DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

Au dus cu mândrie în „țara de foc și gheață” spiritul de echipă românească, testând astfel abilităţile noului Ford Ranger Raptor. Este vorba despre opt craioveni pasionați de off-road și de aventură, de la Ford Plusauto care au participat la expediția „Ranger Raptor Iceland – Going to the limits!”, în Islanda.

Pentru cei opt craiovenii, acțiunea s-a dovedit a fi o adevărată aventură. Periodic, aceștia au fost nevoiți să răspundă provocărilor de tot felul, pe traseul de 7.500 de kilometri, noul Ford Ranger Raptor comportându-se ca la carte.

„Am parcurs drumuri de tip F dar si drumuri trecute in harti ca poteci :). Acestea sunt permise numai mașinilor 4×4, special preparate/construite pt treceri de rau, drumuri grele sau pante de 25 gr inclinare si sunt avertizate prin indicatoare. Raptor este construit deja pentru asa ceva si cei 180 km parcursi azi demonstreza ca este un partener de nădejde in incercarea noastra de a traversa  Islanda numai pe drumuri grele. Peisajele pe care le am străbătut in SW insulei nu pot fi descrise!”, au scris, pe pagina de Facebook, reprezentanții Ford Plusauto.

Fiecare zi din cadrul expediției a venit cu ceva nou pentru participanți, râul Krossa fiind cel mai dificil din traseul temerarilor.

„Râurile se traversează în diagonala în sensul de curgere, cu viteza constantă şi nu se traversează acolo unde sunt înguste sau liniştite. Albiile râurilor se pot schimba de la o zi la alta aşa că nu ştii exact pe unde poti trece sau ce poti gasi in ele. Pentru raul Krossa, cel mai greu din traseul nostru, preventiv am montat chingile de remorcare iar cel mai viteaz dintre noi s-a echipat cu salopeta de pescar cu cizme ca sa poata intra la nevoie in apa de 3 °C. Este complet interzis să deschizi uşile maşinii rămase în râu, de aceea astfel de trasee se parcurg in grup de masini. Krossa a trebuie sa-l trecem dus-întors aşa că la întoarcere trebuia alt drum ca să respectăm regula diagonalei! Noroc cu tractorul care ne-a arătat drumul. Adrenalină la maximum cu Raptor, în Islanda!”, au mai scris membrii expediţiei pe pagina de Facebook.

Pentru echipa de craioveni, cel mai tensionant moment a fost cel în care au traversat pustiul dintre Nyiadur şi Askja. Mașina fotoreporterilor a rămas fără frâne, iar cel mai apropiat service era la o zi distanță.

„Am terminat cu bine expediţia şi pot să vă împărtăşesc cel mai tensionat moment. Este cel din ziua traversării traseului pustiu dintre Nyiadur şi Askja. Ora 4 dimineaţa, temperatura 2°C, cu vânt de 90 km/h dinspre gheţar şi vadul unui râu de 1 metru adâncime. Maşina colegilor fotoreporteri rămâne fără frâne după o lovitură nefericită cu un bolovan în rau. Soluţii? Una singură: Marius, colegul nostru, care a rezolvat problema în 20 de minute. A blocat conducta ruptă şi a folosit ca „înlocuitor” de lichid de frână, horinca noastră din România. P.S.: Cel mai apropiat service era la o zi de mers cu maşina”, a scris unul dintre participanți.

Râurile se traversează in diagonala in sensul de curgere, cu viteza constanta si nu se traverseaza acolo unde sunt inguste sau linistite. Albiile râurilor se pot schimba de la o zi la alta asa ca nu stii exact pe unde poti trece sau ce poti gasi in ele. Pt raul Krossa, cel mai greu din traseul nostru, preventiv am montat chingile de remorcare iar cel mai viteaz dintre noi s-a echipat cu salopeta de pescar cu cizme ca sa poata intra la nevoie in apa de 3 °C. Este complet interzis sa deschizi usile masinii ramase in rau, de aceea astfel de trasee se parcurg in grup de masini. Krossa a trebuie sa-l trecem dus intors asa ca la intoarcere trebuia alt drum ca sa respectan regula diagonalei! Noroc cu tractorul care ne-a arătat drumul. Adrenalina la maxim cu #Raptor in Islanda!

Gepostet von FORD Plusauto am Sonntag, 11. August 2019

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.