Craiovenii fac zeci de sesizări, la Telefonul Cetățeanului, despre gropile formate în...

Craiovenii fac zeci de sesizări, la Telefonul Cetățeanului, despre gropile formate în asfalt. Autoritățile caută soluții pentru a trece la efectuarea reparațiilor

1,520
2
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

Cei mai mulți craioveni sesizează, în prezent, la Telefonul Cetățeanului, numărul mare de gropi apărute pe străzile municipiului, odată cu topirea zăpezii, autoritățile locale neavând încă un contract încheiat, cu o firmă, pentru efectuarea acestor reparații.

Potrivit viceprimarului Craiovei, Stelian Bărăgan, întârzierea este legată de procedura licitației, existând însă ceva șanse să fie găsite variante de lucru pentru ca problema gropilor să fie rezolvată cât mai repede.

„Telefonul Cetățeanului este un sistem la care cetățenii apelează și noi încercăm să venim cu soluții în maximum 24 de ore din momentul sesizării unei probleme. Cele mai multe sesizări, la ora actuală sunt cele legate de gropile formate în carosabil. Aici avem o mică sincopă. Încă nu s-a finalizat licitația cu privire la subsegmentul acordului cadru la nivel de reparații. Am avut discuții și încercăm să găsim o soluție să putem interveni în acest sens în cel mai scurt timp. Sunt foarte multe sesizări și cu siguranță vor mai veni”, a precizat Bărăgan.

Sistemul este administrat de către Poliția Locală Craiova, funcționează non-stop, cu tarif normal, iar dacă o problemă nu poate fi rezolvată în maximum 24 de ore, craioveanului i se comunică acest lucru și i se oferă informațiile necesare.

„Telefonul Cetățeanului este adminstrat de către Poliția Locală Craiova, funcționând non-stop. Oamenii sună,  li se preiau sesizările, li se dă un număr de înregistrare. Există un grup creat la nivelul Primăriei Craiova și sesizarea se distribuie regiilor, structurilor care sunt angrenate în a rezolva problema. Dacă nu se poate rezolva în 24 de ore, existând și astfel de situație, în funcție de problemă, omul este sunat și i se comunică absolut tot ceea ce implică soluționarea”, a mai spus viceprimarul Craiovei.

Cetăţenii care vor să sesizeze probleme legate de gospodărirea oraşului au la dispoziţie Telefonul Cetăţeanului, serviciu cu taxare normală, respectiv numărul de telefon 0251/984.

2 COMENTARII

  1. #1
    Newcomer
    Data de inscriere
     23-01-2019
    Mesaje
    14

    Pai de cand a venit pesedeul la conducere din 2012, tot ce au facut ei este deja bardaf. In unele zone sa refacut si de 2-3 ori si tot praf este, pentru ca fac in bataie de joc sa manance bani mereu. Ce a facut Solomon acum 10-12 ani, si in ziua de azi arata mai toate mai bine fata de ce a facut pesedeul din 2012.

  2. #2
    Insane
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    7301

    Ia nu-l mai lauda atat de mult pe “lautaru” de Solomon.. Nu e cu nimic mai prejos fata de actualii.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.