Pagina 1 din 2 1 2 UltimaUltima

reglaj carburator oltcit


  1. #1
    Member kenzy's Avatar kenzy reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    18-10-2005
    Locaţie
    Tg-Jiu
    Sex
    M
    Mesaje
    101
    Mesaje bazar
    190
    Putere Reputatie
    31
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    37.0

    reglaj carburator oltcit

    Salut fratilor cine poate da niste sfaturi cat mai detaliate in legatura cu relajul unui carburator de oltcit cred ca multi au probleme cu asa ceva shi ar fi de mare ajutor multora niste sfaturi, ca meserias bun pana gasesti te arzi de vreo cateva ori iar dak ramai cu ea e bine sa sti ce sa ii faci nu? Dak e cineva care se pricepe shi vrea sa ne imparta shi noua din cunostintele lui cu eventuale exemple din vreun manual ceva etc. ii multumim.

  2. #2
    Member sonty este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Locaţie
    brazda
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    182
    Mesaje bazar
    15
    Putere Reputatie
    31
    Reputatie
    23
    Puncte CF
    20.0
    in conditii normale (carburator curat, suruburi micrometrice nemiscate, jicloare normale, etc.) procedura e simpla. exista doua suruburi de reglaj: cel de imbogatire si cel "de aer". la carburatoarele de TA2 (club si trs) astea sunt pozitionate respectiv "in talpa" si pe capacul carburatorului. conform manualului reglajul se face invartind pe rand de aceste suruburi pana la obtinerea continutului de CO si CO2 intr-o anumita plaja. in parcare se regleaza o turatie cat de cat stabila din surubul de aer, de preferat in jurul valorii de 950 rpm. apoi se umbla la surubul din talpa urmarindu-se cresterea turatiei, aceasta avand in mod normal un moment de maxim. turatia se coboara apoi din surubul de aer la 950-1000 si se revine asupra surubului din talpa. si tot asa pana cand nu se mai poate obtine o crestere de turatie din miscarea surubului de imbogatire. din cand in cand motorul se mai accelereaza pana in jur de 3000 rpm si se lasa sa revina. un relgaj ar fi bine sa fie inceput de la 3.5 ture (fata de pozitia inchis) la ambele suruburi din cate stiu eu.
    problema e ca la majoritatea carburatoarelor ori s-a umblat la suruburile micrometrice de pe clapete, ori s-au pus alte neamuri de jicloare, ori pur si simplu sunt cateva canale infundate, cele mai sensibile fiind orificiile de progresiune de sub clapeta de acceleratie asupra carora se face reglajul din surubul de imbogatire (pe-acolo tre' sa treaca un flux constant de benzina) si de-aia la miscarea aluia nu se simte nimic. desigur am vazut si cazuri cand surubul ala era stramb sau rupt.
    asta ar fi pentru carburatoarele de TA2 care presupun ca te interesau. eu am TA1, aka special, iar acolo sunt pozitionate altfel suruburile. orice ati face, faceti cu simt de raspundere. ca si cand masina ar fi a voastra. eu m-am muncit cu al meu cam 1 an pana sa ma inteleg cu el din cauza infundarii catorva canale care n-au vrut sa se spele in carburol si a trebuit sa le gasesc si sa le curat cu sarma.
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #3
    Banned 2fast4u's Avatar 2fast4u reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    03-12-2005
    Locaţie
    in u'r mother's bedroom
    Varsta
    34
    Sex
    M
    Mesaje
    1,274
    Mesaje bazar
    217
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    man te pricepi,dar spune-i baiatului ca se regleaza mai bine atunci cand e motorul incalzit,pt ca isi tine mai bine relantiul,si trebuie sa-l regleze dupa stilul lui de condus...daca e vitezoman si schimba viteleze la 4-5000 de ture atunci trebuie sa aiba un relanti de 1000 de ture....asta pt stilul sportiv..iar daca e stil de bosorogi si merge econom sa aiba relanti la 900 de ture si sa schimbe vitele la 3000. cel mai bine e sa-l reglezi de la jigleorul de aer..nu e bine sa umli la ambele daca esti neavizat....sper sa-ti mearga,ceau

  4. #4
    Member kenzy's Avatar kenzy reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    18-10-2005
    Locaţie
    Tg-Jiu
    Sex
    M
    Mesaje
    101
    Mesaje bazar
    190
    Putere Reputatie
    31
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    37.0
    Citat Mesaj iniţiat de sonty
    in conditii normale (carburator curat, suruburi micrometrice nemiscate, jicloare normale, etc.) procedura e simpla. exista doua suruburi de reglaj: cel de imbogatire si cel "de aer". la carburatoarele de TA2 (club si trs) astea sunt pozitionate respectiv "in talpa" si pe capacul carburatorului. conform manualului reglajul se face invartind pe rand de aceste suruburi pana la obtinerea continutului de CO si CO2 intr-o anumita plaja. in parcare se regleaza o turatie cat de cat stabila din surubul de aer, de preferat in jurul valorii de 950 rpm. apoi se umbla la surubul din talpa urmarindu-se cresterea turatiei, aceasta avand in mod normal un moment de maxim. turatia se coboara apoi din surubul de aer la 950-1000 si se revine asupra surubului din talpa. si tot asa pana cand nu se mai poate obtine o crestere de turatie din miscarea surubului de imbogatire. din cand in cand motorul se mai accelereaza pana in jur de 3000 rpm si se lasa sa revina. un relgaj ar fi bine sa fie inceput de la 3.5 ture (fata de pozitia inchis) la ambele suruburi din cate stiu eu.
    problema e ca la majoritatea carburatoarelor ori s-a umblat la suruburile micrometrice de pe clapete, ori s-au pus alte neamuri de jicloare, ori pur si simplu sunt cateva canale infundate, cele mai sensibile fiind orificiile de progresiune de sub clapeta de acceleratie asupra carora se face reglajul din surubul de imbogatire (pe-acolo tre' sa treaca un flux constant de benzina) si de-aia la miscarea aluia nu se simte nimic. desigur am vazut si cazuri cand surubul ala era stramb sau rupt.
    asta ar fi pentru carburatoarele de TA2 care presupun ca te interesau. eu am TA1, aka special, iar acolo sunt pozitionate altfel suruburile. orice ati face, faceti cu simt de raspundere. ca si cand masina ar fi a voastra. eu m-am muncit cu al meu cam 1 an pana sa ma inteleg cu el din cauza infundarii catorva canale care n-au vrut sa se spele in carburol si a trebuit sa le gasesc si sa le curat cu sarma.

    merci mult pt sfat as mai avea o intrebare dak nu te superi:

    Cu motorul cald, in trafic mers la relanti cu socul bagat etc vreau sa cresc turatia apasand accelerata pus shi simplu sa schib viteza shi motorul se comporta ca shi cum as da in frana de motor dak trag socul rupe da rupe shi rezervorul ce ar putea avea? La relanti sta frumos la 900 de ture toarce ca pisica dar cand bag piciorul in el moare avansu e reglat de un electrician de la daewoo cu un aparat de ala cu un fel de lanterna etc aprinderea e OK!!
    Multumesc anticipat!! Dak e ok pt tine poate e mai bine sa vb pe msg IM: kenzomanu2000

    Citat Mesaj iniţiat de 2fast4u86
    man te pricepi,dar spune-i baiatului ca se regleaza mai bine atunci cand e motorul incalzit,pt ca isi tine mai bine relantiul,si trebuie sa-l regleze dupa stilul lui de condus...daca e vitezoman si schimba viteleze la 4-5000 de ture atunci trebuie sa aiba un relanti de 1000 de ture....asta pt stilul sportiv..iar daca e stil de bosorogi si merge econom sa aiba relanti la 900 de ture si sa schimbe vitele la 3000. cel mai bine e sa-l reglezi de la jigleorul de aer..nu e bine sa umli la ambele daca esti neavizat....sper sa-ti mearga,ceau
    A mers reglajul merci dar acu am alta pb despre care i-am zis lui sonty! Apropo am un stil sportiv de condus shi de aia ma enerveaza cand face frana de motor asa dupa urechea lui! ! Cu cat sunt mai multe sfaturi cu atat mai bine! va multumesc!
    Last edited by kenzy; 10-03-2006 at 11:09. Motiv: Automerged Doublepost

