Am ars placa de sunet onboard

.
E a treia placa de baza la care ii ard sunetul in decursul a 3 ani. Intrebarea mea este adresata in special celor care lucreaza la firmele de calculatore: Daca duc placa la garantie ce se intampla(placa mea de baza nu se mai fabrica si nici nu mai este pe stoc)? Nu prea am chef sa stau 2-3 saptamani si sa imi spuna ca nu se mai poate repara si sa imi ofere un jaf de placa de sunet. Solutiile pe care le vad eu sunt:
1. Imi schimba placa de baza (putin probabil dupa cum am argumentat mai sus)
2. Imi Primesc placa la garantie, o trimit la service la Bucuresti, sta pe acolo 2-3 saptamani si o repara.
3. Imi Primesc placa la garantie, o trimit la service la Bucuresti, sta pe acolo 2-3 saptamani si o trimit inapoi cu mentiunea ca nu poate fi reparat sunetul si imi dau o placa 5.1 pe PCI
4. Observa defectul si imi pun o placa PCI pe loc si nu isi mai bat capul cu trimisul la bucuresti(asta e solutia care imi convine cel mai mult)
Mai exista si posibilitatea sa imi spuna ca nu tine de garantie defectul.
Placa e luata de la Verasys.