parca ar zice: michael uita-te si la mine :woot:
Versiune pentru imprimare
se pare ca ferrari incepe sa-si revina. sa speram la o cursa frumoasa maine.
calificari interesante. cursa de maine probabil ca va fi plictisitoare ca de obicei.
nu inteleg de ce Alonso lua decat locul 9 in calificari. in practice-ul de azi fu pe 1 si de obicei asta e relevant pentru calificari...
diferenta de 0.025 intre Button si Kimi :(. sper sa aiba un start bun maine...
ce pustiu e pe aici. nimeni nu se bucura, nimeni nu injura pe ferrari... mie cursa de ieri mi s-a parut una dintre cele mai frumoase de anul acesta.
- duelul dintre Piquet si Hamilton a fost superb! sa ma fi inselat oare in privinta lui Piquet? ma asteptam sa treaca Hamilton pe langa el ca racheta, in timp ce asta isi scotea tubul de gel sa isi aranjeze parul :D. deh, se pare ca atunci cand nici macar numele tatalui nu mai poate sa te tina la o echipa incepi sa muncesti.
diferenta intre Alonso si Piquet este colosala in conditiile in care au aceeasi masina. Piquet ramane un pilot mediocru, chiar daca in momementul in care isi vede locul amenintat in f1 mai misca si el ceva.
- despre ferrari ce sa zic? acolo le este locul momentan... :mad:
- am fost uimit de fair-play -ul de care au dat dovada ce de la red bull. nu ma asteptam. nici nu cred ca a fost decizia corecta. nu am nimic impotriva ca un pilot sa ii cedeze locul altuia din moment ce sunt in aceeasi echipa. de ce sa mascheze totul? nu cred sa existe in regulament vreo regula care sa interzica acest lucru. in fine, trebuia sa il lase pe Vettel in fata... dupa parerea mea e singurul care se mai poate lupta cu Button/Brawn.
- si-au anuntat aparitia din 2010 o gramada de noi echipe(3-4 nici nu mai stiu). mi se pare deja exagerat. cum va arata monaco cu 26+ masini? va fi prima cursa din istorie in care safety-car -ul va concura si el de la inceput pana la sfarsit. sau poate ca nu vor mai fi unele echipe :whistle:
pai in ce stadiu a ramas proiectul cu bugetul limitat pe care il propunea FIA? ca intelesem ca in acest caz cel putin Toyota si Renault au anuntat ca se vor retrage, pt ca nu sunt de acord cu aceasta politica.
cat despre cursa, n-am vazut decat foarte putin din ea, mi-am si gasit cand sa nu ma uit :upset:, mai ales ca vazusem ca e interesanta. revenisem cand mai erau 9 tururi, dar Alonso era pe 11 sau 13, ceva de genu' si nu m-am mai uitat, cred ca mi s-a parut prea de rahat, in fine...au fost destule dueluri, gen Kova - BArichello, HAmilton - Piquet, Kubica - Alonso (desi p-asta nu l-am vazut).
Da, e nasol si pt Piquet, si pt Fisichella si pt Kovalainen. Ma asteptam la primii doi pt ca sunt discutii de mult timp, dar Kova e destul de bun, nu cred ca e cazul sa renunte la el. Am inteles ca vor sa-l aduca pe Rosberg. Ok, Rosberg e bun, dar Kova este bun si el si e de mult timp la echipa. In loc sa dezvolte o masina mai calumea, cu care sa participe si HAmilton care tot insoteste plutonu', ei inlocuiesc un pilot. Da, o sa faca multa treaba :-@
din cate stiu decat 2 echipe din cele prezente deja in f1 si-au anuntat intentia de a concura si in 2010. aceste echipe au si fost excluse din FOTA(Formula One Teams' Association ) pentru acest lucru.
inca se poarta tratative intre Mosley si FOTA. termenul limita pentru echipele ce doreau participarea in sezonul urmator am inteles ca s-a depasit de ceva timp.
FOTA a anuntat inaintea cursei din Turcia ca nu mai doresc sistemul KERS pentru anul viitor in ciuda insistentelor lui Mosley.
LE: Se pare ca m-am inselat. Toate echipele din FOTA si-au anuntat deja participarea in 2010. sursa
raiko tare avataru =))
Faza cu bugetul era ca echipele care vor da 40 mil de lire puteau sa aiba aripi flexibile, motor fara limitator la turatii si parca teste mai multe numai stiu exact. Restu care nu dadeau banii aveau mai multe limitari. Campionatul devenea un fel de 2 in 1 ca la Le Mans ( LMP1, LMP2, GT1, GT2)
Ferrari a fost cel mai mare contestatar, aveau si pe site un comunicat de presa.
In cele din urma s-au ca sa lase deoparte bugetul dar nu se stie cat timp ca iar au inceput certurile
Inca nu se stie nimic clar despre sezonul urmator prin noiembrie o sa stim ce si cum.
Se spune ca daca o sa fie regula cu bugetul Ferrari, Renault, RedBull, Mercedes (fara McLaren), Toyota, BMW, etc o sa-si faca un campionat propriu unde vor concura fiecare cu cate 3 masini.
Citat:
Mesaj iniţiat de automarket
Sa vedem ce o sa fie sezonul urmator.
