cu placere, s-a nimerit sa fiu io primul...
ceea ce descrii tu par niste intreruperi care pot fi cauzate de multe asa ca as fi si io curios de o descriere mai amanuntita cu detalii de genul: care e secventa de actiuni, turatii, viteze, trepte de cutie...
din cate stiu eu masina n-ar trebui sa se planga atunci cand infigi piciorul in acceleratie fiindca atunci se intampla in mare doua lucruri: se deschid clapetele de acceleratie pentru a face loc la mai mult aer si pompa de spritz ar da un jet care sa impinga motorul in regim de progresiune, depresiunea generata de cresterea usoara a turatiei ducand la o crestere si mai accentuata.
asa ca primul suspect dupa mine ar fi pompa de spritz, care ori nu da destul, ori da prea mult, iar motorul ori se trezeste cu amestec sarac, ori cu bogat. asta se poate afla observand cum isi revine dupa ce apesi. trebuie sa iei piciorul sau daca-l tii acolo se trezeste si el si se pune pe tras?
ca al doilea suspect... aer fals si asta cu noroc se-aude, fara noroc... se observa cand se-astupa gaura singura ca merge
btw: faptul ca motorul sta linistit la 900 si ca merge destul de bine in toate regimurile e un motiv necesar, dar nu si suficient ca sa crezi ca reglajul e unul bun. tot analizorul de gaze are ultimul cuvant.