AGENDA EVENIMENTULUI FINAL „BUSINESS ACADEMY”


  1. #1
    FREAKTUNING's Avatar FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist.
    Data de inscriere
    02-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    46
    Sex
    M
    Mesaje
    22,777
    Mesaje bazar
    795
    Putere Reputatie
    152
    Reputatie
    13859
    Puncte CF
    1339.7

    AGENDA EVENIMENTULUI FINAL „BUSINESS ACADEMY”

    150 de studenţi craioveni instruiţi, 12 companii participante şi 10
    produse noi sau repoziţionate pe piaţă

    AIESEC Craiova împreună cu partenerii săi principali, Grupul CEZ în România şi BCR au oferit tinerilor ocazia să interacţioneze cu reprezentanţii a 12 organizaţii cu profil economic şi non-economic prin proiectul Business Academy. Astfel, studenţii au putut învăţa direct de la profesionişti despre domenii de actualitate precum vânzări, resurse umane şi marketing.

    Datorită parteneriatelor semnate de AIESEC Craiova cu organizaţii importante din mediul local, 150 de tineri au beneficiat de traininguri pe domenii precum: resurse umane, marketing şi vânzări oferite de: IPA Cifatt, Camera de Comerţ şi Industrie Oltenia, Generali, BCR, BRD, Audit şi Expertiză, Coridor Financial, Ford Plus Auto, Adecco, A.C.C.E.S Oltenia, Ro Software Houseşi LR World.
    Cursurile s-au desfăşurat în sălile puse la dispoziţie de Camera de Comerţ şi Industrie Oltenia, în perioada 21-23 octombrie. La finalul pregătirii teoretice, studenţii au fost împărţiţi în 10 echipe care au pregătit o campanie de poziţionare a unui produs existent deja pe piaţă sau creat de ei. Luând în considerare cunoştinţele acumulate de-a lungul celor trei zile, tinerii au creat împreună strategii de marketing, de vânzări şi au construit profilul persoanelor care se pot ocupa de promovarea sau vânzarea produselor dar s-au gândit şi la simularea un interviu de angajare.

    În cadrul evenimentului final de vineri, 29.10.2010, studenţii craioveni au dat dovadă de profesionalism poziţionând o nouă companie de resurse umane, o grădiniţă şi şi-au pus în valoare creativitatea, formulând campanii de lansare pe piaţă a unor produse precum: scuter portabil, ceas deşteptător care se îndepărtează de utilizator pentru a îl determina pe acesta să se trezească sau un GPS pentru cumpărături. Proiectele tinerilor au fost evaluate de reprezentanţii companiilor partenere şi au primit consiliere în ceea ce priveşte inovaţia, măsura în care se pot implementa ideile lor şi resursele de care ar avea nevoie.


    Proiectul "Business Academy" şi-a atins astfel, scopul propus, acela de a acoperi o nevoie stringentă de diversificare a ofertei educaţionale pentru studenţi şi în acelaşi timp, de a veni în întâmpinarea partenerilor pe proiect, pentru asigurarea unei forţe de muncă mai bine pregătite pe viitor. AIESEC Craiova multumeşte partenerilor săi principali care au asigurat resursele necesare şi companiilor participante la proiect.



    Departamentul de Comunicare
    AIESEC Craiova

  2. #2
    FREAKTUNING's Avatar FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. FREAKTUNING este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist.
    Data de inscriere
    02-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    46
    Sex
    M
    Mesaje
    22,777
    Mesaje bazar
    795
    Putere Reputatie
    152
    Reputatie
    13859
    Puncte CF
    1339.7
    AGENDA EVENIMENTULUI FINAL „BUSINESS ACADEMY”

    13:00 – 13:15 INTRODUCERE

    Eduard Till - Vicepreşedinte Relaţii Externe AIESEC Craiova va face o scurtă evaluare a desfăşurării proiectului până la momentul respective şi va prezenta agenda zilei.


    13:15 – 15:15 PREZENTARE STRATEGII

    Cele 10 echipe vor prezenta juriului compus din reprezentanţi ai companiilor partenere campaniile de poziţionare ale produselor existente deja pe piaţă sau create de studenţi în cadrul proiectului scoţând în evidenţă strategia de marketing, cea de vânzări precum şi analiza resursei umane.

    15:15 – 15:30 DELIBERARE JURIU

    În funcţie de criteriile de departajare stabilite, juriul va alege cea mai bună campanie de poziţionare.

    15:30 – 16:00 ÎNCHEIERE

    Studenţii vor primi diplome de participare iar cea mai bună campanie va fi premiată. Partenerii din rândul companiilor vor încheia evenimentul prin prezentarea unei imagini de ansamblu a mediului de afaceri şi a modului în care tinerii se pot implica activ pe piaţa muncii.
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Tags for this Thread

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: