Nu stim in ce masura prototipul VW Golf R400 se va transforma sau nu in model de serie, insa acest lucru nici nu mai conteaza. Si asta multumita germanilor de la Oettinger care, in loc sa astepte decizia companiei din Wolfsburg, s-au pus pe construit de unii singuri un Golf cu 400 de cai putere sub capota.

Dezvaluit in premiera mondiala in urma cu numai doua saptamani, cu ocazia celei de-a 13-a editii a evenimentului Beijing International Automobile Exhibition, conceptul Volkswagen Golf R400 a starnit tuturor pofta pentru un hot-hatch de fabrica, capabil sa gazduiasca nu mai putin de 400 de cai putere in cadrul fisei sale cu specificatii tehnice.

O decizie cu privire la evolutia acestui spectaculos prototip nu a fost inca luata de oficialii producatorului de automobile din Wolfsburg, insa acest lucru nici nu ar trebui sa mai conteze. Nu de alta, dar un Golf R cu 400 de cai putere in compartimentul motor a devenit deja realitate, multumita specialistilor germani reuniti sub numele de Oettinger.

Sa o luam insa cu inceputul. Pentru cei care au pus mana pe un exemplar al hot-hatch-ului marca Volkswagen si viseaza la o doza extra de performanta, oferta companiei de tuning porneste cu surplusul de 60 de cai putere, continuand apoi cu pachetul de 380 CP. Nu suna inca indeajuns de bine? Chiar daca acest lucru ar putea parea greu de crezut, tinem sa te anuntam ca surprizele nu se opresc aici.

Intr-o alta ordine de idei, germanii de la Oettinger mai pun la dispozitia posesorilor noului Golf R si un al treilea upgrade tehnice, valorile maxime ale motorizarii turbo de doi litri urmand a produce in urma acestui tratament undeva in jurul a 400 de cai putere. Drept urmare, acceleratia de la 0 la 100 km/h coboara pana la pragul celor patru secunde, in timp ce viteza maxima s-a ales cu o limitare la 280 de kilometri pe ora.

Si asta nu e tot. Pe langa doza extra de performanta, impresionanta creatie a celebrei companii de tuning se mai poate lauda si cu un aspect exterior pe masura, scos in evidenta atat de prelungirea subtila atasata partii frontale, cat mai ales de difuzorul proeminent, regasit acum in echiparea spoilerului posterior. Alte detalii stilistice includ praguri laterale restilizate si eleron pentru plafon, meniul incheindu-se in cele din urma cu jantele de pana la 20 inci.

Sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate/...por-22526.html