Am observat functiile din Directx 9 de incarcare a unui model .x . Stiu sa vizualizez un .x cu viewer-ul directx-ului, insa pe mine ma interesa ceva mai mult, ceva care sa preia tot ce este in .x si sa incarce in max, pentru ca lucrul cu .x este oneway, adica export, sau macar sa fi gasit un .x editor, la modul sa inteleg niste matrice de transpormare si animatie din cadrul .x-ului (click dreapta, open in notepad++). Am modele .x, si asa cum spui tu, nu or sa mearga pentru ca ele fac parte dintr-un arbore de miscare iar matricele identitate, si apoi toate matricele transformari pe model trebuie sa fie identice in toate modelele ca sa imi functioneze la fel de bine, altfel vor aparea deformari sau si mai rau.
Am gasit un sample interesant (dx9, in dx10 are ceva probleme de deformare) de deschidere a unui .x si, culmea, stie sa faca bine asta, si am gasit si un model de biped animat pentru el, ceea ce mi-e de ajutor. Am sa analizez mai bine codul pentru ca aveam nevoie de un punct de plecare.
Oricum, multumesc mult pentru informatii!
