reguli stupide comisie stupida
Printable View
reguli stupide comisie stupida
Ai dreptate,au fost diferite,dar in ambele cazuri nu a existat intentie. E foarte probabil ca daca nu se intampla la boxe nu erau penalizati. Oricum,regula asta cu inchiderea linei boxelor a incurcat pe multa lume(daca nu ma insel Barichelo a fost descalificat in Australia pentru ca a iesit cand era inchis)
pai tocmai de-asta... stii ca masina nu este 100% funtionala...nu mai fortezi.. Dar ce vrei..are fiecare om orgoliul lui. :D A zis: "Ori il iau, ori nu mai termin...." dar din partea mea, nu poate fi invinovatit pentru asta. Pacat ca are masina proasta... ca altfel ar fi fost un sezon superb... cu vreo 5 masini sa se lupte pentru titlu(acum sunt 4...4,5 :D ca mai este si heinfeld pe acolo)... 8-> nu am mai vazut asta de o gramada de ani(de fapt nu stiu sa fi prins asta de cand ma uit eu la F1)
sezonul asta o sa fie pur si simplu... :woot:
Dubla din Canada i-a încântat pe cei de la BMW care avertizează fanii să nu-şi facă speranţe inutile în ceea ce priveşte repetarea acestui rezultat.
Mario Theissen, bosul echipei, a spus că obiectivul echipei pentru sezonul actual era o victorie într-un Mare Premiu, iar acest lucru s-a întâmplat în Canada. Cu toate că polonezul Kubica a ajuns pe primul loc în clasamentul general al piloţilor, Theisen avertizează că echipa nu poate susţine acelaşi ritm până la final şi este destul de greu să se lupte pentru unul din cele 2 titluri, la piloţi sau la constructori.
"Obiectivul nostru era să micşorăm distanţa dintre noi şi marile echipe şi să câştigăm o cursă anul acesta. După 7 curse putem spune: misiune îndeplinită. Faptul că Robert este lider al clasamentului general este cireaşa de pe tort. Celelalte curse sunt acum doar pentru pregătirea sezonului viitor în care vom avea ca obiectiv titlurile la constructori şi la piloţi."
Kimi Raikkonen a revenit în forţă, după ce în ultimele 2 curse ale sezonului nu a obţinut nici un punct. Finlandezul a stabilit cel mai bun timp în calificările cursei din Franţa. El va fi secondat pe grila de start de colegul său de la Ferrari, Felipe Massa.
Scuderia a dominat în toate cele 3 sesiuni de calificări de pe circuitul Magny Cours. După ce în primele două părţi brazilianul Massa a stabilit cei mai buni timpi, urmat de Raikkonen, ordinea s-a schimbat în ultima sesiune. Britanicul Lewis Hamilton, de la Mclaren a stabilit cel de-al treilea timp, dar accidentul din Canada, de acum 2 săptămâni, i-a atras o penalizare de 10 poziţii şi va pleca abia al 13-lea, astfel că în linia a doua vor lua loc Fernando Alonso, cu o prestaţie peste aşteptări şi Jarno Trulli. De pedeapsa aplicată lui Hamilton va beneficia şi colegul lui Alonso de la Renault, Nelsinho Piquet, care intră pentru prima oară între primii zece piloţi, la start.
O altă surpriză a fost Timo Glock. Germanul, pornit cu un singur gând, să arate că poziţia din Canada nu a fost întîmplătoare, a intrat în ultima sesiune de calificări şi pentru o bună periadă de timp a fost chiar al 4-lea. Ultimele minute însă când nu a mai reuşit să îşi îmbunătăţească timpul, l-au coborât până pe 10, mâine urmând să plece cu o poziţie mai sus. Nico Rosberg va lua startul de pe ultima poziţie.
In calificari o dubla Ferrari, sa speram ca si maine in cursa se va intampla la fel..!
bine ca intru abia seara la serivici si apuc sa vad cursa :D:D .... si eu sper intr-o dubla ferrari :) .. totusi parca numai e la fel F1 fara schumacher
Felipe Massa era foarte entuziasmat la finalul cursei din Franţa, pe care a câştigat-o, dar ştie că acest lucru s-a datorat problemelor pe care le-a avut colegul său, Kimi Raikkonen.
"A fost fantastic, chiar nu mă aşteptam. Am avut însă noroc datorită evacuării maşinii lui Kimi. Echipa merge în direcţia bună totuşi şi asta ne dă speranţe mari. Ziua de astăzi se putea termina însă rău dacă ploaia ar fi fost mai puternică. Mai sunt multe curse până la final şi trebuie să continuăm să câştigăm."
