DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

Aproape jumătate din totalul apelurilor la 112, de anul trecut, au fost efectuate din greșeală, au reprezentat solicitări de informații diverse, farse sau apeluri injurioase, potrivit unui comunicat de presă remis, marți, de Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS).

„În anul 2019, operatorii STS au preluat 11.301.881 de apeluri, mai puține cu 1.433.955 față de anul precedent. Apelurile de urgență au reprezentat 51,90% din numărul total al apelurilor recepționate, în timp ce diferența de 48,10% reprezintă, în principal, apeluri efectuate din greșeală, solicitări de informații diverse, farse și apeluri injurioase”, se arată în comunicat.

Cele mai multe apeluri au fost transferate către Ambulanță, la polul opus aflându-se Jandarmeria.

„Apelurile au fost transferate către agențiile de intervenție după cum urmează: Ambulanță 55,4%, Poliție 22,9%, ISU-SMURD 16,9%, Jandarmi 4,1% și alte agenții 0,4%. În 2019, cele mai multe apeluri la 112 s-au înregistrat în jurul orei 19:00, iar cele mai puține în jurul orei 4:00. În condiții normale de lucru, operatorii STS au preluat cele mai multe apeluri în data de 12 august 2019 – 37.617, iar dintre acestea 21.070 au reprezentat urgențe (56,01%)”, mai spun reprezentanții STS.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.