  5. #5
    Banned 2fast4u's Avatar 2fast4u reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    03-12-2005
    Locaţie
    in u'r mother's bedroom
    Varsta
    34
    Sex
    M
    Mesaje
    1,274
    Mesaje bazar
    217
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    pai la olcituri,mai ales la club nu e bine sa bagi piciorul in acceleratie pt ca se ineaca....trebuie apasata treptat...de aia toate care au carburator fac asa(si la dacie pateam la fel)....si socul nu trebuie impins la maxim..il mai lasi putin iesit....

  6. #6
    Member kenzy's Avatar kenzy reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    18-10-2005
    Locaţie
    Tg-Jiu
    Sex
    M
    Mesaje
    101
    Mesaje bazar
    190
    Putere Reputatie
    31
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    37.0
    Citat Mesaj iniţiat de 2fast4u86
    pai la olcituri,mai ales la club nu e bine sa bagi piciorul in acceleratie pt ca se ineaca....trebuie apasata treptat...de aia toate care au carburator fac asa(si la dacie pateam la fel)....si socul nu trebuie impins la maxim..il mai lasi putin iesit....
    Inainte nu facea asa shi nu e vorba de bagat piciorul in ea la greu ci pur shi simplu vreau sa schimb viteza shi da in nas! E ceva dar nu imi dau seama ce ca e curatat carb sper sa nu fie vreun gunoi care sa nu fi iesit de pe traseul dinspre pompa de sprit pt treapta 1 dak e asa cum il curat?

  7. #7
    Rednex Cirozel's Avatar Cirozel are ceva special... Cirozel are ceva special...
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Varsta
    34
    Sex
    M
    Mesaje
    2,866
    Mesaje bazar
    107
    Putere Reputatie
    45
    Reputatie
    162
    Puncte CF
    40.0
    Citat Mesaj iniţiat de 2fast4u86
    pai la olcituri,mai ales la club nu e bine sa bagi piciorul in acceleratie pt ca se ineaca....trebuie apasata treptat...de aia toate care au carburator fac asa(si la dacie pateam la fel)....si socul nu trebuie impins la maxim..il mai lasi putin iesit....
    Sau bagi picioru' si in acelasi timp apesi ambreiaju' pana la sfert-jumate

    I love the nigger cock thrusting in my mouth. Cred ca incep la modul cel mai serios sa ma indoiesc de propria-mi heterosexualitate. once you go black, you never go back.

  8. #8
    Banned 2fast4u's Avatar 2fast4u reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    03-12-2005
    Locaţie
    in u'r mother's bedroom
    Varsta
    34
    Sex
    M
    Mesaje
    1,274
    Mesaje bazar
    217
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    de ce nu mi-ai spus asta pe vremea cand aveam olcit?

  9. #9
    Member sonty este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Locaţie
    brazda
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    182
    Mesaje bazar
    15
    Putere Reputatie
    31
    Reputatie
    23
    Puncte CF
    20.0
    Citat Mesaj iniţiat de kenzy
    merci mult pt sfat as mai avea o intrebare dak nu te superi:

    Cu motorul cald, in trafic mers la relanti cu socul bagat etc vreau sa cresc turatia apasand accelerata pus shi simplu sa schib viteza shi motorul se comporta ca shi cum as da in frana de motor dak trag socul rupe da rupe shi rezervorul ce ar putea avea?
    cu placere, s-a nimerit sa fiu io primul...

    ceea ce descrii tu par niste intreruperi care pot fi cauzate de multe asa ca as fi si io curios de o descriere mai amanuntita cu detalii de genul: care e secventa de actiuni, turatii, viteze, trepte de cutie...
    din cate stiu eu masina n-ar trebui sa se planga atunci cand infigi piciorul in acceleratie fiindca atunci se intampla in mare doua lucruri: se deschid clapetele de acceleratie pentru a face loc la mai mult aer si pompa de spritz ar da un jet care sa impinga motorul in regim de progresiune, depresiunea generata de cresterea usoara a turatiei ducand la o crestere si mai accentuata.

