Compania spaniolă AZVI S.A. reface pista Aeroportului Craiova

Compania spaniolă AZVI S.A. reface pista Aeroportului Craiova

1.735
7
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(4 voturi, media: 4,00)

Proiectul Aeroportului Craiova, care vizează reabilitarea pistei de decolare-aterizare, reabilitarea şi extinderea căii de rulare B și a platformei de îmbarcare-debarcare va fi executat de firma Azvi S.A. din Spania, desemnată câștigătoare a licitației ca urmare a celui mai avantajos preț, dar și a aspectelor tehnice, precum gradul de rezistență a pistei, timpii de imobilizare a activității operaționale pe pistă și perioada de garanție oferită bune.

 

„În urma evaluării, a reieșit că oferta cotată cel mai bine, în funcție de toți acești parametri, este cea a companiei spaniole AZVI S.A., care a venit, de altfel, și cu propunerea financiară cea mai avantajoasă“, a anunțat, ieri, directorul general al Aeroportului Craiova, Mircea Dumitru. Investiția pentru reabilitarea cării de rulare a aeroportului este realizată printr-un proiect cu finanțare europeană obținută prin Programul Operațional Sectorial „Transport“ 2007-2013, în valoare totală de peste 24 de milioane de euro.

 

Odată cu reabilitarea pistei de decolare-aterizare, reabilitarea şi extinderea căii de rulare B și a platformei de îmbarcare-debarcare, a cărei suprafață va crește de la 8.150 la 24.000 de metri pătrați, construirea unei noi rețele de canalizare pluvială și a drenajelor aferente noilor suprafețe de mișcare, precum și modernizarea sistemului de balizaj, inclusiv a iluminatului platformei de operare, administratorii aeroportului se așteaptă ca numărul curselor să se intensifice. De altfel, șeful CJ Dolj a vorbit despre curse către Paris și Bruxelles, pe care Wizz Air ar fi interesat să le înființeze de la Craiova.

 

Cât despre reluarea curselor regulate către către Milano, Londra, Roma, Bologna, Barcelona și Dortmund, acesta a precizat că vor fi reluate imediat ce proiectul va fi dus la bun sfârșit.



7 COMENTARII

  1. #1
    Oldtimer
    Data de inscriere
     20-07-2010
    Locatie
     Slatina
    Mesaje
    1180

    Cat e parandaratul?

  2. #2
    0-day Member
    Data de inscriere
     26-06-2006
    Mesaje
    7
    Citat Mesaj initiat de romania inedit
    Cat e parandaratul?

    E bun, e bun! Doar e principalul criteriu ce a contat la desemnarea castigatorului, nu ce indruga ei acolo ..

  3. #3
    Coder
    Data de inscriere
     06-10-2005
    Mesaje
    271

    MA mir ca nu o face o firma din Cluj, Bucuresti sau Timisoara.. Chiar ma mir.. cum e posibil asa ceva ? Nu trebuie sa ii intretinem pe bozgori sa aiba cu ce sa se laude ca la ei toata lumea o duce bine si noi nu muncim ? Asistati social care suntem !!!
    Sa faca stadionu, linia de tramvai .. etc sa umfle burtile din fonduri europene.

  4. #4
    Oldtimer
    Data de inscriere
     23-12-2006
    Locatie
     Location Location...
    Mesaje
    1202

    cu parandarat sau fara, important e sa faca o lucrare de calitate intr-un timp cat mai scurt.. dezvoltarea orasului depinde de acest aeroport.

  5. #5
    0-day Member
    Data de inscriere
     23-05-2015
    Mesaje
    8

    Preoteaza ala opereaza destinatii si in vise, el zboara unde vrea, si cand vrea. El si acum 10 ani cand aeroportul a inceput sa miste cu zboruri catre Timisoara si 1-2 pe Italia, visa curse transcontinentale de la Craiova la Washington . Daca stati sa va uitati la taranoiul asta comunist in gura …. Destinatiile le alege compania aeriana, nu Preoteaza sau altii. Companiile aeriene dupa ce tatoneaza foarte bine piata, si potentialul zonei respective, atunci da verdictul daca zboara in zona respectiva, si cu cate frecvente saptamanale. Nu zboara la Berlin ca scrie ginel si ionel pe fb. ca sunt ei acolo si se trezesc cu 30 de insi pe cursa.
    Nu asa se stabileste o ruta pentru operare de catre o companie aeriana. Preoteaza vorbeste numai tampenii, el viseaza urat ziua si povesteste la „fraieri” ziua, crezand ca ei o sa puna botul la spusele lui cretinoide in mare parte. Aviatia il depaseste cu mult, este DEPASIT COMPLET de situatie.
    Asa zisul Paris, este de fapt Beauvais, situat la 80 km nord de Paris. Cred ca se pot obtine lejer 2/7 (doua frecvente saptamanale), cu Bruxxelles nu stiu ce sa zic, poate 1/7 Mai degraba se mai introduca ceva curse pe Spania (Madrid) sau Italia prin sud, unde sunt multe comunitati de romani, sau Torino mai in nord vest. Eu le urez succes, si astept si companiile promise, care se spuneau ca se cam autopropun sa opereze de aici, dar inca nu le oferim conditii decente. Abea astept primavara anului viito,r sa vedem cum se „ingramadesc” companiile aeriene la noi pe aeroport

  6. #6
    Dim
    Addicted!
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1504

    Și Londra e de fapt Luton, iar Roma – Ciampino, dar nu ne deranjează, există un mijloc de transport foarte confortabil – autocare cu grad sporit de confort – de la aeroport către orașul țintă, asta dacă nu ai pe cineva în oraș ca să te aducă.

    Va mai exista încă o companie înafară de Wizz Air care va opera zboruri din Craiova, iar domnul Preoteasa nu vorbește prostii, este contactat de companii, după ce companiile sunt informate de diverși lobby-ști care le expun situația din Craiova și după ce oficiali ai companiilor verifică situația descrisă la fața locului.

    E de apreciat că Wizz Air a adus la Craiova o navă care a venit direct din fabrică de la Airbus în iulie 2014, deci e o navă nouă.

  7. #7
    Newcomer
    Data de inscriere
     23-05-2015
    Mesaje
    11
    Citat Mesaj initiat de E250
    Și Londra e de fapt Luton, iar Roma – Ciampino, dar nu ne deranjează, există un mijloc de transport foarte confortabil – autocare cu grad sporit de confort – de la aeroport către orașul țintă, asta dacă nu ai pe cineva în oraș ca să te aducă.

    Va mai exista încă o companie înafară de Wizz Air care va opera zboruri din Craiova, iar domnul Preoteasa nu vorbește prostii, este contactat de companii, după ce companiile sunt informate de diverși lobby-ști care le expun situația din Craiova și după ce oficiali ai companiilor verifică situația descrisă la fața locului.

    E de apreciat că Wizz Air a adus la Craiova o navă care a venit direct din fabrică de la Airbus în iulie 2014, deci e o navă nouă.

    Credema ca stiu destul de bine fenomenul aviatic. Pentru unii decat sa vina din nu stiu ce zone ale unei tari ca sa ia avionul sa vina la Craiova, prefera sa mearga de acolo direct la OTP, omul vrea variante, mai bine prefera drumul Craiova- Bucuresti in tara relativ mai ieftin. Transportul prin tarile europei este destul de scum din ce stiu. Legat de Preoteaza stiui ce vorbesc, este parerea mea despre el, nu trebuie sa fie nimeni de acord cu mine, asta este si nu mi-o schimb.
    Nu stiu ce informatii ai tu in domeniu si cat te pricepi, dar de companiile care se tot spun ca vin aici de ani de zile sunt satul, am auzit destule de cativa ani, si ca se propun singure sa opereze de pe aeroportul nostru, dar numai vorbe in vant, nimic concret. La spuse suntem primii, doar ca la facut ne pricepem cel mai putin, asa este la noi. Sunt si eu curios din primavara anului viitor sau din vara cel tarziu, sa vad cum navalesc companiile aeriene la noi pe aeroport asa cum se spune, chiar vreau sa vad o incaierare si o diversificare de aeronave de mai multe feluri.
    Legat de aeronava adusa de Wizz la CRA nu este chiar asa, nu a fost una noua permanent. Aeronavele nu sunt date forever unui aeroport, ele se rotesc la toate bazele in permanenta, azi unul, maine altul. Asa delira Preoteaza ca lui o sa-i dea un avion nou de pe banda ca asa vrea el, este dus rau omul, este depasit complet de fenomenul aviatic. Le urez succes !!!!

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.