CF
    0.5
    Usergroups:
    Racheta

  4. #4
    Fotograf DJ35DDK's Avatar DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist.
    Data de inscriere
    12-05-2010
    Locaţie
    Craiova
    Sex
    M
    Mesaje
    7,738
    Mesaje bazar
    194
    Putere Reputatie
    67
    Reputatie
    13725
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    Super.
    I don`t drive fast, I just fly low!
    DDK Photography
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Tags for this Thread

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: