ANGAJĂRI, din nou, la Spitalul Județean de Urgență Craiova

ANGAJĂRI, din nou, la Spitalul Județean de Urgență Craiova

6.038
1
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova face angajări, posturile scoase la concurs vizând atât domeniul administrativ cât și pe cel medical.

Conform celor două anunțuri postate, luna aceasta, pe site-ul instituției, se caută un registrator medical, cinci șefi pentru anumite compartimente și trei medici.

Posturile vacante ale unităţii spitaliceşti din Craiova le oferă o şansă atât persoanelor cu experienţă în domeniu, cât şi debutanţilor.

Referitor la posturile pentru medici, sunt unul pentru medic specialist în specialitatea chirurgie orală şi maxilo-facială pentru Secţia clinică Chirurgie orală şi maxilo-facială și două de medic specialist în specialitatea medicină de urgenţă pentru UPU-SMURD;

„Înscrierile la concurs se fac la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Craiova, Serviciul RUNOS, până pe data de 15.11.2019, orele 13.30, iar concursul se organizează în perioada cuprinsă între 31 şi 90 de zile de la publicarea în „Viaţa Medicală”, anunță reprezentanții unității spitalicești.

Totodată, mai sunt disponibile următoarele posturi: șef Serviciu R.U.N.O.S. – 1 post; șef Birou Administrativ – 1 post; registrator medical debutant – 1 post pentru Serviciul de Evaluare şi statistică medicală; șef Serviciu Tehnic-administrativ – 1 post; șef Birou Tehnic – 1 post; șef Birou achiziţii publice, contracte – 1 post.

Și pentru aceste posturi, candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs la secretariatul comisiei de concurs – Serviciul RUNOS până la data 15 noimembrie, ora 13.30.



1 COMENTARIU

  1. #1
    De-al casei
    Data de inscriere
     04-03-2019
    Mesaje
    274

    Fictive, puse la misto anunturile ca sunt obligati, dar deja blaturile sunt facute.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.