Primul strat de asfalt pe Drumul Expres Craiova-Pitești

Primul strat de asfalt pe Drumul Expres Craiova-Pitești

5.515
4
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

Primele lucrări de asfaltare pe Drumul Expres Craiova-Piteşti au fost desfăşurate, miercuri, pe Tronsonul 2 al Lotului 1, în zona oraşului Balş.

Reprezentantul constructorului, Victor Constantinescu, a declarat că s-a început asfaltarea drumului de legătură cu comuna Voineasa.

„S-a asfaltat drumul către Voineasa. Face parte din ceea ce va deveni centura de ocolire a oraşului Balş. Ne va ajuta în executarea lucrării, în continuare, să montăm grinzi şi să facem ce trebuie”, a afirmat acesta.

Imagini LIVE cu primele lucrări de asfaltare efectuate pe lotul 1, Troson 2 al Drumului Expres Craiova – Pitești.

Posted by Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere on Wednesday, October 21, 2020

Proiectul “Drum Expres Craiova-Pitești” prevede construirea până la sfârșitul anului 2023 a 121,185 km de drum expres ( 2X2), 10 intersecții rutiere, 75 de poduri și pasaje, 25 de intersecții, 15 poduri/pasaje la noduri rutiere/ drumuri de legătură, 8,85 drumuri de legătură.

Pe acest tronson lucrează Asocierea SC SA&PE Construct SRL – SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL.

Proiectul “Drum Expres Craiova-Pitești” prevede construirea până la sfârșitul anului 2023 a 121,185 km de drum expres ( 2X2), 10 intersecții rutiere, 75 de poduri și pasaje, 25 de intersecții, 15 poduri/pasaje la noduri rutiere/ drumuri de legătură, 8,85 drumuri de legătură.

Rezultatele așteptate ale proiectului sunt:

construirea a 121,185 km de drum expres;

crearea unei comunicații moderne între Craiova și Pitești, făcând astfel conexiunea cu autostrada București-Pitești și în viitor cu autostrada Pitești-Sibiu;

îmbunătățirea fluxului de trafic pe DN65, în special prin deturnarea traficului de tranzit pe

ruta expresă cu 2×2 benzi și, de asemenea reducerea traficului în orașe care în prezent sunt traversate de drumul național DN65.

reducerea numărului de accidente prin crearea unui sistem de transport rutier mai sigur în comparație cu situația infrastructurii rutiere existente,care asigură legătura dintre Craiova – Pitești;

Prezentul proiect contribuie la atingerea principalului rezultat urmărit în promovarea investițiilor prevăzute în cadrul OS2.1.-reducerea timpului mediu de călătorie.

Valoarea totală a  proiectului este de 5.511.537.531,93 lei și este finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională-3.510.498.252,58 lei, 25% contribuția proprie– 1.170.166.084,15 lei, restul de 830.873.195,20 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

4 COMENTARII

  1. #1
    Newcomer
    Data de inscriere
     16-03-2015
    Mesaje
    44

    „de ocolire a oraşului Balşului”

    Ori a orasului Bals, ori de ocolire a Balsului

  2. #2
    Insane
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    7681

    Poteca Craiova-Pitesti… Drum express inghesuit cu limite de viteza de autostrada… Rasul lumii. Aveam nevoie de autostrada mai sigura nu de drum express inghesuit.
    Oricum probabil la noi poteca de drum expres Craiova-Pitesti o sa iasa la final mai scump ca o autostrada cu 2 benzi de circulatie si 1 de urgenta STAS.. de prin alte tari civilizate.

  3. #3
    De-al casei
    Data de inscriere
     04-03-2019
    Mesaje
    303
    Citat Mesaj initiat de koss®
    Oricum probabil la noi poteca de drum expres Craiova-Pitesti o sa iasa la final mai scump ca o autostrada cu 2 benzi de circulatie si 1 de urgenta STAS.. de prin alte tari civilizate.

    Asta e clar.. si de cate ori mai scump ? Oricum la noi asa zisul cacat de km. de autostrada costa triplu fata de normalul din rarile civilizate. De calitate nu mai vorbesc ca nu are rost. La noi se zice ca, costa 1 milion, si la final costa 5, ca se adauga mereu cheltuieli suplimentare neprevazute, etc. Adica mai pe romaneste, banii furati din pix. si lucru facut de tot cacatul cel mai ieftin. In Romania la orice proiect se fura jumate din costurile lucarilor, indiferent de natura lor. Parandaratul de la firmele care castiga licitatia, care se ajunge in unele cazuri la 40-50% din pretul lucrarii. Din acest motiv in Romania nu castiga in mod automat firmele cu pretul cel mai mic.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.