Problema : Se tureaza singura !


  1. #1
    Member Dicey's Avatar Dicey reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    02-06-2006
    Locaţie
    Craiova, Romania
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    174
    Mesaje bazar
    224
    Putere Reputatie
    39
    Reputatie
    15
    Puncte CF
    28.0
    Usergroups:

    Problema : Se tureaza singura !

    Am si eu un Cielo din 2005 motor 1.5 Standard + GPL .. se tureaza singura .. urca pana la 3000 de ture .. Am turat-o odata mai mult .. So .. veniti cu pareri ..
    Thx
    "The weather outside is hostile with a slight chance of fog of war."

  2. #2
    Banned WarLock's Avatar WarLock reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    24-01-2006
    Locaţie
    Rovine
    Varsta
    34
    Sex
    M
    Mesaje
    3,426
    Mesaje bazar
    189
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    jiglorul acela electric, cel de are, mufa IAC, cel mai probabil e infundat si nu-ti inchide aerul la timp
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #3
    Senior Member flavius86''s Avatar flavius86' este o raza de lumina in ochii tuturor flavius86' este o raza de lumina in ochii tuturor flavius86' este o raza de lumina in ochii tuturor flavius86' este o raza de lumina in ochii tuturor flavius86' este o raza de lumina in ochii tuturor flavius86' este o raza de lumina in ochii tuturor
    Data de inscriere
    30-03-2006
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    39
    Sex
    M
    Mesaje
    959
    Mesaje bazar
    210
    Putere Reputatie
    43
    Reputatie
    543
    Puncte CF
    42.0
    am un prieten care a avut o problema similara dar pe o dacie cu injectie,a rezolvato' la service...era ceva de la calculator
    Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!

  4. #4
    Member Dicey's Avatar Dicey reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    02-06-2006
    Locaţie
    Craiova, Romania
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    174
    Mesaje bazar
    224
    Putere Reputatie
    39
    Reputatie
    15
    Puncte CF
    28.0
    Usergroups:
    Sar`na sar`na



    Ps: WarLock dai o bere Duminica
    "The weather outside is hostile with a slight chance of fog of war."

  5. #5
    Fotograf alexino's Avatar alexino are ceva special... alexino are ceva special...
    Data de inscriere
    16-10-2006
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    44
    Sex
    M
    Mesaje
    592
    Mesaje bazar
    157
    Putere Reputatie
    40
    Reputatie
    144
    Puncte CF
    29.0
    Usergroups:
    Incearca o curatare a I.A.C. (idle air control), urmata de un reset Ecm si eventual de o procedura de invatare a relantiului (idle learn).
    Old age is always 15 years older than I am!

  6. #6
    Member Doggu`'s Avatar Doggu` reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    04-04-2006
    Locaţie
    craiova
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    139
    Mesaje bazar
    56
    Putere Reputatie
    39
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    aceeasi problema am avut-o si eu si a fost senzorul de acceleratie

  7. #7
    Member airda's Avatar airda reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    28-10-2006
    Sex
    M
    Mesaje
    164
    Mesaje bazar
    327
    Putere Reputatie
    38
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    20.0
    mergi la o diagnoza...nu mai incerca nimic...pierzi timp si bani.
    Pui scanerul pe ea si vezi exact.
    Da-mi PM daca vrei mai multe detalii.

  8. #8
    Senior Member queen's Avatar queen reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    24-11-2006
    Sex
    F
    Mesaje
    525
    Mesaje bazar
    36
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    1
    Puncte CF
    19.0
    Pai oricum pierde bani daca face diagnoza.
    Dac se tureaza si pe benzina si pe gaz este din IAC cum a spus Alexino.
    Daca se tureaza numai pe GPL trebuie sa te duci la cei care ti-au pus GPL sa-ti faca reglajele ca lumea.
    Nu e mare greutate sa verifici IAC-ul si sa-l cureti un pic.

    Tot la IAC regleaza distanta, care trebuie sa fie de 28mm intre virful axului si talpa pe care se prind suruburile.Poate fi si asta o cauza a mersului neregulat.
    Last edited by queen; 07-05-2007 at 15:55. Motiv: fiindca pot
    I'm free like wild horses!!!

  9. #9
    Member airda's Avatar airda reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    28-10-2006
    Sex
    M
    Mesaje
    164
    Mesaje bazar
    327
    Putere Reputatie
    38
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    20.0
    Citat Mesaj iniţiat de queen Vezi mesajele
    Pai oricum pierde bani daca face diagnoza.
    Pai de ce pierde bani daca face diagnoza?
    Afla exact ce are masina defect...si repara.....
    Scuteste timp si bani ...si nu in ultimul rand nervi....

    Sau ma rog....incerca normalul...lasa 3-4 "profesionisti" sa-si bage nasu-n ea, ca "stie" ei sa repare...au mai avut masini care faceau asa...tine-o in service 3-4 zile.....si poate ca apoi se rezolva....


    PS: s-a dus demult vremea Daciei...cand toti erau profesionisti si stiau sa repare....
    Peste tot in lume, cand masina are ceva defect...se pune testerul pe ea....si se repara apoi....
    Dar de ce sa fie si in Romania asa ??? sa schimbam noi ceva?

