Am fost azi cu tata să cautăm un cuptor. Am ajuns în Metro, nu am găsit ce am vrut, am plecat spre Selgros. Intrăm, căutăm, găsim, îl punem în cărucior, mergem să cumpărăm şi restul de pe listă, facem repede totalul (având experienţe neplăcute cu idioţii de la Selgros), ajungem la o sumă de 2 milioane şi jumătate. Sumă rotunjită la modul generos.
1. Casierul Selgros n-are niciodată dreptate.
Ajungem la casă, punem produsele pe bandă, tanti face calculul. Tata se pregătea să scoată banii din portofel, doamna ne spune preÅ£ul final: “320 lei”. Am impresia că nu aud eu bine ÅŸi o întreb politicos “poftiÅ£i?”, în acelaÅŸi timp cu tata. “320 lei, domnilor”. Aflăm că preÅ£ul ei e de 200 lei fără TVA. Cu TVA, aproape 240. ÃŽi explicăm amabil că pe eticheta preÅ£ului scrie clar 185 lei. Vorbesc de preÅ£ul scris cu font mic, care, teoretic, e cel care conÅ£ine TVA. ÃŽi mai spun că acel cod de căutare format din 4 cifre (ce se găseÅŸte atât pe cutie, cât ÅŸi pe preÅ£, pentru a evita confuziile - doh) se potriveÅŸte cu cel de pe preÅ£. ÃŽmi răspunde“nu are cum, preÅ£ul este acesta, aÅ£i greÅŸit. ÃŽn plus, eu nu mă iau după acel cod”. Tata e mai mereu calm, dar nu suportă să piardă vremea aiurea, mai ales cu astfel de chestii. ÃŽi spune să pună pe cineva să verifice pe raion. Sună doamna, îi creÅŸte botu’, află că preÅ£ul nostru e cel corect. PreÅ£ul de pe etichetă e incorect. Bine, eÅŸti proastă, scoate produsul de pe factură atunci. Plecăm.
2. Selgros te fură prin orice modalităţi
Ajungem acasă, mă uit cu tata pe factură. Ghici ce. Majoritatea preţurilor produselor nici nu corespundeau cu cele trecute pe etichetele de pe raion. Acum vine partea frumoasă. Multe (nu toate; iar pe etichete nu scrie nimic legat de asta) din cele din urmă nu conţin TVA. Şi restul au preţuri mult prea mici faţă de cele reale. Strategie de marketing, nu?
3. Angajaţii Selgros îşi rezervă dreptul să certe clienţii
Acum ceva vreme îmi aduc foarte bine aminte că o tanti nervoasă mai-mai că că lua o clientă la bătaie pentru că a întrebat de niÅŸte produse pe care nu le găsea. Angajata idioată urla “sunt acolo, doamnă!”, în timp ce clienta, bineînÅ£eles, avea dreptate. Să zică mersi că n-a ieÅŸit cu ochii negri din Selgros?
În plus, personalul Selgros e patetic, jalnic, suge. Dacă ai imensul noroc să găseşti pe cineva să te lămurească, e bine. Dar degeaba, că nici ei n-au habar de ce se întâmplă pe raioanele lor. De asemenea, e posibil ca cei pe care-i mai găseşti să fie nervoşi precum coana de sus, săracii.
Sigur, înÅ£eleg, munceÅŸti precum un sclav 8 ore pe zi, poate chiar mai mult, în funcÅ£ie de cum se trezeÅŸte ÅŸefu’, stai în picioare tot timpul, dar nu te mira când un client nervos care Å£i se adresează politicos îţi fute un pumn în gât că faci pe duru’ ÅŸi ridici vocea la el. N-am auzit de cazuri de genul ăsta, dar n-ar strica.
4. Multe altele
- Câinii din parcări sunt mai mulţi ca în Metro.
- Praful nu lipseÅŸte de pe rafturi etc
- Am mai găsit în comentariile de aici alte reclamaÅ£ii ale clienÅ£ilor referitoare la Selgros. Este cel din Bacău, dar toate “hypermarketurile” lor sunt tot o apă ÅŸi-un pământ. etc
În rest, falimentul le doresc. Să le mănânce şobolanii toată marfa, să cadă rahat din avioane pe hypermarketul lor etc.
Apropo de punctul 2. Nu s-a dat cumva lege ca pe etichete să fie afişate numai preţurile cu TVA? Sau măcar alea să fie scrise cu font mare? Nu s-a acceptat încă? zîtule, luminează-ne. © alleks.ro
Comenteaza pe blog
Esti oltean? Ai un blog? Vrei sa fie promovat pe CraiovaForum? Nimic mai simplu. Citeste aici cum poti face asta.