Din 28 mai, liber pe sub pasaj

Din 28 mai, liber pe sub pasaj

911
15
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

Primarul Craiovei, Antonie Solomon a declarat, ieri, că insistă ca traficul să fie reluat, spre sfârşitul lunii, pe sub pasajul suprateran de la kilometrul zero. “Pe 28 mai este o zi rezonabilă pentru a putea să reluăm traficul dinspre “Principatele Unite” spre strada “Unirii”, prin sensul giratoriu de la pasajul suprateran. Iar pe 4 iunie să se circule măcar pe un fir între “Calea Bucureşti” şi “Titulescu”, a spus acesta. Potrivit lui Solomon, imediat după deschiderea acestor bretele, se va închide, temporar, strada “A.I.Cuza”, pe care se va desfăşura festivalul muzical, Romanian Music Awards 2012. “Simt în jurul tinerilor multă animaţie, mai ales că am văzut că se votează într-o veselie. Dacă nu mai avem un Cerbul de Aur, care se organizează la Braşov, măcar să avem un festival al muzicii româneşti, aici, în Bănie”, a declarat edilul-şef din Bănie.

Sursa: cvlpress.ro



15 COMENTARII

  1. #1
    Racer
    Data de inscriere
     22-12-2007
    Locatie
     Niciodata Stabil
    Mesaje
    1179

    Un lucru bun la cat de aglomerat este traficul

  2. #2
    Newcomer
    Data de inscriere
     19-01-2007
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    43

    Parerea mea este sa il lase inchis pana termina tot pasajul. Cand o fii gata incepe sa „cada„ asfaltul. Oricum ne-am obisnuit cu traficul si de ce sa fiu carcotas, a facut un lucru bun,urmeaza sa vedem si pasajul subteran!!!!

  3. #3
    Senior Member
    Data de inscriere
     07-01-2009
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    612
    Citat Mesaj initiat de SirAdryan88
    Parerea mea este sa il lase inchis pana termina tot pasajul. Cand o fii gata incepe sa „cada„ asfaltul. Oricum ne-am obisnuit cu traficul si de ce sa fiu carcotas, a facut un lucru bun,urmeaza sa vedem si pasajul subteran!!!!

    daca in o luna, pana cand termina finisajele la pasaj cade asfaltul, pai e nasoala treaba

  4. #4
    Junior
    Data de inscriere
     29-11-2008
    Mesaje
    77

    arata ca o strada din germania, in poza, abia astept sa trec pe acolo sa vad daca este la fel si in realitate

  5. #5
    Member
    Data de inscriere
     03-06-2006
    Mesaje
    122

    Sa dea Dumnezeu sa termine cat mai repde acest pasaj, am inteles ca se lucreaza la cel subteran …

  6. #6
    Senior Member
    Data de inscriere
     19-12-2008
    Locatie
     CRAIOVA
    Mesaje
    669

    De aia imi place de tine Solomoane….tine-o tot asa ,se cunoaste omul gospodar!!!BRAVO!!!

    Tel :0769827697 zilnic intre 08-22
  7. #7
    gop
    Junior
    Data de inscriere
     16-09-2010
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    59

    asa sa fie! macar asta sa respecte ca e nenorcire prin oras. ne`am cam saturat toti sa mergem cu viteza 1, 2 prin oras de la 8 dimineata la 8 seara .. acum cu pasajul subteran imi ia cam 30-40 min sa ajung din 1 mai pana in brazda … am inceput sa cam iau la picor traseul dar totusi e obositor.. un lucru bun ca au facut asta dar s-au aglomerat si cu cel subteran inainte sa dea drumu la santierul celalalt… proasta idee

    Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
  8. #8
    0-day Member
    Data de inscriere
     04-12-2009
    Mesaje
    9

    Cred că pasajul ăsta va fi un mare fâs din două motive:
    1 – intri de pe Calea Bucuresti (care are 3 benzi) pe pasaj (care are o bandă) – să vezi atunci ambuteiaje…
    2 – ieși de pe pasaj și nimerești în aglomerația din intersecția de la Schmit…foarte inteligent proiectat… nu puteau să-l facă până dincolo de botanică?

  9. #9
    Senior Member
    Data de inscriere
     07-01-2009
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    613
    Citat Mesaj initiat de rudolf007
    Cred că pasajul ăsta va fi un mare fâs din două motive:
    1 – intri de pe Calea Bucuresti (care are 3 benzi) pe pasaj (care are o bandă) – să vezi atunci ambuteiaje…
    2 – ieși de pe pasaj și nimerești în aglomerația din intersecția de la Schmit…foarte inteligent proiectat… nu puteau să-l facă până dincolo de botanică?

    Are 2 benzi pe pasaj, si era foarte costisitor, dificil de construit pana la botanica, nu avea nici cea mai mica logica.

  10. #10
    De-al casei
    Data de inscriere
     03-10-2005
    Mesaje
    323
    Citat Mesaj initiat de rudolf007
    Cred că pasajul ăsta va fi un mare fâs din două motive:
    1 – intri de pe Calea Bucuresti (care are 3 benzi) pe pasaj (care are o bandă) – să vezi atunci ambuteiaje…
    2 – ieși de pe pasaj și nimerești în aglomerația din intersecția de la Schmit…foarte inteligent proiectat… nu puteau să-l facă până dincolo de botanică?