Ma bucur mult ptr Button dupa cat s-a chinuit pana acum merita sa ia un campionat. Vettel mai are timp :P
Cred ca numai e nimic de spus :cool:Citat:
Mesaj iniţiat de automarket
Chiar ca Marele Circ :doh:
hmm inceputul sfarsitului? :D
deci sa inteleg ca soarta sezonului urmator depinde de mosley si ecklestone. cine stie ce interese sunt in joc si ce bani se vehiculeaza daca astia doi nu sunt in stare sa calmeze o asemenea pornire din partea FOTA. ori nu mai sunt bani, cei pe care ii pretind ei de la eckestone iar asta nuare de unde sa-i dea, ori nu vrea sa-i dea si are ceva interese financiare aici.
ce de kkt, tocmai cand incepuse sa fie un spectacol, se gasira aia doi sa strice tot. exact ca tiganu' la mal.
Ce vor Mosley si Ecclestone e o tampenie. Nu poti sa pui atatea limite, doar suntem in F1. Aici apar inovatiile. Cum sa pui regula sa te tina un motor 4 curse sau cat au mai bagat acu, cutia 8 s.a.m.d.
Daca o sa faca campionatul separat cred c-o sa fie mult mai bine, n-o sa fie atatea limitari, preturile biletelor n-o sa mai fie de 300-400-1000 euro, Montezemolo spunea ca o sa apara iar in calendar circuite legendare. Ma gandesc doar la Imola, Mugello, A1 Ring, Nurburgring Nordschleife, Estoril, Indianapolis, Assen, Donington, Laguna Seca, Brno, poate Le Mans circuitul de 24h, Pau, Algarve si deja avem calendarul.
Si pe langa astea priviti partea cea mai buna ca e posibil sa scapam de Micky si de Vicky. Poate v-ati uitat la Le Mans sa auziti comentariu.
Sa vedem cine o sa mai concureze in F1 alaturi de Williams, Campos si USAF1.:whistle:
Imi dau seama ca aberam, dar de dragul discutiei, cred ar fi destul de kkcios calendarul. Cred ca sunt circuite din 9 tari acolo si in afara de Indianapolis si Laguna Seca, restul sunt din europa si cate 2 circuite in unele tari.
Nu cred ca Toyota ar accepta configuratia asta, sunt totusi cei mai mari constructori de automobile din lume....
FIA a anuntat mai devreme ca va actiona in judecata FOTA.
sursa: stirile eurosport 2 :)
1 vettel
2 bari
3 webber ...locurile in cursa de maine
..............
6.button
..............
19. hamilton
ps: ca o parere personala , daca se va organiza o competitie separata, cred ca vor avea grija sa se desfasoare cel putin 1-2 curse in asia, pentru ca e o piata de desfacere enorma, si sa fim noi sanatosi ca echipele au departamentul de marketing foarte capabil ...zic si eu ...
a fost ok cursa de azi,bravo webber,kimi si hamilton slab,button cu masina pe burta:|...wtcc fu incredibil azi,vazui si cursa a 2-a care fu in timpul f1.:).intelesai ca adio kers de acum incolo:doh:
mai e ceva de asteptat pana la cursa urmatoare (pe data de 12 iulie - probabil multi o sa fie plecati), pana atunci o sa vina fiecare echipa cu inovatiile ei, eficiente sau nu, ramane de vazut, sper ca renault sa aduca o masina ceva mai competitiva. Hai Alonso :)
norocul meu ca am licenta si nu o sa fiu plecat :D
cu toate inovatiile posbile si imposibile la piloti nu cred ca mai are cineva sanse (cu exceptia celor de la red bull si a lui barichelo) sa-l intreaca pe button.
cat despre masina competitiva pentru Alonso... ii promit de nu stiu cand si de fiecare data il lasa cu ochii in soare.
Alonso & Kimi ftw :)
"Vecinii noştri de la sud nu stau deloc degeaba, şi sunt tot mai aproape de a găzdui o cursă de Formula 1, pentru prima oară în istorie. Marele Premiu al Bulgariei ar putea să apară în calendarul F1 din 2011, şi ar putea fi găzduit de oraşul Plevna, aflat la doar 30 de kilometri de graniţa cu România. Oficiali al Federaţiei Bulgare de Motociclism vor merge la MP al Germaniei pentru a negocia direct cu patronul F1, Bernie Ecclestone.
Bulgaria a demarat deja discuţiile pentru organiza o cursă de Formula 1 de anul trecut, iar boss-ul competiţiei ar putea fi încurajat de faptul că autoritatea mondială a motociclismului le-a dat deja acestora dreptul de a organiza un Mare Premiu de MotoGP din 2012. Rumen Petkov, preşedintele comitetului organizaţional din Federaţia Bulgară de Motociclism (BMF) se va întâlni între 10 şi 12 cu Bernie Ecclestone, la cursa de la Nurburgring din Germania.
"Am trimis planul nostru acum câteva luni şi conducerea F1 l-a luat în considerare. Conform calendarului, Bulgaria, ar putea semna un contract de a găzdui o cursă înre 2011 şi 2015, cu posibilitatea prelungirii până în 2020.", a declarat Bogdan Nikolov, preşedintele BMF, potrivit Mediafax."
sursa
LE: Aceeasi poveste: Alonso la ferrari in locul lui Kimi. se pare ca promotor ar fi "imprumutat" articolul de la La Gazzetta dello Sport, alti mancatori cu succes de rah...
sursa
sutil in fata lui massa si a lui raikkonen :))
super webber(cu jaguar ar fi fost perfect:rolleyes:),bad for kimmi,a fost rau azi..simpatic button cu incalzirile lui:).is curios de sutil daca il vom mai vedea ca azi.iar sebastian leob in f1 ar fi ceva :P.si kimi o sa fie interesant la raliu,sper sa fiu pe faza cand va fi.foarte frumoasa cursa de azi,cea mai buna cred.