    asa ca primul suspect dupa mine ar fi pompa de spritz, care ori nu da destul, ori da prea mult, iar motorul ori se trezeste cu amestec sarac, ori cu bogat. asta se poate afla observand cum isi revine dupa ce apesi. trebuie sa iei piciorul sau daca-l tii acolo se trezeste si el si se pune pe tras?

    ca al doilea suspect... aer fals si asta cu noroc se-aude, fara noroc... se observa cand se-astupa gaura singura ca merge
    btw: faptul ca motorul sta linistit la 900 si ca merge destul de bine in toate regimurile e un motiv necesar, dar nu si suficient ca sa crezi ca reglajul e unul bun. tot analizorul de gaze are ultimul cuvant.

  10. #10
    Member kenzy's Avatar kenzy reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    18-10-2005
    Locaţie
    Tg-Jiu
    Sex
    M
    Mesaje
    101
    Mesaje bazar
    190
    Putere Reputatie
    31
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    37.0
    Citat Mesaj iniţiat de sonty
    cu placere, s-a nimerit sa fiu io primul...

    ceea ce descrii tu par niste intreruperi care pot fi cauzate de multe asa ca as fi si io curios de o descriere mai amanuntita cu detalii de genul: care e secventa de actiuni, turatii, viteze, trepte de cutie...
    din cate stiu eu masina n-ar trebui sa se planga atunci cand infigi piciorul in acceleratie fiindca atunci se intampla in mare doua lucruri: se deschid clapetele de acceleratie pentru a face loc la mai mult aer si pompa de spritz ar da un jet care sa impinga motorul in regim de progresiune, depresiunea generata de cresterea usoara a turatiei ducand la o crestere si mai accentuata.

    asa ca primul suspect dupa mine ar fi pompa de spritz, care ori nu da destul, ori da prea mult, iar motorul ori se trezeste cu amestec sarac, ori cu bogat. asta se poate afla observand cum isi revine dupa ce apesi. trebuie sa iei piciorul sau daca-l tii acolo se trezeste si el si se pune pe tras?

    ca al doilea suspect... aer fals si asta cu noroc se-aude, fara noroc... se observa cand se-astupa gaura singura ca merge
    btw: faptul ca motorul sta linistit la 900 si ca merge destul de bine in toate regimurile e un motiv necesar, dar nu si suficient ca sa crezi ca reglajul e unul bun. tot analizorul de gaze are ultimul cuvant.
    Ai dreptate in legatura cu analizorul de gaze dar totushi nu ar trebui sa faca in halul asta adik:

    Am pornit mashina, o las sa se incalzeasca vreo 5min dupa care plec sa ma plimb. Pe strada mea sunt gropi multe shi mari asa ca mai mult de a I-a la 1500-2000 nu pot sa ii dau dar cand ies in strada buna shi calca acceleratia mai mult se intampla fenomenul descris mai sus adik intre1800-3000 ture asta in cazul in care apas mai incet pe acceleratie dak apas repede se intampla intre 1200-3000 adik se comporta ca shi cand nu ar functiona prima camera. Dak ii trag shocul la 1/2 rupe. In mers la drum intins cu aIV-a dak merg constant la 2000 de ture in timp moare motorul iar dak incerc sa o accelerez la fel trebuie sa schimb in treapta inferioara shi sa o calc serios sa intre treapta aII-a la carburator.

    Sper sa fie explicat fenomenul mai bine ca data trecuta!! Merci mult de ajutor!! Shi scuze de deranj dar dak nu reusesc sa invat sa o fac singur nu merita sa o mai tzin pt ca la 2-3 sapt trebuie sa o duc la doctor unde nu ma baga nima in seama fara o "mica atentie"(vreo 3 - 4 sute de fiecare data)!