    1. Pasajul are 2 benzi, nu una; o sa se circule si pe linia de tramvai. Mai e si banda de jos, care merge pe langa pasaj.

    2. Buba cea mare nu o sa fie la Schmit, o sa fie la Universitate. Ganditi-va cat de aglomerat era la Universitate, cand fluxul de masini era fragmentat de semafoarele de la km zero. Ce o sa se intample acum, cand fluxul de masini care vine continuu pe pasajul de pe Calea Bucuresti se intalneste cu fluxul de masini care vine continuu din pasajul subteran? O sa fie coada de masini pana la jumatea pasajelor, la ora de varf o sa prinda fiecare semaforul de 3-4 ori.

    Zambeşte !!! Maine va fi mai rău . . .
  11. #11
    Senior Member
    Data de inscriere
     07-01-2009
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    614
    Citat Mesaj initiat de geutz
    Citat Mesaj initiat de rudolf007
    Cred că pasajul ăsta va fi un mare fâs din două motive:
    1 – intri de pe Calea Bucuresti (care are 3 benzi) pe pasaj (care are o bandă) – să vezi atunci ambuteiaje…
    2 – ieși de pe pasaj și nimerești în aglomerația din intersecția de la Schmit…foarte inteligent proiectat… nu puteau să-l facă până dincolo de botanică?

    1. Pasajul are 2 benzi, nu una; o sa se circule si pe linia de tramvai. Mai e si banda de jos, care merge pe langa pasaj.

    2. Buba cea mare nu o sa fie la Schmit, o sa fie la Universitate. Ganditi-va cat de aglomerat era la Universitate, cand fluxul de masini era fragmentat de semafoarele de la km zero. Ce o sa se intample acum, cand fluxul de masini care vine continuu pe pasajul de pe Calea Bucuresti se intalneste cu fluxul de masini care vine continuu din pasajul subteran? O sa fie coada de masini pana la jumatea pasajelor, la ora de varf o sa prinda fiecare semaforul de 3-4 ori.

    Este posibil, era un plan sa faca un pasaj suprateran garii-aries peste calea bucuresti.

  12. #12
    0-day Member
    Data de inscriere
     04-12-2009
    Mesaje
    10

    1. Ultima dată când am citit eu Codul Rutier era interzisă circulația pe linia de tramvai. Dacă între timp nu s-a modificat ne rămâne o bandă de circulație pe pasaj.
    2. Sunteți de acord cu mine atunci că pasajul nu va fluidiza circulația ci dimpotrivă
    P.S. Nu vreau să fiu în postura celor cărora le va trece tramvaiul pe la fereastră…

  13. #13

    Data de inscriere
     02-10-2005
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    16762

    Cand mergem pe afara ne place ce vedem, ce se face la noi trebuia sa se faca prin anii 90, dar decat deloc e bine si acum, incet da sigur o sa fie traficul fluidizat, mai ramane de facut subteranul, parcarea de la teatru si lista poate continua.

    Publica anunturi simplu si rapid anunturi.craiovaforum.ro
  14. #14
    Newcomer
    Data de inscriere
     27-10-2011
    Mesaje
    24
    Citat Mesaj initiat de FREAKTUNING
    Cand mergem pe afara ne place ce vedem, ce se face la noi trebuia sa se faca prin anii 90, dar decat deloc e bine si acum, incet da sigur o sa fie traficul fluidizat, mai ramane de facut subteranul, parcarea de la teatru si lista poate continua.

    pai cum ne-am invatat cu traficul care este acum asa o sa ne invatam si cu traficul care o sa fie si dupa ce se va termina pasajul,,,, doar traim in romania si nu o sa scapam de ambuteiajele astea niciodata…. poate putin dar deloc niciodata..

  15. #15
    Oldtimer
    Data de inscriere
     03-10-2005
    Locatie
     CraioviA£a Noo
    Mesaje
    1356
    Citat Mesaj initiat de rudolf007
    1. Ultima dată când am citit eu Codul Rutier era interzisă circulația pe linia de tramvai. Dacă între timp nu s-a modificat ne rămâne o bandă de circulație pe pasaj.
    2. Sunteți de acord cu mine atunci că pasajul nu va fluidiza circulația ci dimpotrivă
    P.S. Nu vreau să fiu în postura celor cărora le va trece tramvaiul pe la fereastră…

    Nu stiu cand ai citit ultima data Codul Rutier, dar te inseli. Daca este marcata cu linie discontinua, linia de tramvai poate fi folosita ca o a 2a banda. ( A se vedea strazile din Bucuresti, Oradea, etc.)
    Nu cred ca trece tramvaiul pe la fereastra nimanui. Practic liniile sunt fix in acelasi loc, doar cu 10 metrii mai sus. Daca nu a deranjat pana acum, nu cred ca va deranja de acum inainte, decat carcotasii care vor gasi motive.
    In plus, tramvaiele nu vor circula inca 2 ani de acum inainte pentru ca se modernizeaza liniile, ceea ce consider ca este un lucru bun si, presupun ca nu vor mai fi aceleasi tramvaie care se aud de la 50 metri departare.

    Edit: Am gasit si articolul
    Art. 103. – Pe drumul public cu cel mult două benzi pe sens şi cu o a treia bandă pe care este amplasată linia tramvaiului lângă axul drumului, conducătorii de vehicule pot folosi aceasta bandă, cu obligaţia să lase liberă calea tramvaiului, la apropierea acestuia.

    I my

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.