E superciumegastară chestia asta. Păcat că e un pic cam piperat preţul.
DĂ CLIC AICI
E superciumegastară chestia asta. Păcat că e un pic cam piperat preţul.
DĂ CLIC AICI
buna ideea
intrebarea ramane daca isi face treaba sau![]()
Pai clar ishi face treaba ....... tare smecheria ....
-- No OnE LiVeS FoReVeR !!!
Daca esti distribuitor sau mai stiu eu ce si umbli prin tara, s/ar justifica chestia aia, mai ales ca am auzit ca vor sa extinda sistemul pe maimulte drumuri europene si nationale.
they hatin'
Lao e demult treaba asta...am vazut la cateva masini prin craiova inclusiv la un harb de dacie(dar cred ca era pusa la misto) ...oricum la noi nu sunt chiar asa avansate...e un fel de folie care se pune peste si cand face radaru poza nu mai apare nimic...sau ceva de genu....oricum cred ca e mai buna folia aia de care ziceai tu in primul post...insa....de unde dreaq luam si noi ???![]()
![]()
![]()
stiam de mai demult de foliile astea, dar nu mi-am mai adus aminte unde citisem. Despre cumpararea lor cred ca se poate face si comanda pe site-ul indicat de Lao.
Pt cei care nu au mers pe DN1 si probabil se mira de ce a fost nevoie de camere din 5 in 5 km, am o explicatie... personala de altfel.
Radarele de le DN1 au aparut ca o necesitate a scaderii vitezei pe acel drum. E o sosea cu 2 benzi/sens si pe alocuri 1 singura banda/sens unde e drumul in reparatii si despartite pe mijloc de un sir de obstacole din plastic, iar viteza medie de mers in coloana este undeva pe la 110 - 120 km/h si scade pe la 70-80 km/h cand pe portiunile cu 1 singura banda este cate o dacie si nu e loc pt depasiri. Traseul ala e frecventat in majoritate de persoane cu bani & implicit masini bune mai ales in week-end(Bucuresti - Ploiesti - Sinaia - Predeal - .... - Brasov), de aici si vitezele astea mari fata de alte sosele din tara. Daca te-a pus sfantul sa ratezi iesirea de pe DN1, e posibil ca in urmatorii 10 km sa ai 1 sau 2 locuri unde sa poti intoarce dupa indelungi asteptari.
Concluzia e că e bună de avut, dar e cam scumpă. Corect?
se pare mai exista o alta metoda
detaliiPhotoStopper
In cazul in care foliile protectoare anti-radar sunt plasate in afara legii, solutia optima o reprezinta PhotoStopper. PhotoStopper este un spray invizibil care poate fi aplicat pe placutele de inmatriculare ale masinii. O singura aplicare este permanenta si face ca placutele sa devina foarte reflectorizante.
Din acest motiv flash-ul camerelor de filmat se reflecta, astfel ca poza nu va fi deloc clara iar placutele de inmatriculare incetosate.PhotoStopper functioneaza numai in cazul camerelor cu flash/blitz, ceea ce determina o eficienta de aproximativ 70%. Pretul unui spray este de 20$ si poate fi folosit pe aproximativ sase placute.
Ramane ca specialistii sa-si spuna parerea iar Ministerul de Interne sa stabileasca legalitatea acestor metode.
Cum poti pacali performantele radare de pe DN1
Tehnicile de "pacalire" a camerele de luat vederi de pe DN 1
N-ma fost pana acum pe DN1, sa vad magnificile achizitii ale Pol. Rom.
INSA, daca or fi asemanatoare cu cele din afar, ele fotografiaza inteaga masina, si in acelasi timp pe conducatorul auto, adica apari si tu frumos sau urat acolo in poza.
Si daca se fac ei ai draq, tot dau de tine, chiar daca nu au nr. masini, insa au masina si poza ta.![]()
Fotografie si alte chestii:
http://imperial1989.wordpress.com/
prea multa bataie de capMesaj iniţiat de IMPERIAL
si la cata lene e pe la noi
trec la urmatorul
![]()
Mesaj iniţiat de IMPERIAL
nu se mai face asa ceva de cand in vest, au surprins niste barbati sus pusi cu amantele langa ei in masina, poza a venit acasa, nevasta a aflat iar politia a fost data in judecata de sotul surprins calcand pe bec
a drunk man's words are a sober man's thoughts
ce nu pricep io: nu te da nenea prin statie? cu camere sau fara baietzii sunt tot pe traseu la incurcat circulatia asa ca te rezolva un mesaj de genul:
"bah bula trecu' un shmenar de oltzit gri lasat de fund pe la kilometru 45 cu 61 la ora si are pungi de-alea puse pe numere. ia ia-l fir-ar mama lui."
LooLMesaj iniţiat de archaeus
Despre ce tara vorbesti ? I`m curios.
In Franta iti spun ca nu s-a facut modificarea asta. (cel putin nu pana in vara asta, poate acu in toamna)
Fotografie si alte chestii:
http://imperial1989.wordpress.com/
nu stiu tara anume, stiu ca undeva in occident ... si oricum mi se pare corect sa iti fotografieze doar placuta de inmatriculare cu numarul de la masina, e tot ce le trebuie
a drunk man's words are a sober man's thoughts
tentanta solutia cu spray-ul![]()
![]()
![]()
ideea cu aceste camere mi se pare foarte buna, astfel scade nr de accidente, ar fii bine k pe toate drumurile pe care au loc multe accidente ( mai ales din cauza vitezei mari) sa se instaleze astfel de camere
se pare ca nu e de ajunsMesaj iniţiat de archaeus
+ ca daca ai amanta => "Riscurile Meseriei"
poate o fi o singura tara, isna iti spun eu ca nu exista ce spui tu in toata UE
Fotografie si alte chestii:
http://imperial1989.wordpress.com/
probabil ca nu in toata europa, dar undeva sigur este
a drunk man's words are a sober man's thoughts
primita de la un prietenn-am inteles mare lucru
posibil din cauza ca nici nu prea ma pricep
poate intelegeti voi mai mult
Pe DN1 se afla in total 21 camere.
Dintre ele doar 7 au posibilitatea de a amenda si fotografia pt viteza.
Aceste 7 au camere fixe la nivelul solului ( 1.5-2m ) activate de senzori din asfalt
Acesti sezori sunt pozitionati cam la 5-7m pe banda 1, la inca 1-2 m pe banda 2 si la inca 1-2m pe banda 3 in fata camerei ( respectiv dupa ce treceti de ea )
Evident, pozele pt radar se fac doar cu numarul din spate al masinii
Singurul radar cu 3 benzi este la Metro Baneasa pe directia spre Bucuresti
Am folosit pt fiecare grup POI alt sunet de avertizare
Teoretic s-ar putea folosi si camerele de supraveghere pt a depista viteza de deplasare folosind metoda de frame by frame calibrata pe o portiune + autotracking insa metoda nu este legala din cauza erorilor mari . Exemplu de autotracking la : http://193.226.118.238/
Cele 7 camere cu radar sunt, in ordinea Buc - Brasov :
Metro Baneasa, Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic,
Sinaia inter. DN Targoviste
Camerele sunt de tip GTC-D (Gatso Traffic Camera- Digital)
http://www.gatsometer.com/index.php?p=5496
http://www.itctraffic.com/camera.htm ( partea cu loops )
http://www.tfhrc.gov/pubrds/septoct98/loop.htm
http://www.stvincent.ac.uk/Resources.../speedcam.html
Pt neinitiati :
http://auto.howstuffworks.com/question234.htm
Senzorii sunt de tip DS2 (vezi link ) si au 2 bucle cu inductie magnetica pozitionate cam la 1-1.5m distanta intre ele http://www.ukspeedcameras.co.uk/guide.htm#DS2
La trecerea unui vehicul fiecare senzor creeaza o semnatura magnetica unica pt fiecare categorie de autovehicule, vezi:
http://www.its.uci.edu/its/publicati...s/WP-01-15.pdf
Daca semnatura celor 2 senzori coincide se masoara defazarea semnaturii in timp pt aflarea vitezei , iar daca aceasta depaseste limita prestabilita se activeaza camera Cel mai interesant aspect gasit in aceste articole ( si care in mod cert nu a fost destinat publicului larg ci mai degraba ar face parte din specificatiile tehnice) este:
"An illegal measurement, caused by a vehicle changing lanes for example, is automatically ignored"
Adica aceste radare ar putea fi evitate trecand intre benzi, caz in care semnatura magnetica difera intre cei 2 senzori sau nu se incadreaza in specificatii, deci fiind ignorata ! ! !
Sau puteti proceda astfel :
http://www.speedcam.co.uk/gatso2.htm
Personal mi-a placut cea cu dinamita !
Nici macar metoda camerelor de supraveghere cu bucla inductiva pt determinarea vitezei nu este neatacabila in Anglia de aceea camerele Gatso cu bucla inductiva de acolo au si proba visuala.
Se vopsesc pe asfalt in dreptul campului visual al camerei markeri la distante cunoscute dupa care se fac doua poze succesive la interval de 0.5 sec a masinilor care au fost depistate de autotracking sau de bucla inductiva.
http://www.stvincent.ac.uk/Resources...speedcam2.html
http://www.stvincent.ac.uk/Resources...speedcam3.html
Aceste poze cu time stamp sunt ceva mai greu de contestat ( mai ales la diferente mari de viteza fata de limita legala ) dar nu imposibil , a se vedea mai jos : http://www.safespeed.org.uk/notso.html
Acesta este un simplu cronometru care masoara timpul dintre cele 2 flashuri si care toretic trebuie sa fie de fix 500ms si care din testele lor a avut totusi o abatere de pana la 25% adica 630ms ceea ce e foarte mult dar dupa cum am spus la diferente mari de viteza fata de limita legala nu prea mai conteaza
Alt link util cu inexactitati ale legilor din Anglia, foarte similare cu cele din Romania ( FAQ ):
http://www.speed-trap.co.uk/Home/Menu1.htm
In Australia se foloseste si sistemul "Point-to-point"
"A multi camera system used for speed measurement over a pre-determined distance (500m-100 km). The system not only improves safety but is beneficial to the environment, making for a smoother,quieter and calmer traffic flow.
At the start and the end a digital image is taken. This intelligent system automatically compares these images by using the details of the vehicle which causes an extremely high matching percentage. The speed of the vehicle is calculated by using time measurement."
http://www.madsophist.com/speedcameras.htm
http://www.parliament.vic.gov.au/sar.../04alt1min.htm
Introducerea acestui sistem de urmarire a vitezei medii este insa foarte contesta in Europa in lipsa unei probe evidente
Bun reply.![]()
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: