Primul pas către o carieră de succes în consultanță!
Compania ACZ Consulting este în căutarea unei persoane care să ocupe poziţia de Consultant junior, în cadrul biroului din Craiova.
Suntem o echipă tânără, profesionistă și orientată atât către obținerea de perfomanțe la nivelul activității generale a companiei, cât și către dezvoltarea personală și profesională a membrilor săi. Principala noastră activitate este furnizarea de servicii de consultanță pentru clienți din mediul public în domenii diverse precum: elaborarea de studii și strategii, evaluare de proiecte și programe, managementul proiectelor finanțate din surse comunitare, etc.
Din postura de Consultant junior, principalele responsabilități sunt:
- Sprijin pentru elaborarea de studii și strategii prin derularea de activități precum:
o Cercetare și analiză de birou
o Activități pe teren (interviuri, focus grupuri, ședințe, etc.)
- Sprijin în elaborarea documentelor administrative din cadrul diverselor contracte implementate de companie și în gestionarea arhivei aferente
- Implicare în elaborarea ofertelor transmise în cadrul procedurilor de achiziţii publice
- Participarea la şedinţele cu clienții companiei, acordând sprijin echipei de management
- Menținerea comunicării cu experți externi, ce colaborează cu compania pentru implementarea diverselor contracte
Cerinţele minime pentru ocuparea postului:
• studii superioare
• cunoştinţe de limba engleză la nivel avansat
• abilități demonstrate de elaborare lucrări scrise
• abilități avansate de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• abilităţi de comunicare
• abilităţi de organizare şi planificare
Studiile superioare în domeniul economic, juridic sau științe politice, precum și cunoașterea altor limbi străine de la nivelul UE, reprezintă un avantaj.
Nu există condiții minime privind experiența generală profesională anterioară.
Persoana selectată va fi angajată cu contract de muncă full-time, pe perioadă determinată până la data de 31/03/2017, cu posibilitate de prelungire. Pachetul salarial este atractiv și există posibilitatea unei avansări rapide pe scara ierarhică a companiei, în măsura implicării și calității rezultatelor profesionale obținute.
Persoanele interesate sunt rugate să transmită pe e-mail la adresa office@aczconsulting.ro un CV actualizat (în format Europass), însoțit de o scrisoare de intenție.
Candidații selectați vor fi contactați telefonic pentru stabilirea unui interviu, în termen de maxim 2 săptămâni de la transmiterea CV-ului si a scrisorii de intenție.