DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

Un contract pentru reabilitarea și anvelopare a Grădiniței “Floare Albastră” din Craiova a fost semnat vineri, investiția fiind una cu fonduri europene.

Conform contractului, valoare totală a lucrărilor este de 4.244.018,78 de lei, valoarea de finanțare nerambursabilă fiind de 3.787.924,41 lei.

“Obiectivele specifice ale proiectului sunt: reabilitarea termică a unui corp de clădire aparținând Grădiniței cu Program Prelungit „Floare Albastră” inclusiv Creșa nr. 3, în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenționale și diminuarea emisiilor de gaze cu efect de sera. Prin implementarea proiectului, se va obține o clădire eficienta energetic ușor de administrat, care sa asigure un climat interior corespunzător in ceea ce priveste calitatea aerului, confortul termic, vizual si acustic atat pentru copii, cat si pentru cadrele didactice si nedidactice ce isi desfasoara activitatea in cadrul structurii de invatamant, îmbunatatirea confortului termic în cladirea apartinand Gradinitei cu Program Prelungit „Floare Albastră” inclusiv Cresa nr. 8 prin realizarea unor lucrari de eficientizare energetica a acesteia”, se arată în proiect.

Potrivit reprezentanţilor Primăriei Craiova, de această investiție vor beneficia, în principal, cei aproximativ 240 copii cu vârste cuprinse între 3 și 6 ani ce frecventează cursurile grădiniței, 19 cadre didactice angajate și 15 persoane reprezentand personal auxiliar și nedidactic al gradinitei, aproximativ 50 copii înscriși in cadrul cresei, 9 persoane reprezentand personal auxiliar si nedidactic al cresei.

Contractul a fost semnat, vineri, de către primarul Mihail Genoiu și directorul ADR SUD-VEST Oltenia, Marilena Bogheanu, fiind prezenți la eveniment și administratorul public al Craiovei, Sorin Manda, dar și directorul Grădiniței Floare Albastră, Mariana Badea.

 

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.