  11. #11
    Member sonty este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Locaţie
    brazda
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    182
    Mesaje bazar
    15
    Putere Reputatie
    31
    Reputatie
    23
    Puncte CF
    20.0
    deja cred ca pe mine ma cam depaseste. e o plaja cam mare de turatii, iar faptul ca socul ajuta ma face sa banuiesc avansul, iar aprinderea de TA2 n-am priceput-o niciodata. faptul ca-ti moare in mers deja nu stiu de unde sa-l apuc. asa ca eu te-as sfatui sa iei frumusel tot ce-ai zis aici si sa deschizi un topic pe forum.oltcit.ro. sunt o groaza de baieti mai priceputi ca mine pe-acolo.
    Later Edit: iata pe altul cu o problema similara cu a ta: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=57251
    Last edited by sonty; 11-03-2006 at 18:47.

  12. #12
    Member kenzy's Avatar kenzy reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    18-10-2005
    Locaţie
    Tg-Jiu
    Sex
    M
    Mesaje
    101
    Mesaje bazar
    190
    Putere Reputatie
    31
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    37.0
    Citat Mesaj iniţiat de sonty
    deja cred ca pe mine ma cam depaseste. e o plaja cam mare de turatii, iar faptul ca socul ajuta ma face sa banuiesc avansul, iar aprinderea de TA2 n-am priceput-o niciodata. faptul ca-ti moare in mers deja nu stiu de unde sa-l apuc. asa ca eu te-as sfatui sa iei frumusel tot ce-ai zis aici si sa deschizi un topic pe forum.oltcit.ro. sunt o groaza de baieti mai priceputi ca mine pe-acolo.
    Later Edit: iata pe altul cu o problema similara cu a ta: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=57251

    Merci mult am rezolvat-o sg!!!

  13. #13
    Racer lordulica's Avatar lordulica reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    14-01-2006
    Sex
    M
    Mesaje
    196
    Mesaje bazar
    15
    Putere Reputatie
    30
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    Citat Mesaj iniţiat de kenzy
    Merci mult am rezolvat-o sg!!!
    cum?
    Life is dangerous, the one who lives may also die!


  14. #14
    Member Doggu`'s Avatar Doggu` reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    04-04-2006
    Locaţie
    craiova
    Varsta
    33
    Sex
    M
    Mesaje
    139
    Mesaje bazar
    56
    Putere Reputatie
    30
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0

    oltcit

    aveam si eu probleme cu carburatorul .. adica imi consuma cam mult si trebuia incalzit mult dimineata.. am aflat de turbo mecanica din bucuresti care se ocupa special cu asa ceva . au banc special pus pe aparatura speciala curatat schimbat garnituri ce are el defect doar 1 mil . merge brici consum mic 9 oras 6.5 7 in afara si numai trebuie incalzit deloc. am uitat e trs.

  15. #15
    Member kenzy's Avatar kenzy reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    18-10-2005
    Locaţie
    Tg-Jiu
    Sex
    M
    Mesaje
    101
    Mesaje bazar
    190
    Putere Reputatie
    31
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    37.0
    Citat Mesaj iniţiat de lordulica
    cum?
    imi cer scuze ca nu am mai raspuns dar nu prea am mai avut timp! Dak mai intereseaza pe cineva cum am facut tot ce pot sa va spun este ca reglajele carburatorului fac totul: avea aer prea mult iar benzina ..... acu merge ok dar numa cu benzina fara pb sau diluant amestecat cu putin ulei (cam un capac la bidon). Dak bag premium se intampla exact acelashi fenomen descris mai sus!! Deocamdata nu ma deranjeaza prea tare lucru asta ca ies mai ieftin dar pe viitor....!! Oricum imi trebuie un mecanic bun pt carburatoare ca m-am saturat sa tot impart bani in stg shi in dr la "meseriasi"!

    O noua pb care s-a ivit acum cateva zile(nu stiu dak e bine sa pun pb tot aici sau trebuie sa deschid un nou thread dak nu e ok va rog sa imi spuneti shi deschid alt thread): Vineri noaptea intr-o depashire mi-a sarit planetara(planetara era ok nu era uzata), nu am avut ce face shi am luat una noua 2,4mil dar nu am avut ce face, am pus planetara cea noua shi aseara intr-o alta depashire a sarit shi cea noua care e pb?? Sa fie din cauza ca e prea risicata mashina de fata, sau vreun suport pe la motor m-a ruinat shi nu ştiu de unde sa incep cu verif!!!

