Sunt extrem de putine sanse sa dai nas in nas cu monstrul din imaginea alaturata, dar daca destinul te scoate in calea lui si, pe deasupra, strangi un volan de Porsche ori Ferrari in maini, abtine-te si nu-l provoca: tot ce vei simti dupa consumarea “liniutei” este gustul amar al infrangerii…
Pana sa fie adus in atelierul specialistilor de la Modern Horsepower, C 63-ul la care te zgaiesti acum arata – si mergea – ca oricare alt C 63 produs in uzina AMG. Iar asta, dupa capul stapanului sau – un oarecare Keith Brantley –, era o mare problema.
Solutia? O transformare completa, in urma careia sedanul cu motor V8 a ajuns de la 457 CP si 600 Nm la 652 CP si 807 Nm.
Acesta ar fi fost momentul in care, cu o oarecare indulgenta, l-am fi catalogat pe Brantley drept un tip excentric; ei bine, in final, omul s-a dovedit pur si simplu ticnit. Si asta pentru ca nu s-a lasat pana cand nu a instalat si o butelie cu oxid de azot. Care a dus totalul hergheliei la 900 de capete.
Cu NOS-ul la doar 50% din potential, fuzeea americanului a reusit sa obtina un timp de numai 10,41 de secunde pe sfertul de mila (viteza de iesire – 218 km/h), cei 400 m parcursi prilejuindu-i stabilirea a inca doua recorduri: 0-100 km/h in 3,04 secunde si 0-160 km/h in 6,19 secunde.
Nu e de mirare, deci, ca printre victimele acestei bestii se numara atat un Porsche Carrera GT, cat si un Corvette ZR-1.
VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=bAIgt...layer_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=Moq-h...layer_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=zLdTD...layer_embedded
![]()