Felipe Massa s-a impus în cursa de pe circuitul Magny-Cours şi a devenit lider al campionatului intermediar al piloţilor.
Asta e sansa vietii pentru Felipe, ramane de vazut daca va reusi sa profite de ea. Azi a avut si mult noroc.
Ce n-as da sa il vad dat afara, mort e cam extrem desi pamantul face eforturi mari pentru a-l suporta!
Sa stii...tot Schumi facea spectacol...
In aproape 2 ani asta a fost prima cursa la care m-am uitat. Dulba Ferrari, exact cum mi-as fi dorit cu exceptia clasarii celor 2 piloti! Massa nu merita sa castige, a avut mare noroc.
Pacat ca Massa nu o sa se ridice niciodata la valoarea altor campioni. A fost un taran la aceasta cursa! Unul de cea mai joasa speta. S-a bucurat ca si cand ar fi castigat prin lupta si nu l-a interesat de soarta colegului! Nici macar nu l-a bagat in seama, nici cand au ajuns in padoc si nici cand erau pe podium... Din punctul lui de vedere a castigat pe merit, nu ca a ajuns Kimi cu masina "dezmembrata"! Kimi i-a aratat ca a fost mult mai rapid si Massa nici macar nu a fost in stare sa fie om si sa il intrebe de sanatate... A fost un taran si in ochii mei a scazut mult! A crescut insa KIMI care a demonstrat ce inseamna sa fii rapid si spre final si un mare caracter!
Go KIMI!
GO FERRARI!
http://www.ferrariownersclub.co.uk/s...ri%20Flags.jpg
DRAKO Schumi nu facea spectacol, el ii omora pe circuit ;)
Cred ca Massa plange de cand a auzit c-a in ochii tai:cry: , ce-ai fii vrut sa faca? sa stea cuminte pe 2? Uiti cum a castigat Kimi campionatul anu trecut ?;)
Tin cu Ferrari dar hai sa fim seriosi, ai sansa la campionat te lupti, nu te gandesti ca se supara Kimi ca l-ai depasit :doh: Kimi ar trebui sa-i fie recunoscator toata viata lu Massa ptr Brazilia 07
Abu Dhabi - da, SUA - ba
http://i25.tinypic.com/2n68mx.png
În calendarul F1 2009 figurează un nou Mare Premiu, cel al capitalei Abu Dhabi, dar lipseşte în continuare Indianapolisul.
Federaţia Internaţională de Automobilism (FIA) a anunţat calendarul provizoriu al sezonului 2009 de Formula 1. Acesta cuprinde 19 curse, cu una mai mult decât anul acesta, iar ostilităţile vor începe, conform tradiţiei, tot la Melbourne, în Australia. De asemenea, oficialii FIA au operat câteva rocade în programul sezonului, pentru a dinamiza competiţia şi a atrage şi mai mulţi spectatori în tribune. MP al Turciei de exemplu, a fost mutat în vară, în luna august, iar la Silverstone (Marea Britanie) startul se va da în iunie, înaintea MP al Franţei. Totodată, Italia a luat faţa Belgiei, FIA decizând ca evenimentul de la Monza să aibă loc înaintea cursei de la Spa-Francorchamps.
Noutatea absolută a sezonului viitor este însă apariţia în calendarul F1 a Marelui Premiu al capitalei Abu Dhabi în dauna circuitului american de la Indianapolis. Efortul FIA de a promova F1 şi în alte colţuri ale lumii demonstrează creşterea interesului pentru "Marele Circ" în Orientul Mijlociu şi scăderea acestuia în Statele Unite şi Europa. Totuşi, în ciuda speculaţiilor, FIA a confirmat circuitul francez de la Magny-Cours şi pentru 2009.
19 curse va avea sezonul viitor de Formula 1. Startul se va da în Australia, pe 29 martie 2009.
In primul rand da-mi voie sa zic :lol: la replica cu Schumi...asa e ;)
Nu, nu vroiam sa stea pe locul 2, era normal sa il depaseasca si Kimi sa ii tina spatele (desi la cat erau de distantati nu a prea mai fost nevoie). In schimb mi se parea normal ca sa se duca la colegul de echipa sa il intrebe "Coae, esti bine? Ce patisi?!" nu sa aibe o atitudine de genu "Hahaha ce bun sunt" si sa nu ii pese de Kimi. Sunt colegi si ar trebui sa se inteleaga ca fratii nu cum a aratat Massa!