  16. #16
    Member Doggu`'s Avatar Doggu` reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    04-04-2006
    Locaţie
    craiova
    Varsta
    33
    Sex
    M
    Mesaje
    139
    Mesaje bazar
    56
    Putere Reputatie
    30
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    iti dau eu mecanici cati vrei toti sunt si au fost in daewoo si s-au ocupat de la inceput cu oltcituri id: lumeainterlopa.

  17. #17
    Member sonty este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Locaţie
    brazda
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    182
    Mesaje bazar
    15
    Putere Reputatie
    31
    Reputatie
    23
    Puncte CF
    20.0
    Citat Mesaj iniţiat de kenzy
    Vineri noaptea intr-o depashire mi-a sarit planetara(planetara era ok nu era uzata), nu am avut ce face shi am luat una noua 2,4mil dar nu am avut ce face, am pus planetara cea noua shi aseara intr-o alta depashire a sarit shi cea noua care e pb?? Sa fie din cauza ca e prea risicata mashina de fata, sau vreun suport pe la motor m-a ruinat shi nu ştiu de unde sa incep cu verif!!!
    de unde ti-a sarit? ce cauciucuri ai? ce siguranta ai pe ea?

  18. #18
    Member kenzy's Avatar kenzy reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    18-10-2005
    Locaţie
    Tg-Jiu
    Sex
    M
    Mesaje
    101
    Mesaje bazar
    190
    Putere Reputatie
    31
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    37.0
    Citat Mesaj iniţiat de sonty
    de unde ti-a sarit? ce cauciucuri ai? ce siguranta ai pe ea?
    pe fata am cauciucuri normale 145/80/r13.Siguranta nu stiu are o siguranta la tripoda dar nu stiu de care e sau dak mai e shi de alt fel!!!

    Problema a fost rezolvata oarecum aveam amandoi tamponii rupti la motor . La planetara cea noua am schimbat tripoda cu una second ca noi nu sunt dar ciudata treaba acu din 3 planetare (ca shi la second mi-a dat planetara cu totu fara capatul de intra in fuzeta) nici una nu are tripoda la fel cum vine asta nu stiu cert e ca acu la viteza tremura mashina ce mai trebuie sa ii mai schimb ca tripoda aia de am pus-a acu pe planetara cea noua e buna dar e mai mica decat cea care a fost dar am inlocuit-o cu tot cu "oala" aia ca nu stiu cum ii zice.Care e pb??

  19. #19
    Racer lordulica's Avatar lordulica reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    14-01-2006
    Sex
    M
    Mesaje
    196
    Mesaje bazar
    15
    Putere Reputatie
    30
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    pune mana pe motor shi misca`l in stanga shi in dreapta, vezi in ce parte se lasa mai mult shi acolo ai suportul motor rupt, aceeashi problema am avut`o shi eu trebuie sa fai motorul jos ca sa`l schimbi, asta daca nu cumva ai RM ... parca la ala mergea pe langa motor...in principiu nu`i grav, doar ca te mananca mana de lucru la dat motorul jos...
    Life is dangerous, the one who lives may also die!


  20. #20
    0-day Member radu florin sb reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    20-05-2009
    Varsta
    51
    Sex
    M
    Mesaje
    1
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0

    Carburator de 12 TRS

    Ajutati-ma ca am primit un Oltcit 12 TRS si nu se alimenteaza cum trebuie. In toate cartile pe care le am se spune ca 11 piese din carburatorul 28 CIC 4 , de Oltcit Club 11 ,sunt diferite dar nu se specifica nicaieri ce au diferit. De exemplu : nu are jiglorul de 35 dintre tuburile emulsoare, tubul mic este de 160 in loc de 180 , s.a.m.d. Va rog daca aveti datele sa ma ajutati pentru ca sunt fan Oltcit din 1989 , de cand am avut primul. Va multumesc.
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Pagina 1 din 2 1 2 UltimaUltima
Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: