Craiova: Municipalitatea ar vrea un pasaj subteran în continuarea suprateranului

Craiova: Municipalitatea ar vrea un pasaj subteran în continuarea suprateranului

3.110
43
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(5 voturi, media: 5,00)

Reabilitatarea Străzii ”Calea București” ar putea fi un prilej pentru Primăria Craiova de a pune în plan o nouă idee pentru fluidizarea traficului din oraș. Viceprimarul Craiovei, Mihai Genoiu, a afirmat, astăzi, în cadrul ședinței de Consiliu Local, că realizarea unui nou pasaj, subteran, ar putea fi o soluție practică în acest sens.

Mai exact, municipalitatea testează pe hârtie cum ar arăta traficul rutier dacă în continuarea pasajului suprateran ar fi construit un pasaj subteran, pentru circulația autovehiculelor, iar la suprafață ar urma să ruleze doar tramvaiele. ”Este singura soluție pentru deblocarea traficului de la Universitate”, a apreciat viceprimarul.

Deocamdată, construcția unui nou pasaj este doar o idee, însă municipalitatea poate profita de lucrările care vor fi realizate în cadrul proiectului european de 31 de milioane de lei pentru modernizarea traficului, în care este inclusă și reabilitarea Străzii Calea București, înainte ca aceasta să fie finalizată.



43 COMENTARII

  1. #1
    Member
    Data de inscriere
     22-01-2011
    Locatie
     craiova
    Mesaje
    126

    Cea mai buna modalitate prin care sa se fluidizeze traficul la universitate era ca pasajul suprateran sa fi trecut si peste aceasta intersectie si alta modalitate era renuntarea la traMvaie si introducea unor autobuze pe aceasta ruta, cred ca ambele idei ar fi fluidizat traficul si am fi scapat odata pentru totdeauna de aceste traMvaie vechi .

    (.)(.)
  2. #2
    Senior Member
    Data de inscriere
     07-01-2009
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    701

    Sau, cel mai logic, un pasaj suprateran (eventual in legatura cu cel subteran peste Calea Bucuresti (Aries-Garii).

  3. #3
    Spammer
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    2279

    Si-au dat si ei seama ca dupa ce au facut o treaba.. au facut o treaba incompleta.. Eu de cand ma stiu.. maxim 5 luni am vazut orasul asta practicabil.. de 10 ani orasul asta e intr-un continuu santier.. si tot degeaba..

  4. #4
    Member
    Data de inscriere
     22-01-2011
    Locatie
     craiova
    Mesaje
    127

    Odata cu scoaterea din uz a traMvaielor se fluidiza traficul si la Billa prin construirea unui sens giratoriu mare, mai mare decat cel de la ciuperca ( este destul spatiu) si sunt multe intersectii in aceasta situatie…dar noi vorbin deja de SF-uri si nu suntem in stare sa asfaltam strada Caracal, Raului,Calea Bucuresti, nu avem canalizare in tot orasul si vorbim despre pasaje , stadioane si alte OZN-uri…

    (.)(.)
  5. #5
    Member
    Data de inscriere
     11-03-2013
    Mesaje
    200

    cam creata ideea, sa continue o pasarela cu un pasaj. iar or sa faca moldovenii bancuri despre olteni. chestiunea trebuia facuta de la bun inceput, pentru ca era clar ca dopul se va forma la universitate. la tramvai nu cred ca e bine sa se renunte, si nici nu cred ca se va renunta (poluare si cost mai mare daca baga autobuze, infrastructura de refacut).

  6. #6
    Spammer
    Data de inscriere
     23-01-2006
    Mesaje
    2262
    Citat Mesaj initiat de koss_x_treeme
    Si-au dat si ei seama ca dupa ce au facut o treaba.. au facut o treaba incompleta.. Eu de cand ma stiu.. maxim 5 luni am vazut orasul asta practicabil.. de 10 ani orasul asta e intr-un continuu santier.. si tot degeaba..

    asa este

  7. #7
    Member
    Data de inscriere
     22-01-2011
    Locatie
     craiova
    Mesaje
    129
    Citat Mesaj initiat de kartman
    cam creata ideea, sa continue o pasarela cu un pasaj. iar or sa faca moldovenii bancuri despre olteni. chestiunea trebuia facuta de la bun inceput, pentru ca era clar ca dopul se va forma la universitate. la tramvai nu cred ca e bine sa se renunte, si nici nu cred ca se va renunta (poluare si cost mai mare daca baga autobuze, infrastructura de refacut).

    alta ideea ar fi troleul daca autobuzele sunt poluante si infrastructura oricum au refacut-o ca de cativa ani tot schimba la sine… eu am venit cu o idee care cred ca este mult mai buna oricum decat ceea ce este in actualitate…

    (.)(.)
  8. #8
    Member
    Data de inscriere
     11-03-2013
    Mesaje
    202

    troleibuzul ar fi o alternativa (poate), dar ce te faci cu masinile parcate pe banda 1 ? amenzile si ridicarile nu sunt o solutie si nici indreptatite atata timp cat nu exista parcari suficiente. poate numai daca troleibuzul ar circula pe banda 3, pe unde circula acum tramvaiul.
    totusi, care ar fi diferenta dintre ele ?

  9. #9
    Maniac
    Data de inscriere
     27-04-2008
    Mesaje
    4585
    Citat Mesaj initiat de 1q_myrel
    Odata cu scoaterea din uz a tranvaielor se fluidiza traficul si la Billa prin construirea unui sens giratoriu mare, mai mare decat cel de la ciuperca ( este destul spatiu) si sunt multe intersectii in aceasta situatie…dar noi vorbin deja de SF-uri si nu suntem in stare sa asfaltam strada Caracal, Raului,Calea Bucuresti, nu avem canalizare in tot orasul si vorbim despre pasaje , stadioane si alte OZN-uri…

    Cum sa fluidizeze traficul, la noi, un giratoriu, cand noi nu stim sa circulam intr-un giratoriu ?! Poate mai mult ar incurca.

    Daca nu stii, toate strazile amintite de tine, chiar sunt in reabilitare.

  10. #10
    A%%
    Oldtimer
    Data de inscriere
     07-03-2013
    Mesaje
    1029

    Câtă nemernicie și prostie zace în ideile astea! Incredibil.
    Nu vor să audă de pasaje pietonale, așa cum sunt în marile orașe, ca să facă banu’ gros, mârlanii.
    Demolează, demolează, demolează și în loc pun numai tîmpenii. Craiova e în vârful piramidei prostiei și a hoției.
    Capitală culturală?! O să fie de râsul lumii peste vreo câțiva ani și loc de evitat pentru tinerii români.

  11. #11
    A%%
    Oldtimer
    Data de inscriere
     07-03-2013
    Mesaje
    1030
    Citat Mesaj initiat de kartman
    troleibuzul ar fi o alternativa (poate), dar ce te faci cu masinile parcate pe banda 1 ? amenzile si ridicarile nu sunt o solutie si nici indreptatite atata timp cat nu exista parcari suficiente. poate numai daca troleibuzul ar circula pe banda 3, pe unde circula acum tramvaiul.
    totusi, care ar fi diferenta dintre ele ?

    Lipsa șinelor.

  12. #12
    0-day Member
    Data de inscriere
     04-09-2012
    Mesaje
    0

    Noi nu avem strazi asfaltate si astia viseaza la pasaje si pasarele. Strada de la centura pana la biserica din bariera valcii este ca un crater. A fost sparta pt a face canalizare si ce sa vezi!? in 2 ani nu au facut nici canalizare nici strada asfaltata. Este imposibil sa mergi cu viteza a doua pe strada asta si ca sa fie si mai rau se circula doar pe un sens pt ca o banda a fost sparta pentru canalizarea piz*iiiiiiii. Mu*e Olguta si tot partidului ei.

  13. #13
    Member
    Data de inscriere
     27-03-2006
    Locatie
     prin europa
    Mesaje
    187

    Liniile de tramvai trebuiau reabilitate deoarece si parandaratul este foarte mare !
    In mod normal achizitia a catorva zeci de microbuze ar fi suplinit cu mare succes tramvaiul , care oricum este foarte costisitor si de multe ori se plimba cu cativa pasageri in dansul . ,
    Asa ca , nu ii mai faceti prosti pe cei de la Primarie ; si ei stiu ca este nefezabil proiectul „tramvai” ,doar ca trebuie bagati multi, multi bani undeva pentru a avea motive de imprumut .

    Everybody is trying to be perfect. And the moment somebody starts trying to be perfect, he starts expecting everybody else to be perfect. He starts condemning people, he starts humiliating people
  14. #14
    De-al casei
    Data de inscriere
     31-08-2010
    Mesaje
    478

    Mirele….se zice traMvai

    Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
  15. #15
    De-al casei
    Data de inscriere
     31-08-2010
    Mesaje
    479
    Citat Mesaj initiat de great_deal
    Liniile de tramvai trebuiau reabilitate deoarece si parandaratul este foarte mare !
    In mod normal achizitia a catorva zeci de microbuze ar fi suplinit cu mare succes tramvaiul , care oricum este foarte costisitor si de multe ori se plimba cu cativa pasageri in dansul . ,
    Asa ca , nu ii mai faceti prosti pe cei de la Primarie ; si ei stiu ca este nefezabil proiectul „tramvai” ,doar ca trebuie bagati multi, multi bani undeva pentru a avea motive de imprumut .

    Cei cativa prosti sunt oamenii de pe toata platforma ind. Plus cartierele de la periferie

    Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
  16. #16
    Member
    Data de inscriere
     27-03-2006
    Locatie
     prin europa
    Mesaje
    188

    @dan_ veleni : daca citesti mai atent o sa vezi ca nu am facut prost pe absolut nimeni , doar ai luat franturi din text si le-ai lipit dupa fanteziile tale.

    Everybody is trying to be perfect. And the moment somebody starts trying to be perfect, he starts expecting everybody else to be perfect. He starts condemning people, he starts humiliating people
  17. #17
    Oldtimer
    Data de inscriere
     26-01-2006
    Locatie
     Craiova(RO)
    Mesaje
    1134

    E bine rauuu,jumate din craiova nu are asfalt,canal si apa dar mai facem pasaje…

  18. #18
    Member
    Data de inscriere
     22-01-2011
    Locatie
     craiova
    Mesaje
    130
    Citat Mesaj initiat de andrei.andrei
    Citat Mesaj initiat de 1q_myrel
    Odata cu scoaterea din uz a tranvaielor se fluidiza traficul si la Billa prin construirea unui sens giratoriu mare, mai mare decat cel de la ciuperca ( este destul spatiu) si sunt multe intersectii in aceasta situatie…dar noi vorbin deja de SF-uri si nu suntem in stare sa asfaltam strada Caracal, Raului,Calea Bucuresti, nu avem canalizare in tot orasul si vorbim despre pasaje , stadioane si alte OZN-uri…

    Cum sa fluidizeze traficul, la noi, un giratoriu, cand noi nu stim sa circulam intr-un giratoriu ?! Poate mai mult ar incurca.

    Daca nu stii, toate strazile amintite de tine, chiar sunt in reabilitare.

    Andrei, unde este calea Bucuresti in reabilitare??????? poate linia de tramvai , strada Raului este doar pe portiunea pod Popoveni spre giratoriul din strada Nicolae Romanescu, iar Caracal doar in spatele parcului , ai trecut in ultimi 6-7ani prin fata pe la restaurant Dacia? sau din Brestei catre Popoveni?… si intrebati cum ar fluidiza un giratoriu orasul, exact cum o face si cel de la Ciuperca, imaginativa daca ar fi acolo semafor si amintiti-va cei care ati apucat sa conduceti in centru la ceas pe vremea cand erau semafoare …

    (.)(.)
  19. #19
    Member
    Data de inscriere
     22-01-2011
    Locatie
     craiova
    Mesaje
    131
    Citat Mesaj initiat de dan_veleni
    Mirele….se zice traMvai

    Aaa si ms nu stiam ca se scrie cu ”m” si nu cu ”n”, ms deasta nu avanseaza lumea deloc pentru ca e plina de ”hateri” si scuzati ca nu am folosit si diacritice (ă,î,ș,ț,â) astea nu le observase Dan …

    (.)(.)
  20. #20
    Member
    Data de inscriere
     11-03-2013
    Mesaje
    203

    tramvaiul nu se va desfiinta. ar fi un santier fara sfarsit – scos sine, scos stalpi, asfaltat la loc. giratoriul este eficient pana la un anumit diametru; cu cat este mai mic, cu atat pericolul de a lovi sau de a fi lovit este mai mare.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.