  10. #10
    Senior Member queen's Avatar queen reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    24-11-2006
    Sex
    F
    Mesaje
    525
    Mesaje bazar
    36
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    1
    Puncte CF
    19.0
    Citat Mesaj iniţiat de airda Vezi mesajele
    Pai de ce pierde bani daca face diagnoza?
    Afla exact ce are masina defect...si repara.....
    Scuteste timp si bani ...si nu in ultimul rand nervi....

    Sau ma rog....incerca normalul...lasa 3-4 "profesionisti" sa-si bage nasu-n ea, ca "stie" ei sa repare...au mai avut masini care faceau asa...tine-o in service 3-4 zile.....si poate ca apoi se rezolva....


    PS: s-a dus demult vremea Daciei...cand toti erau profesionisti si stiau sa repare....
    Peste tot in lume, cand masina are ceva defect...se pune testerul pe ea....si se repara apoi....
    Dar de ce sa fie si in Romania asa ??? sa schimbam noi ceva?
    Ai dreptate nu te contrazic, dar citi stiu sa citeasca ca lumea pe tester?Eu am exemple clare, cind un banal defect nu puteau sa-l localizeze cu tot testerul lor ca habar n-aveau.Si aici vorbesc de service-uri cu pretentii nu de garaje pe marginea drumului.
    Crede-ma cind or fii oamenii din service la fel de pregatiti ca afara si la fel de seriosi va fi extraordinar Eu inca mai sper ca va fi asa....
    I'm free like wild horses!!!

  11. #11
    Member airda's Avatar airda reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    28-10-2006
    Sex
    M
    Mesaje
    164
    Mesaje bazar
    327
    Putere Reputatie
    38
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    20.0
    OK, asta e o alta problema...incompetenta angajatilor...

    Pai nici nu au interes sa schimbe mentalitatea, de ce sa puna testerul sa vada ce defect are? mai bine mai mesteresc ei pe acolo, se mai enerveaza...mai njura....trece timpul, sare banu.....

  12. #12
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    23-11-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    738
    Mesaje bazar
    28
    Putere Reputatie
    43
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    ok, kiss and make up.

    airda, intelegem ca aia e procedura normala de servisare, diagnoza-remediere, dar exista si ceea ce se cheama defect comun, alea care in general se rezolva prin rechemari.
    un mecanic cu tinere de minte, dupa ce repara de 20-30 ori acelasi defect deja memoreaza simptomele si posibila cauza si se uita intai acolo.
    uitat mecanic = cost 0, si te scapa si de costul unei diagnoze.

    probabil queen iti sugera o posibila rezolvare avand legatura directa cu modelul respectiv de masina, nu era nevoie sa acuzi. totusi discutam o problema definita concret, nu belelele generale ale servisurilor.

    ok?
    NOT a Zgonea fan.

  13. #13
    Member Dicey's Avatar Dicey reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    02-06-2006
    Locaţie
    Craiova, Romania
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    174
    Mesaje bazar
    224
    Putere Reputatie
    39
    Reputatie
    15
    Puncte CF
    28.0
    Usergroups:
    Citat Mesaj iniţiat de Doggu` Vezi mesajele
    aceeasi problema am avut-o si eu si a fost senzorul de acceleratie
    Asa e Merci mult.
    "The weather outside is hostile with a slight chance of fog of war."

  14. #14
    Member circuit's Avatar circuit reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    23-11-2007
    Varsta
    39
    Sex
    M
    Mesaje
    154
    Mesaje bazar
    253
    Putere Reputatie
    36
    Reputatie
    17
    Puncte CF
    33.0
    Citat Mesaj iniţiat de Dicey Vezi mesajele
    Asa e Merci mult.
    deci senzoru de acceleratie a fost de vina
    a mea ramane turata

  15. #15
    Member cugetare's Avatar cugetare reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    19-02-2006
    Locaţie
    La birou
    Sex
    M
    Mesaje
    110
    Mesaje bazar
    716
    Putere Reputatie
    39
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:

    Logic...

    Era normal sa fie din angrenajul de acceleratie, daca nu era cu senzor era clar cablu agatat de camasa, la acceleratie pe servo se stica ori senzorul ori actuatorul.

    "Vremurile in care masinile se repara in fata blocului sunt pe cale de disparite, si nu ma refer neaparat la Cielo. Masinilie acum nu mai pot fi scanate decat de service-uri autorizate din simplu motiv ca mesajele de pe CAN sunt criptate iar cheia pentru decriptare este vanduta in mod direct si este foarte scumpa. So daca mai aveti probleme service autorizat e cea mai buna solutie."
    Tel:
    Orange: 0723 68 38 77
    Cosmote: 0769 61 81 74
    Y!m: Cugetare

    Un PTC care chiar plateste:

  16. #16
    0-day Member shopi.m's Avatar shopi.m reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    10-10-2007
    Sex
    M
    Mesaje
    5
    Mesaje bazar
    22
    Putere Reputatie
    36
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    20.0

    turatie motor

    sal...am si eu o problema cu un cielo euro 3 din 2oo5...
    dupa 10-15 km parcursi parca o ia razna ...turatia urca in 3 mii si sta akolo...parca e pilot automat...iar daca motorul e cald cum am dat contact la fel...turometrul in 3000 si gata ,rar cand coboara la 2000-2500 cu motorul cald vb.iacu-l e nou am zis k de akolo e dar la fel face...vreo idee???
    tester bun pe unde in craiova?la popeci ar fi ok?
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: