Desi se afla la finalul glorioasei sale cariere, ultimul BMW M3 Coupe din istorie ramane in continuare unul dintre cele mai apreciate automobile printre companiile de tuning din lumea intreaga.
Lansata pe piata in urma cu aproximativ jumatate de deceniu, actuala generatie a legendarului BMW M3 Coupe a adus cu sine numeroase noutati, propulsorul cu opt cilindri in V fiind una dintre cele mai reprezentative. De asemenea, din meniul tehnic nu au lipsit nici sistemul de tractiune spate sau cutia cu dublu ambreiaj (disponibila optional), automobilul bavarez livrand atat o doza uriasa de fun, cat si performanta cu carul.
Dar actuala generatie a legendarului BMW M3 Coupe a ajuns la finalul glorioasei sale cariere si se pregateste sa puna capat unei istorii de peste doua decenii si jumatate - viitoarea versiune a automobilului bavarez de inalta performanta urmand a primi se numi M4 Coupe. Nu inainte insa de a primi un nou pachet de tuning, semnat de-aceasta data de specialistii companiei Leib Engineering.
Un pachet de tuning oarecum modest, care-aduce pe plan estetic doar o mana de componente din fibra de carbon. Pe plan tehnic insa, tunerul german a operat ceva mai multe modificari, printre care si o crestere a puterii maxime pana la pragul celor 470 CP. De asemenea, nici sistemul de franare nu a scapat neatins, cel oferit in standard fiind inlocuit cu unul Brembo GT, ce ofera discuri fata de 380x32 mm si etriere cu sase pistonase, respectiv discuri spate de 320x28 si etriere cu patru pistonase.
Mici retusuri au fost operate si la nivelul sistemului ABS, respectiv software-ului transmisiei DCT cu sapte rapoarte si cel al suspensiei ajustabile, noul BMW M3 de la Leib Engineering oferind un strop aditional de performanta atat din punctul de vedere al acceleratiei, cat si al manevrabilitatii. In plus, in spiritul sportivitatii absolute, scaunele fata sport au fost inlocuite cu unele de tip scoica, in timp ce volanul a fost imbracat in alcantara.
Sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate/...rie-17982.html