Pilotul scoţian al echipei Red Bull Racing, David Coulthard, şi-a anunţat retragerea din Formula 1 la sfârşitul acestui sezon.
"Aş vrea să anunţ decizia de mă retrage din Formula 1 la sfârşitul sezonului. Voi rămâne însă implicat, în calitate de consultant pentru Red Bull. Mă voi concentra pe dezvoltarea maşinii şi pe teste, dar nu zic nu ideii de a concura în alte sporturi cu motor în viitor. Aşa că nu voi agăţa definitiv casca în cui", a declarat Coulthard, cu câteva zile înaintea Marelui Premiu de la Silverstone.
"Am luat această decizie în urmă cu ceva timp, pentru că vroiam să mă opresc în momentul în care mai eram competitiv. Faptul că mi-am anunţat retragerea la Marele Premiu al Angliei e uşor de înţeles. Aici am obţinut două dintre cele 13 victorii ale mele în Marele Circ", a subliniat scoţianul.
În vârstă de 37 de ani, Coulthard a debutat în Formula 1 în 1994. Pilotul scoţian care va lua startul duminică în cea de-a 238-a cursă din carieră, a alergat pentru echipele Williams, McLaren şi Red Bull, câştigând 13 Mari Premii. Cea mai bună clasare a sa a fost un loc 2 în ierarhia piloţilor, în ediţia din 2001 a Campionatului Mondial de Formula 1.
În acest sezon, după un debut marcat de numeroase accidente, Coulthard a reuşit să revină şi să urce pe locul al treilea al podiumului în Marele Premiu al Canadei.
David a fost unul din preferatii mei, imi pare rau ca se va retrage :oops:
valoarea s-a vazut pe ploaie ... pentru a 2-a oara
someone please gag comentatorii de pe tvr1
un avans de 1 ora si 32 de minute, da` cursa a inceput de 45 min :|
ptiu bagami-as..se trezi :nigger: sa mai castige si el
ar trebui sa urmariti spectacolul, ce daca nu castiga favoritul? ca nu bagati voi salariul in buzunar.
Ploaia a adus spectacolul pe circuitul Silverstone din Marea Britanie. Depăşiri spectaculoase, numeroase ieşiri în decor şi răsturnări de situaţie, toate au făcut parte din tabloul unei curse la finalul căreia s-a impus favoritul publicului, Lewis Hamilton. Britanicul s-a instalat la conducerea cursei încă de la început şi nu a avut nici un fel de emoţii în a se impune. Surprizele s-au petrecut însă în spatele lui, acolo unde favoriţii s-au făcut de râs.
Asfel, locul secund i-a revenit lui Nick Heidfeld, pilotul de la BMW. Pornit al 5-lea, germanul a trebuit să se lupte din greu pentru locul său, dar a profitat de numeroasele abandonuri. Pornit de pe poziţia a 16-a a grilei de start, Rubens Barrichello a fost de departe surpriza acestei curse, terminând al treilea, într-o cursă în care a trecut de 3 ori pe la standuri, cu o oprire mai mult decât ceilalţi piloţi. Pentru podium s-au mai luptat şi Kubica şi Piquet, dar cei doi au fost urmăriţi de ghinion şi lipsa aderenţei i-a obligat să abandoneze.
Raikkonen a trebuit să se mulţumească doar cu poziţia a patra, pista umedă punându-i şi lui probleme. Finlandezul acumulează 48 de puncte şi îi egalează pe Massa şi Hamilton în clasamentul general. Momentele de final au oferit cel mai savuros duel al cursei, cu Alonso şi Kovalainen luptându-se pentru locul al 5-lea. Pilotul de la McLaren a avut câştig de cauză, în timp ce dublul campion mondial a fost aproape de a pierde şi poziţia a şasea, în faţa debutantului Nakajima. Trulli este ultimul pilot care a punctat în cursa din Marea Britanie, fiind urmat de Nico Rosberg.
Plecat al 2-lea Mark Webber a terminat abia al 10-lea, dar a luptat din răsputeri să prindă un loc în puncte. Câteva greşeli în începutul cursei l-au coborât până pe poziţia a 17-a, dar până în turul 15 a recuperat 7 poziţii. Deziluzia cursei a fost însă Felipe Massa, lider al clasamentului general înaintea cursei. El a terminat ultimul.